خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب جیب بری
1- اگر در خواب دیدید که جیب بر شده اید تعبیرش این است که مسیر زندگی را اشتباه رفته اید. از ایده های شما استقبال نمی شود و دیگران شما را درک نمی کنند. به همین دلیل راه را گم می کنید و مسیرتان را اشتباه می روید. شاید این خواب قصد دارد به شما ثابت کند که دلسرد نشوید و اگر فکر می کنید که راه درست را میروید، همان را ادامه دهید.
2- تعبیر دیگر این خواب بیقراری و شرایط بد زندگی است.. شما احتمالاً آرزوهای زیادی دارید که والدین شما نمی توانند آنها را برآورده کنند ، زیرا وضعیت مالی خوبی ندارند. اگر حس میکنید که شرایط بدی دارید خودتان اقدام کنید و خانواده تان را خوشحال کنید.

تعبیر خواب گرفتن جیب بر
3- اگر خواب دیدید جیب بری را دستگیر کردید تعبیرش، پیروزی بر دشمنان است. شما کسی هستید که برای هیچ کاری از زور و قدرت استفاده نمی کنید ، اما با عقل و هوش خود جلوی آن ها ایستادگی می کنید. به همین دلیل کمتر کسی شما می تواند شما را گول بزند.
4- اگر در خواب دیدید که با جیب بر صحبت می کردید، تعبیرش این است احتمالا یکی از نزدیکانتان به شما دروغ میگوید و با شما روراست نیست و احتمالا قصد سو استفاده از شما را دارد. توجه کنید که بیشتر وقت خود را با چه کسانی می گذرانید و آیا آن ها افراد مورد اعتماد شما هستند.
5- اگر در خواب شخص دیگری را دیدید که با جیب بر بحث می کند ، تعبیرش این است که در شرایط ناراحت کننده ای قرار خواهید گرفت. احتمالا مجبورید بین دونفر واسطه شوید و هر دوی آن ها از شما می خواهند که طرف آن ها را بگیرید.
قبل از اینکه چیزی بگویید خوب فکر کنید و بدانید که یکی از آنها صدمه خواهد دید.
6- اگر در خواب دیدید که دیگران با جیب بر بحث می کردند، تعبیرش این است که بی عدالتی شما را آزار می دهد. احتمالا در محیط کاری، شخصی ترفیع گرفته که اصلا لیاقت آن را نداشته است. درحالی که شما بیش از او تلاش کرده اید. از این بابت استرس نداشته باشید زیرا زمان موفقیت شما نیز به زودی فرا می رسد.این خواب نماد کار سخت و بیهوده است. هر کاری که می کنید نمی توانید موفق شوید یا انتظارات دیگران را برآورده کنید. این شرایط برای شما بسیار سخت شده و حس میکنید بی مصرف هستید.
7- اگر در خواب دیدید که جیب بر از شما ساعت یا چیز دیگری می دزد ، تعبیرش این است که به زودی عزیزی را از دست می دهید. به همین دلیل کل زندگی تان تغییر خواهد کرد و احساس میکنید که افسرده و نا امید شده اید.
8- اگر در خواب دیدید که جیب بری شما را تعقیب کرد تعبیرش این است که آنقدر شما را گول زده اند که اکنون بیش از پیش مراقب زندگی خود هستید. احتمالا عاشق شخصی شده اید که مدت های مدید شما را گول زده است. این خوب است که مراقب هستید اما بیش از حد هم خودتان را آزار ندهید.
9- اگر دیدید شخص دیگری در حال تعقیب جیب بر است، تعبیرش این است که زمان آن رسیده که با ترس خود روبرو شوید. شما مدت طولانی است که وانمود می کنید که مشکلی در زندگی وجود ندارد اما با خود صادق باشید. بی تفاوتی شما مشکلی را حل نمی کند.
10- اگر در خواب دیدید که با جیب بر می جنگید، تعبیرش این است که تلاش میکنید که مشکل را حل کنید اما مشکلی جدید به مشکلاتتان اضافه شده است. به جای اینکه از مشکلات کم کنید به آن اضافه کرده اید. سعی کنید در کاری که مهارت ندارید نروید و حداقل از کمک یک فرد با تجربه استفاده کنید. با گذشت زمان متوجه خواهید شد که حق با آنها بوده است.
11- اگر خواب دیدید که دیگران با جیب بر و دزد دعوا می کردند، تعبیرش این است که از کسی خبری به شما می رسد که شما را شوکه زده خواهد کردسعی کنید این اخبار را جایی منتشر نکنید زیرا ممکن است کار از این که فکرش را بکنید بدتر شود.
12- اگر در خواب دیدید که چیزی از جیب بر دزدیدید تعبیرش این است که شما فردی فوق العاده مدبر هستید. بعد از هر شکستی پا پس نمی کشید و دوباره بلند می شوید. شما از هوش و مهارت خود به روش صحیحی استفاده می کنید تا نشان دهید توانایی دستیابی به اهداف خود را دارید. حتی از دشمنی دیگران هم نمی ترسید و همه را شکست می دهید. این صفات نعمت است و نصیب هر کسی نخواهد شد.
13- تعبیر کشتن جیب بر در خواب نشانه شجاعت و پایداری است. شما در نگاه مردم فردی ساده لوح بودید اما با گذشت زمان و موفقیت هایی که بدست اورده اید به همه ثابت میکنید که آن ها اشتباه فکر می کردند.

منبع:دلگرم


تعبیر خواب جیب بر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا