خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

malakeh

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/2/21
ارسال ها
170
امتیاز واکنش
2,693
امتیاز
213
زمان حضور
8 روز 3 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع
کرنان برنن شیپکا (انگلیسی: Kiernan Brennan Shipka؛ زادهٔ ۱۰ نوامبر ۱۹۹۹) بازیگر سینما و صداپیشهاهل ایالات متحده آمریکا است؛ که بازیگری را با بازی در نقشی در سریال cast of heroes آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سابرینا اسپل‌من در سریال فانتزی ترسناک ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا از شبکهنت‌فلیکس شناخته می‌شود. شیپکا همچنین در سریال مد من و فیلم خانه‌خراب و دختر طرفدار ظاهر شده‌است. او به همراه خانواده اش در شیکاگو زندگی می‌کرده اما برای اینکه بتواند در حرفه اش پیشرفت کند در سن ۶ سالگی به همراه خانواده اش به کالیفرنیا نقل مکان کرد.
کرنان شیپکا در شیکاگو متولد شده است . وی برای ادامه کار بازیگری خود در ۶ سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد. وی در سال ۲۰۰۷ بازی تحسین برانگیزی در مردان دیوانه داشت بطوری که تحسین بسیاری از منتقدان را به همراه داشت . از جمله دیگر کارهای مهم وی می توان به The Legend Of Korra و همچنین Feud اشاره کرد.
کرنان شیپکا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1378 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار Kiernan Shipka می‌توان به بازیگری در سریال آواتار - ارتش ربات ها، سریال مردان مد و فیلم گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور اشاره کرد.


بیوگرافی کرنان شیپکا | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا