خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ĤaŊaŊeĤ~

دستیار تالار کتاب گویا
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
17/7/21
ارسال ها
731
امتیاز واکنش
9,740
امتیاز
263
سن
17
محل سکونت
فضول آباد
زمان حضور
61 روز 11 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
می خواهم جریان عجیبی را برایتان تعریف کنم که در دستشویی خوابگاه ما رخ داده است. عده زیادی از دانشجویان مدعی بودند که انعکاسشان روی آینه دستشویی خوابگاه زنده به نظر می رسد! همه می دانند که تصاویر در آینه حالت وارونه و برعکس به خود می گیرند، یعنی اگر به سمت راست بگردید، تصویرتان در آینه به سمت چپ می چرخد و بالعکس. ولی آینه های دستشویی خوابگاه ما طور دیگری عمل می کننند.
یعنی اگر به سمت راست بچرخید، تصویرتان در آیینه نیز به همان سمت برمی گردد! بسیاری از دانشجویان و اساتید این پدیده عجیب وغیر عادی را تجربه کرده اند.
عجیب آن که به محض این آنها احساس می کنند چیزی غیر عادی رخ داده است، اوضاع به حالت عادی خودش بر می گردد.آنها معتقدند که این پدیده نا متعارف صرفا زمانی رخ می دهد که آنها به دقت به تصویر خودشان در آینه نگاه نمی کنند و توجهی به آن ندارند. ممکن است دلیل بیاورید که اینها همگی زاییده تخیلات اشخاص هستند.
بسیاری از افراد نیز چنین تصور می کردند، تا زمانی که خودشان همان پدیده عجیب و غریب را تجربه کردند. اگرچه ماجرایی را که می خواهم برایتان تعریف کنم خیلی ترسناک نیست ولی از این طریق بهتر متوجه می شوید که ارواح چه بلاهایی سر قربانیانشان می آوردند.
روزی، صبح زود، تمام ساکنین خوابگاه با شنیدن صدای جیغ و داد بلند دخترکی از خواب پریدند. از قرار معلوم دختری به تنهایی به دستشویی رفته بود تا دست و صورتش را بشوید. هنگامی که به چهر ه خودش در آینه نگاه می کند، به جای قطرات آب، قطرات خون را روی صورتش می بیند و از فرط وحشت با صدای بلند فریاد می کشد.
سپس دوان دوان به اتاقش برمی گردد و جریان را برای دوستش تعریف می کند. دوستش او را متقاعد می کند که اشتباهی رخ داده و خونی روی صورت او نیست. تمام بچه ها مقابل اتاق آن دختر جمع می شوند تا علت را دریابند. سپس یکی از دانشجویان جریان را برای مدیر خوابگاه تعریف می کند.
اگرچه، مدیر خوابگاه جریان را جدی می گیرد، می گوید که کاری از دست او ساخته نیست و به همه توصیه می کند که به تنهایی به دستشویی نروند. از آنجایی که این حادثه قبلا برای برخی از دانشجویان رخ داده است، همه از دستشویی های خوابگاه وحشت دارند ولی هیچ کس نمی تواند علتی منطقی برای آن پدیده بیابد.
مدیر خوابگاه معتقد است که آن جریان باید به صورت سربسته باقی بماند تا مبادا بلاهای دیگری سر دیگران بباید.»

منبع:مجوموعه داستانهای ترسناک.


«آینه های عجیب و غریب»

 
  • تشکر
  • عجیب
Reactions: . faRiBa .، [ RAMIN ]، YeGaNeH و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا