خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ĤaŊaŊeĤ~

دستیار تالار کتاب گویا
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
17/7/21
ارسال ها
731
امتیاز واکنش
9,740
امتیاز
263
سن
17
محل سکونت
فضول آباد
زمان حضور
61 روز 11 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب سفر در زمان

سفر در زمان ، معمولا جهت کسب اطلاعات و مرور اتفاقاتی است که ذهن فرد را درگیر ساخته است . اگر در خواب به گذشته سفر کنید ، نشان دهنده ی تلاش شما برای فهم منشا حوادث و اتفاقاتی است که این روز ها و در زندگی بیداری ، ذهن شما را به خود مشغول داشته است .

سفر به آینده ، نشان دهنده ی تلاش ذهنی شما برای فهم و درک نتیجه ی عملکردتان در زندگی بیداری است . ممکن است فعالیت هایی را برای رسیدن به هدفی خاص آغاز کرده باشید ، اما درباره ی نتیجه ی نهایی و سرانجام این فعالیت ، اطمینان کافی نداشته باشید .

این خواب تصویری از امید و آرزو ها یا بدبینی های شما درباره ی نتیجه ی عملکردتان است و لزوما به این معنا نیست که این نتایج را مشاهده خواهید کرد .

زمانی که در خواب به گذشته ی خود سفر می کنید ، ذهن شما قصد دارد تا با مرور خاطرات ، شما را وادار به تفکر و انیدیشیدن درباره ی تجارب گذشته نماید .

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید ؛ خاطره ای که در خواب مشاهده کردید ، حامل چه پیام یا درسی است ؟ کنش شما در این خاطره مثبت است یا منفی ؟

خواب هایی درباره ی سفر در زمان می توانند از جزئیات پیچیده ای برخوردار باشند . اگر در جریان سفر ، توانایی کنترل محیط و نقشی تاثیر گذار دارید ، این خواب می تواند به میل شما برای تغییر شرایطی اشاره داشته باشد که در زندگی بیداری ، در مورد آن ها نگران هستید .

اگر در خواب به آینده سفر کرده و شاهد اتفاقات ناخوشایند و بدی باشید ، این خواب از اضطراب درونی شما ، به خاطر سرانجام و سرنوشتی است که از آن بی اطلاعید . فکر کردن بیش از حد و افراطی درباره ی آینده ، شما را غمگین و مضطرب ساخته و این نگرانی به صورت آینده ای ناخوشایند در خواب شما ظاهر میشود .

این قبیل خواب ها از شما می خواهند تا دیدگاه های خود درباره ی آینده را تعدیل کرده و اجازه ندهید که افکار منفی ، شما را در این زمان و در زندگی بیداری ، منفعل و غمگین سازد .

منبع:پارسی نو


تعبیر خواب سفر به زمان

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا