خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عکاسی با ریسه ال ای دی ، بسیار جذاب است.


جهان امروزی بر محوریت هنر و تکنولوژی پیش می رود. شاید اگر دو قرن پیش به کسی گفته می شد که پدیده ای به نام عکاسی وجود دارد که تمامی لحظات شاد و غمگین و یا رسمی و دور همی مردم را ثبت میکند، بسیار تعجب میکرد. اما امروزه این امر نه تنها مرسوم و شناخته شده است ، بلکه هر کسی به نوعی به دنبال دستیابی به روش های بهتر برای خلق عکس های جذاب تر می باشد. اگر تو دنیای هنر و عکاسی وارد بشین، متوجه میشین که مهمترین نکته یافتن ایده های جدید برای عکاسی هست. ممکنه مدت زیادی وقت صرف کنین تا ایده های جدیدتری رو پیدا کنین. به همین دلیل تعجبی نداره که دامنه ی هنر عکاسی بسیار گسترده باشه. عکاسی با ریسه ال ای دی ایده ای بسیار جذاب است. که شما میتوانید از ان بهره ببرید.

ایده هایی برای عکاسی با ریسه LED.

ریسه های LED با منعکس کردن نور به صورت نقطه ای باعث افزایش زیبایی در فضای جذاب عکس های شما میشوند. فارغ از اینکه یک عکاس حرفه ای یا آماتور هستید، حتما برای زیباسازی فضای اتاق خوابتان به ریسه های LED نیاز پیدا میکنید. در ادامه به ایده هایی که از جانب ما برای زیباتر کردن عکس هایتان پیشنهاد میگردد، توجه کنید.

ریسه نور و اتاق تاریک، ایده ای خلاقانه.

برای عکاسی با ریسه ال ای دی میتونین مثل تصاویر زیر ریسه رو بذارین تو اتاق تاریک تا یک فضای محدودی را به وسیله آن روشن کنید. این وسیله میتواند عکس های چاپ شده و یا اشیای اتاق شما باشد. این موضوع تمرکز افراد را به سوی منطقه دلخواه شما میکشاند.

ریسه سوزنی زیبایی مو هایتان را دو برابر میکند.

نگران نباشید. ریسه های LED دارای محافظ های قوی سیم پیچ هستن. همچنین بسیار در برابر ضربه و گرد و خاک و رطوبت مقاوم می‌باشند. پس با خیال راحت ریسه ها را دور موهای خود بپیچید و عکس های هنری ثبت کنید. و از عکاسی با ریسه ال ای لـ*ـذت ببرید.

ریسه سوزنی و شیشه ها.

این ایده تا شاید عجیب به نظر برسد. اما به شما اطمینان می‌دهیم که میتوانید عکس های هنری جذابی را ثبت کنید. تمام کاری که لازم است انجام بدهید قرار دادن ریسه ال ای دی درون بطری شیشه و نزدیک کردن آن به صورتتان است.


--.jpg
----768x525.jpg





منبع: لایتس هاب


ایده‌های عکاسی با ال ای دی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا