خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک شرکت آلمانی اپلیکیشنی را عرضه کرده که با استفاده از یک قلم هوشمند درست مداد دست گرفتن و صحیح نوشتن را به کودکان می‌آموزد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، معلمان گاهی مجبور هستند ساعت‌ها برای یاد دادن نحوه درست نگارش و قلم دست گرفتن برای هر دانش آموز وقت بگذارند. در عین حال گاهی موارد نیز نظارت درستی بر این مساله انجام نمی‌شود و لذا یک سیستم جدید برای غلبه بر این چالش ابداع شده است.
فناوری یادشده که توسط شرکت آلمانی – فرانسوی کالیگو ابداع شده معلم هوشمند نگارش یا KIHT نام دارد و همراه با نسخه به روز شده اپلیکیشنی به نام کالیگو عرضه می‌شود. قلم هوشمند مورد استفاده در این طرح، دارای جوهر قابل شارژ و نیز IMU (واحد اندازه‌گیری اینرسی) و ماژول بلوتوث است.
دانش آموزان از این قلم برای نوشتن حروف جداگانه بر روی یک ورق کاغذ معمولی استفاده می‌کنند و همانطور که این کار را انجام می‌دهند، IMU موقعیت نوک قلم را ردیابی کرده و داده‌های مرتبط را به برنامه منتقل می‌کند. این برنامه به نوبه خود تعیین می‌کند که آیا متن به درستی نوشته شده است یا خیر، و در نهایت به کودک توصیه می‌کند برای برطرف کردن اشتباهات خود باید چه کند. نتیجه کار دانش آموزان برای بررسی‌های بعدی در محیط برنامه نیز ذخیره می‌شود.


منبع:مهر


اپلیکیشنی که مداد دست گرفتن را به کودکان یاد می‌دهد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا