خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,206
امتیاز واکنش
64,080
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
Adobe Illustrator یک ویرایشگر و برنامه طراحی گرافیکی برداری است که توسط Adobe Inc تهیه و به بازار عرضه شده است. در ابتدا برای Apple Macintosh طراحی شده است ، توسعه Adobe Illustrator در سال1985برای Apple Macintosh آغاز شد.
با شروع نسخه اول ایلستریتور ،Adobe تصمیم گرفت تصویری از “تولد ونوس” ساخته ساندرو بوتیچلی استفاده کند و از قسمت صورت ونوس به عنوان تصویر مارک Illustrator استفاده کند. ادوبی ایلستریتور به معنی تصویرگر محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی مثل افترافکت و پریمیر است.این برنامه گرافیکی پرطرفداری برای طراحی لوگو، مسکات، جعبه، بنر، پوستر، کارت ویزیت، طراحی شخصیت و … استفاده می شود. پسوند فایلهای ایلستریتور ai مخفف Adobe illustrator است و به دلیل وکتور بودن این پسوند فایل با کیفیت بالا در هر سایزی قابل چاپ یا نمایش است. پسوند دیگری که در ایلیستریتور قابل استفاده است eps می باشد این پسوند ساختار پیکسلی دارد و در فتوشاپ نیز می توان استفاده کرد ولی اگر دربرنامه ای غیراز ایلیستریتور باز شد نمیتوان از آن انتظار کیفیت بالاتراز سایزخود را داشت. تفاوت در نقاط قوت بین Photoshop و Illustrator با ظهور اینترنت مشخص شد ، Illustrator برای پشتیبانی از انتشاردر وب ، پیش نمایش rasterization ، PDF و SVG (Graphics Vector مقیاس پذیر) Adobe توسعه دهنده اولیه SVG برای وب و Illustrator شد. پرونده های SVG را از طریق پلاگین SVG File Format صادر کرد. با استفاده از Adobe SVG Viewer (ASV) ، که در سال 2000 معرفی شد ، به کاربران اجازه می داد تصاویر SVG را در اکثر مرورگرهای اصلی مشاهده کنند تا زمانی که در سال 2009 قطع شود. پشتیبانی بومی از SVG تا قبل از Internet Explorer 9 در 2011 در تمام مرورگرهای اصلی کامل نبود. طراحان گرافیک به دلیل قابلیت های نرم افزار ایلوستریتور برای ایجاد تصاویر سه بعدی و انیمیشن سازی نسبت به سایر نرم افزارها مانند فتوشاپ ، این نرم افزار رابیشتر مورد استفاده قرار می دهند.سرعت طراحی بالا حتی در سایزهای بسیاربزرگ ازمزیت های این نرم افزار پرکاربرد می باشد. نرم‌افزار ایلوستریتور Illustrator ،بر روی ویندوز 7-8-10 قابل نصب می شود
منبع هورتاش


تاریخچه Illustrator

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: *NiLOOFaR* و Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا