خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
نشریه سان چاپ لندن در گزارشی اختصاصی مدعی شد که پل پوگبا دیگر ممکن است هرگز نتواند برای منچستریونایتد بازی کند، چرا که سران این باشگاه عطای این بازیکن 89 میلیون پوندی را به لقای او بخشیده‌اند و قصد دارند قراردادش را فسخ کنند تا به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد برود.
پوگبا که از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در سال 2016 روزهای پرفراز و نشیبی را در منچستریونایتد تجربه کرده است، به تازگی دچار مصدومیتی از ناحیه ران پای راست شده که او را مجبور به ترک اردوی تیم ملی فرانسه کرده است. انتظار می‌رود که این مصدومیت پوگبا را برای دو ماه خانه‌نشین کند. به این ترتیب ستاره فرانسوی تا زمان بازگشایی پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند به تمرینات من‌یونایتد برگردد اما ظاهراً باشگاه قصد دارد تا قبل از آن قرارداد هافبک فرانسوی‌اش را با توافق دوطرفه فسخ کند.
پوگبای 28 ساله تا پایان فصل جاری با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما منچستری‌ها آنقدر از عملکردش ناراضی‌ هستند که آماده‌اند او را 6 ماه زودتر از اولدترافورد بیرون کنند. البته علاوه بر این، تعلل مینو رایولا مدیربرنامه‌های پوگبا برای ارائه پاسخی قطعی به شیاطین سرخ در خصوص آینده بازیکن سابق یوونتوس سبب شده است که کاسه صبر مدیران من‌یونایتد لبریز شود.
از یوونتوس به عنوان راغب‌ترین مشتری پوگبا یاد می‌شود و این در حالیست که پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید هم در گذشته نسبت به جذب این بازیکن تمایل نشان داده‌اند.

منبع خبرگزاری تسنیم


کاسه صبر سران منچستریونایتد لبریز شد/ شیاطین سرخ عطای پوگبا را به لقایش بخشیدند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا