خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
به‌گفتۀ هنری مینتزبرگ، یکی از دانشمندان مشهور حوزۀ تجارت و مدیریت،‌ مدیریت رشته‌ای است که در آن هنر و علم و مهارت با یکدیگر ترکیب می‌شوند. درحقیقت، مدیریت رشته نیست؛ بلکه هنر است که هیچ‌وقت نباید به‌دست فراموشی سپرده شود. گفتنی است از‌آنجاکه کانادا یکی از کشورهای برتر دنیا برای تحصیل رشته‌های مدیریت است، در این مطلب، قصد داریم دربارۀ رشته های مدیریت در کانادا بیشتر سخن بگوییم.

مدیریت پروژه در کانادا

رشتۀ مدیریت پروژه در کانادا یکی از محبوب‌ترین رشته‌ های مدیریت در کانادا است و علاقه‌مندانِ این رشته برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد آن در دانشگاه‌های کانادا می‌توانند اقدام کنند. دانشگاه‌های ارائه‌دهندۀ رشتۀ مدیریت پروژه در کانادا عبارت‌اند از: دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه کنکوردیا، دانشگاه رویال‌رودز، کالج Centennial، کالج سنکا، دانشگاه Vancouver Island، کالج Douglas، کالج Lambton، کالج Humber، کالج Algonquin، دانشگاه MacEwan و دانشگاه شمالی بریتیش‌کلمبیا.

مدیریت هتلداری در کانادا

یکی دیگر از رشته های مدیریت در کانادا، مدیریت هتلداری است که در دانشگاه‌های پلی‌تکنیک ساسکاچوان، کالج Centennial، دانشگاه رویال رودز، دانشگاه Capilano، کالج New Caledonia، کالج Selkirk، کالج Humber، دانشگاه Thompson Rivers، کالج Algonquin و کالج جورج براون ارائه می‌شود.

مدیریت زنجیرۀ تأمین

تعدادی از دانشگاه‌ها و کالج‌های برتر ارائه‌دهندۀ رشتۀ مدیریت زنجیرۀ تأمین در کانادا از‌این‌قرارند: کالج Humber، دانشگاه یورک، HEC مونترال، کالج Conestoga، دانشگاه کلگری، دانشگاه Cape Breton، دانشگاه پلی‌تکنیک Kwantlen، دانشگاه ویندزور، دانشگاه وینیپگ و مدرسۀ مدیریت روتمن.

معیارهای دریافت پذیرش

همان‌طورکه پیش‌ازاین نیز گفته‌ایم، معیارها و مدرک‌های موردنیاز برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما برخی از معیارهای عمومی بدین‌شرح‌اند: حداقل نمرۀ موردنیاز مقطع پیشین برای مقطع کارشناسی و مدرک کارشناسی و جی‌مت یا جی‌آرای برای مقطع کارشناسی ارشد و نمرۀ زبان (آیلتس یا تافل یا PTE) و انگیزه‌نامه و توصیه‌نامه. بااین‌همه، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر دربارۀ هرکدام از دانشگاه‌های یادشده در این مطلب، به وبگاه رسمی آن‌ها و بخش رشتۀ مدنظر بروید و پس از انتخاب مقطع دلخواهتان، از معیارها و شرایط موردنیاز برای پذیرش مطلع شوید. فراموش نکنید مدرک زبان با نمرۀ مطلوب، نمرۀ جی‌مت یا جی‌آرای، انگیزه‌نامه و توصیه‌نامۀ مناسب تأثیر فراوانی بر دریافت پذیرش از دانشگاه مدنظرتان می‌گذارد.

منبع: سیم اخر


رشته های مدیریت در کانادا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا