خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
24,702
امتیاز واکنش
63,861
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی نوبت به یادگیری نحوه طراحی انسان می رسد ، دانستن آناتومی انسان کلیدی است. در این پست می خواهیم بایدها و نبایدهای طراحی آناتومی را به شما بگوییم.برای اینکه بتوانید یک آناتومی را درست و حرفه ای طراحی کنید باید مدام تمرین داشته باشید.اما با آگاهی و دانش کافی می توانید مسیر را کوتاه تر کنید و آگاهانه تر طراحی کنید.حال در ادامه ی این پسته باید و نباید آناتومی با ما همراه باشید.
1.مثل یک کتاب آناتومی فکر نکنید
طراحی آناتومی برای مبتدیان در ابتدا احساس طاقت فرسایی ایجاد می کند زیرا عضلات زیادی در بدن وجود دارد. هنگامی که به یک مدل نگاه می کنید و مقدار زیادی بالا و پایین و پیچ و تاب را می بینید ، ممکن است وسوسه شوید که یک کتاب آناتومی بخرید تا آنچه در زیر پوست است را رمز گشایی کنید.
یک کتاب آناتومی برای گفتن آنچه شما به آن نگاه می کنید عالی است اما در گفتن شکل سه بعدی عضلات بسیار مفید نیست.

Drawing-Anatomy-for-Beginners_Jeff-Mellem_How-to-Draw-People_combined_main-1024x469.jpg

در حجم های ساده فکر کنید
هنگامی که برای اولین بار به نقاشی شکل نزدیک می شوید ، باید ابتدا مقادیر اصلی شکل را با استفاده از کره ها ، جعبه ها و استوانه ها تنظیم کنید. با شروع ساده با این اشکال اساسی و سپس ایجاد پیچیدگی در حین کار ، خواهید توانست نقاشی خود را از لحاظ ابعاد حفظ کند.
اگر قبل از ساخت در سازه ها از خطوط کپی کنید ، من تضمین می کنم که در نهایت با یک طراحی مسطح ظاهر خواهید شد.
نقاشی سمت چپ بیش از حد بر عضلات مدل تأکید دارد و بیشتر به یک کتاب آناتومی شباهت دارد تا شکل. یک هنرمند باید به شکل سه بعدی عضلات بیندیشد .
خلاصه
برای درک آنچه در زیر سطح پوست است از یک کتاب تشریح استفاده کنید اما در مورد هر عضله به صورت سه بعدی فکر کنید. عضلات را به صورت یک خط تک بعدی رسم نکنید. آنها را به صورت کره ، جعبه و استوانه های مجسمه ای رسم کنید.
با این گفته ، شما همیشه مجبور نیستید حوزه ها و جعبه ها را در صفحه بکشید. اگر به هنرمندان حرفه ای نگاه کنید فکر می کنید فقط طراحی می کنند اما آن ها در حین طراحی به همه چیز فکر می کنند.

Drawing-anatomy-for-beginners_jeff-mellem_1-1024x502.jpg


طراحی آناتومی بدن برای مبتدیان

 
آخرین ویرایش:

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
24,702
امتیاز واکنش
63,861
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
2.عضلات را کانون قرار ندهید
هنگامی که هنرمندان برای اولین بار توجه بیشتری به افزودن آناتومی به نقاشی های خود می پردازند ، اغلب تمایل به تأکید بیش از حد آناتومی دارند. فیگورهایی که می کشند اغلب به نظر می رسد که فاقد پوست هستند. ماهیچه ها برای افزودن واقع بینی بیشتر به شکل وجود دارند ، اما نباید نقطه کانونی نقاشی باشند.
برای تقویت از عضلات در یک عمل و حرکت استفاده کنید
تمرکز یک نقاشی باید یک عمل ، یک احساس یا شخصیت سوژه را منتقل کند. شما نمی خواهید یک بیننده متوقف شود و به یک قسمت نقاشی شما نگاه کند. شما می خواهید بیننده کل شکل را ببیند .
برای اینکه تمرکز خود را روی عملکرد حفظ کنید ، همیشه تمرین عالی است .نقاشی ژستی به عنوان نقشه ای عمل می کند. هر آنچه در پی آن است برای کمک به روشن و تقویت آن عمل است.
عضلات باید برای تقویت حرکت شکل کشیده شوند و نباید توجه را به سمت خود جلب کنند. یک مثال خوب برای این شخصیت های کمیک بوک هستند که برای انتقال قدرت خود در آناتومی مبالغه کرده اند.
یک طراحی آناتومی موفقیت آمیز طوری طراحی شده که چشم بیننده را به کل نقاشی معطوف می کند نه به یک نقطه ی خاص.
توجه کنید که چگونه عضلات شکل سمت راست ژست نقاشی سمت چپ را منعکس می کنند. عضلات برای تقویت عملکرد شکل استفاده می شوند ، آنها کانون طراحی نیستند
خلاصه
آناتومی برای افزودن واقع گرایی وجود دارد ، اما انتقال عملکرد و نگرش کل شکل از اهمیت کمتری برخوردار است.
3.هر شکل را با همان اشکال رسم نکنید
هنگامی که هنرمندان شروع به استفاده از اشکال اساسی برای شکل دادن به چهره می کنند ، اغلب شروع به الگویی می کنند که از اشکال یکسان برای ساختن هر شکل استفاده می کنند.
شکل منحصر به فرد خود را مشاهده کرده و با آن سازگار کنید
هنگام ساختن شکل ، باید شکل های خود را با موضوع خاصی که ترسیم می کنید ، تنظیم کنید. شما نمی خواهید از یک شکلی که برای بدنسازها استفاده کنید برای یک کشتی گیر سومو یا یک دونده مسافت طولانی استفاده کنید
شما باید به سوژه خود نگاه کنید و دریابید که بهترین اشکال برای رشد شکل شما چه اشکال ساده ای است. به عنوان مثال ، بعضی از افراد دارای سرهای بسیار کرکی هستند که باید از شکل جعبه ساخته شوند در حالی که دیگران ظاهری گردتر دارند که باید از کره ها ساخته شوند.
این دو شکل در یک حالت قرار دارند اما از اشکال مختلف ساخته شده اند. شکل سمت راست از شکل های بلوک بیشتری ساخته شده و احساس محکم تری به شکل می دهد.
خلاصه

به شکل یکسان تمام طرح ها را نکشید. در عوض ، اشکال خود را متناسب با موضوع خود مشاهده و تنظیم کنید.


طراحی آناتومی بدن برای مبتدیان

 
آخرین ویرایش:

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
24,702
امتیاز واکنش
63,861
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
4.آنچه را می بینید کپی نکنید
اگر فقط آنچه را می بینید کپی کنید ، هرگز چشمتان و دستتان قوی نمی شود در واقع وقتی کپی می کنید نمی دانید چه کاری انجام می دهید و هر عضله و استخوان چرا اینجا هستند. چرا وقتی می توانید به دلخواه خود تفسیر و سازگار کنید ، از آنچه در حال حاضر وجود دارد کپی کنید؟
آنچه را که در صفحه مشاهده می کنید دوباره انجام دهید
مهارتهای مشاهده مهم است اما فقط برای کپی کردن آنچه می بینید مهم نیست. از مهارت های مشاهده ای خود برای تجزیه و تحلیل اشکال منحصر به فرد موضوع خود استفاده کنید تا بتوانید آن را در صفحه تفسیر کنید. این بدان معنی است که شما اجزای بدن را کپی نمی کنید. در عوض ، شما یک شکل را در صفحه از ابتدا ایجاد می کنید.
شما با گرفتن حرکت آن با یک حرکت شروع می کنید ، با استفاده از کره های اصلی ، جعبه ها و استوانه ها شکل را به صورت سه بعدی بازسازی می کنید و سپس این اشکال ساده را به شکل های تشریحی طراحی می کنید. این یک فرایند بسیار متفاوت از کپی کردن است.
شما آنچه را می بینید و دانش سه بعدی آناتومی خود را برای ایجاد دوباره شکل در صفحه ترکیب می کنید. این به شما امکان می دهد شکل را ایجاد کرده و چیز جدیدی ایجاد کنید.
این فقط یک نقاشی جالب است که به شما کمک می کند اشکال سه بعدی یک شکل را درک کنید و سپس می توانید آنها را دوباره زراحی کنید. این یک روش تفکر متفاوت از کپی کردن خطوطی است که می بینید.
خلاصه
وظیفه یک هنرمند تکرار آنچه می بیند نیست. این تفسیر آنچه او می فهمد است. هنگام کشیدن یک شکل ، شما دانش خود را از آناتومی و حجم وارد می کنید تا یک شکل را ترسیم کنید تا اینکه فقط از خطوط کپی کنید.
5.به تناسبات و آناتومی توجه کنید
برای ترسیم یک شکل واقع بینانه ، باید توجه داشته باشید که نسبت ها و کالبدشکافی شکل را دقیقاً بگیرید. این امر هم از مطالعه آناتومی ناشی می شود و هم از مهارتهای مشاهده خوبی برخوردار است.
بیش از حد سفت و سخت نباشید
آناتومی و تناسب مهم است. اما به تنهایی ، آنها یک نقاشی جالب ایجاد نمی کنند. نقاشی ای که به نظر می رسد دارای شخصیتو روح است یا پویا به نظر می رسد جالب تر از تصویری است که از نظر فنی درست باشد.
اجازه دهید آناتومی و تناسب نقش مهمی در نقاشی داشته باشد. هر مرحله از طراحی شما باید در راستای ایجاد یک شکل یکپارچه باشد که دارای انرژی و نگرش باشد حتی اگر این به معنای تغییر در نسبت شکل یا آناتومی برای تأکید بهتر بر این عمل باشد.
این رقم دارای نسبت اغراق آمیز است - مشابه آنچه در طراحی مد استفاده می شود. مهم نیست که اگر تصمیم مبنی بر اغراق هدفمند باشد ، به درستی متناسب نیست. می توانید نمونه های بسیاری از هنرمندان را پیدا کنید که به دلایل سبک شناسی نسبت ها را تحریف و اغراق می کنند.
خلاصه
ترسیم آناتومی عالی به هنرمندان کمک می کند تا چهره هایی واقع گرایانه به وجود آورند که به نظر می رسد دارای حجم واقعی باشند. با این حال ، لازم است آناتومی به حس حرکت شکل اضافه شود و حس آن را از بین نبرد.
شما باید این مهارت را داشته باشید که بتوانید عضلات را به صورت سه بعدی بکشید تا اشکال را اصلاح و انطباق دهید و بر حرکت و شخصیت افراد خود تأکید کنید..

منبع: #نقاشی


طراحی آناتومی بدن برای مبتدیان

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا