خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم سرشار از انواع انرژی های مثبت و منفی است. انرژی های منفی، ناخودآگاه به دلایل مختلفی از جمله بیماری، اتفاقات تلخ و غیره ایجاد می شوند و می توانند روی رفتار و یا خلق و خوی افراد تاثیرگذار باشند. بنابراین باید به کمک راهکارهای مختلف، محیط اطراف خود را از این امواج منفی تخلیه کنید. به کمک برخی از سنگ ها و کریستال های انرژی بخش که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند، می توان این امواج و انرژی های منفی را از محیط اطراف خانه یا محل کار دور کرد. در ادامه به معرفی برخی از این سنگ ها می پردازیم.

خواص جذب انرژی سنگ ها :

از دیر باز تمام جوامع انسانی مختلف خواصی برای گوهرها قاعل بوده اند. اما به سه منبع مهم که بیشترین تعداد مردم را شامل میشوند در مورد خواص و تاثیرات جواهرات عبارتند از تمدن هندی.تمدن چینی و تمدن اروپایی. که به هزاره های گذشته بر می گردد.

مابین نظر و دیدگاه این تمدنها در رابـ*ـطه با خواص سنگ تفاوت هست.و البته هر شخص بنا به دلایل خود به یکی از آنها بیشتر احساس نزدیکی می‌کند. در تمدن اروپایی که از کشورهای یونان و رم سرچشمه گرفته و بعد به تمام اروپا و سایر کشورهای مختلف رسوخ کرده است.

مبنای موضوع بر اساس حرکت صور آسمانی و سیارت استوار است به این معنی که تمام سیارات منظومه شمسی و کهکشان دارای پرتوهای انرژی (الکترو مغناطیس)هستند و هر سنگی نیز نوع خاصی از این امواج انرژی را میتواند جذب کند و اگر شخصی آن سنگ بخصوص را در کنار خود داشت.

این امواج جذب سنگ و محیط اطراف آن شده و بر شخص تاثیر مثبت خاص خود را می گذارد که هم در جسم و هم در روحیات فرد موثر میباشد. حرکت این صور فلکی حتی در شانس و اقبال و اوقات خوب و بد موثر هست .این گاه شمار به دوازده ماه و البته دوازده جواهر برای هر ماه تقسیم میشود .

که عکس و اسامی هر کدام را میتوانید ملاحظه کنید. بخش بعدی تمدن هند میباشد که بر اساس تاثیر جواهر بر هفت قسمت بدن استوار هست تفاوت آن با گاه شمار اروپایی در آن است که هندی ها به داشتن انرژی در خود سنگ باور مند هستند و اگر سنگ مورد اشاره هر قسمت از بدن به آن موضع نزدیک باشد موجب تاثیر گذاری و بهبود کارکرد آن قسمت از دستگاه بدن میشود به این روش نام چاکرا داده اند که شامل سنگهای مانند امیتیست. سودالیت.سیترین.کوارتز سفید.ر ز کوارتز و هماتیت و عقیق نارنجی میشوند.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
برخی از دوستان فروشنده وطنی بر این باورند که هندی ها ی باستان چیز زیادی از چاکرا نمی فهمیدند بنابر این خود دست به کار شدند و چندین سنگ دیگر هم به این لیست اضافه کردند! البته در فرهنگ هندی برای جواهرات دیگری هم خواص خاصی همچون اقبال خوش دریافت انرژی و سلامتی مانند الماس و یاقوت و زمرد و آکوامارین در نظر گرفته شده است. که با بحث چاکرا متفاوت است.

در تمدن شرق آسیا بویژه چینی بیشتر خواص شیمیایی سنگ مد نظر بوده تا دریافت انرژی آسمانی و برای درمان بیماری‌های قلبی و سم زدائی و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایر ملل هم کم و بیش از این سه الگو یا ترکیب آنها بهر ه گرفته‌اند. البته بحث موارد مذهبی مورد متفاوت است که جایگاه خود را دارد که در بخش عقیق نکاتی از آن مطرح گردیده است.

به طور کلی میتوان به چند سنگ شاخص در این خصوص اشاره کرد .مانند یاقوت قرمز:تاثیر گذار در دستگاه گردش خون و تقویت قلب و عروق.دریافت انرژی کیهانی مثبت در خوش اقبالی و برکت و سنگ نشانه اهمیت افراد متنفذ. جواهر تورمالین:تاثیر گذار در سیستم اعصاب .رفع افسردگی و فراموشی کم شدن استرس و ترس دفع چشم زخم دیگران آرامبخشی و جواهرات شانس و اقبال خوش. سنگ گارنت:تقویت امیال و نیازهای جسمانی.تحکیم محبت و عشق .

تقویت گردش خون و قلب. جواهر بلو سفایر یا همان یاقوت کبود:تقویت کلی نیروی بدنی.تقویت اعصاب و ضد صرع و غش.آرامبخش و ضد افسردگی.جواهر توپاز: ضد بی خوابی و افسردگی و نشاط آور.سنگ زمرد:ضد دردهای مزمن و تقویت بینایی . تقویت و باز گردانی نیرو در بدن. جواهر زبرجد: جذب کننده انرژی گرم و مثبت.ضد افسردگی وضد سردرد و میگرن و نشاط آور.

به طور کلی جواهرات کریستالی همه جذب کننده طیف های انرژی هستند. نکته مهم در این خصوص آن است که این به اعتقاد شما بستگی دارد که از این خواص استفاده کنید یا نه وملاک کاملا شخصی میباشد. نکته مهم دیگر آن است که فقط جواهرات طبیعی که دارای خلوص مناسب هستند قادر به دریافت حداکثری این خواص انرژی میباشند و مسلما جواهر غیر اصل (صنعتی) یا رنگ شده و یا کدر و نامناسب چنین کیفیتی را ندارند.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها به همراه مثال :

سنگ نمک:


نگهداری کردن از سنگ نمک در محیط خانه یا محل کار، باعث پاکسازی محیط و دور کردن امواج منفی می شود. هم چنین سنگ نمک این قابلیت را دارد که امواج و اشعه هایی که از وسایل الکترونیکی مختلف ساطع می شود ( نظیر کامپیوتر، ماکرو ویو، دستگاه های رادیولوژی و غیره) را تا حد ممکن کاهش دهد. به طور کلی استفاده کردن از سنگ نمک در خانه باعث بهبود کیفیت خواب، بهبود مشکلات تنفسی، کاهش استرس و ایجاد حس آرامش نیز خواهد شد.

سنگ عقیق سیاه:


سنگ عقیق سیاه باعث دفع انرژی های منفی محیط و هم چنین دفع چشم زخم می شود. غم و غصه و اندوه را برطرف می کند، در افزایش اعتماد به نفس موثر است و هم چنین این توانایی را دارد که قدرت جسارت و صبر و استقامت فرد را افزایش دهد.

سنگ رز کوارتز (کوارتز صورتی):


این سنگ نیز به عنوان سپری در برابر امواج و انرژی های منفی شناخته شده است و این توانایی را دارد که انرژی مثبت را در محیط ایجاد کند. علاوه بر این خواص دیگری از جمله ایجاد حس آرامش، تقویت قدرت ****، تقویت سیستم عصبی، بهبود بیماری های معده و غیره را نیز داراست.

سنگ کهربا:


نقل است که سنگ کهربا می تواند بیماری ها و انرژی های منفی را از بدن و محیط اطراف دور کرده و به همین دلیل می توان گفت که این سنگ خوش شانسی نیز می آورد. کهربا هم چنین برای موفقیت، شفادهی، زنده دلی و شادی نیز مفید است.

سنگ کوارتز دودی:


این سنگ می تواند مقادیر بی نهایتی از امواج منفی محیط را جذب کرده و به درون خود بکشد. کوارتز دودی علاوه بر جذب انرژی های منفی محیط، برای بهبود خلق و خو و غلبه بر احساسات منفی نیز بسیار کارآمد و موثر است.

سنگ تورمالین سیاه:


تورمالین سیاه سنگی است که انرژی های منفی و تخریبی محیط را خنثی کرده و هم چنین باعث از بین رفتن حس نگرانی، ترس، عصبانیت و دیگر احساسات ناخوشایند می شود.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها در طول دوران گذشته

خواص سنگ ها از گذشته تا الان توجه خیلی از افراد رو به خودش جلب کرده. قدیمی ترین گزارش هایی که از اعتقاد مردم به جا مونده، از جمله خواص درمانی اونها، به ۴ هزار سال پیش از میلاد مسیح بر میگرده. کتیبه های به جا مونده از دوران سومری ها و متون هند باستان نشونه هایی از این قدمت دیرینه و باستانی داره. با یه نگاه کلی به عملکرد درمانگران چین باستان و خاور دور، میشه پی به اهمیت و خواص سنگ ها برد. درمان انواع بیماری ها با اعتقاد دیرینه به خاصیت درمانی سنگها نشون از این باور مردم داره.

جالبه که بدونید مردم یونان باستان هم بر این باور بودن که همراه داشتن سنگ ها نه تنها مثل محافظی از اونها در برابر ارواح پلید و خبیث عمل میکنه، بلکه اونها رو از انواع بلایا و فجایع طبیعی و ماورالطبیعی مصون نگاه میداره. این رو هم اضافه کنیم که این اعتقاد ها و باور ها فقط محدود به قشر و طبقه خاصی از جامعه نبوده.

یعنی چی! یعنی اعتقاد به خواص سنگ ها در میان فلاسفه و عالمان از قدیم بوده و اتفاقااز جایگاه خوبی هم برخوردار بوده. به گونه ای که ارسطو, فیلسوف مشهور یونانی بارها و بارها به قدرت فوق العاده و بی بدیل سنگ ها و خواص اون ها در نوشته هاش اشاره کرده.

جدا از مردم یونان باستان، مردمان روم باستان هم در اون دوران, باوری دور از این نداشتن. بلکه اون ها هم تحت تاثیر باور ها و اعتقادات یونانیان و دیگر تمدن های باستانی, قرار داشتن. به گونه ای که در جنگ ها برای داشتن شانس و اقبالی خوب، تعدادی سنگ صیقلی با خود حمل می کردن.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها باوری در میان ایرانیان!

در میان تمدن های دیرینه، در ایران هم مردم باوری نزدیک به باور یونانیان, رومیان و چینی ها داشتن. اعتقاد و باور به خواص سنگ ها، در ایرانیان خصوصا پس از شکل گیری اسلام با توجه خاصی همراه بود. به طوری که با نگاهی گذرا به آثار عالمان و دانشمندان اون دوران، میشه به خواص درمانی و حتی متافیزیکی سنگها پی برد. خواصی که سلامت روح و جسم آدمیان را تحت تاثیر خودش قرار میده.
از معروف ترین افراد اون زمان میشه به صباح بن عمران، جواهر شناس عهد هارون الرشید عباسی و عطار بن محمد، منجم اشاره کرد. حتی باور به این موضوع به شکلی بود که ابوریحان بیرونی، دانشمند برجسته ایرانی در کتابی به اسم الجماهر فی الجواهر به اختصاص به شرح سنگها، خواص سنگ ها و فلزات قیمتی پرداخته.

آیا خواص سنگ ها پایه علمی داره؟

شاید امروزه قبول و پذیرش خواص سنگ ها و قابلیت درمانی اونها برای افراد تا حدودی به دور از واقعیت باشه. اما لازم هست که بدونید امروزه شاهد پیشرفت های فراوانی در زمینه سنگ درمانی و علوم اکادمیک مربوط به سنگ ها در کشورهای اروپایی هستیم. خواصی که علاوه بر درمان روح و جان، قابلیت پاکسازی انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت محیط رو برامون به ارمغان میاره.
در ادامه به شرح و تفصیل هر کدام از این راه های درمانی میپردازیم:


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ هاو خواص سنگ ها



همون طوری که به انواع خواص سنگ ها و قدمت دیرینه اونها پرداختیم، سنگ درمانی از گذشته تا الان زبانزد همگان بوده. در اینجا میخواییم به مقوله سنگ درمانی و خواص متافیزیک اون ها بپردازیم.

در عصر جدید خواص سنگ ها و انواع شیوه های سنگ درمانی به ثبت رسیده. امروزه شاهد استفاده از انواع سنگ ها با در نظر گرفتن خواص اون ها در صنعت های گوناگونی، از جمله صنعت جواهر سازی و زیورآلات هستیم. اگر چه کتاب های متعددی به چاپ رسیده که علاوه بر خواص سنگ ها، به قابلیت شفابخشی از اونها اشاره کردن، اما همواره باید به یاد داشته باشیم که فرای این کتب چاپ شده و در دست، اونچه بیشتر از گذشته موجب باور و اعتقادمان به خاصیت سنگها میشه، شم و حس ششمی هست که فراتر از اطلاعات خارجی و باور های رایج هست.

برای همه‌ی لحظه هایی پیش اومده که ناخودآگاه و بدون هیچ دلیل منطقی و آگاهی از خواص سنگ ها، به سمت سنگی خاص جذب میشیم. شاید براتون جالب باشه که بدونید این اتفاق زمانی پیش میاد که حس ششم شما در ناخودآگاه شما در تلاش است تا در شما کشش و انگیزه ای برای به دست آوردن و همراه داشتن اون سنگ ایجاد کنه.

در این زمان هست که سوال پیش میاد، دلیل اصلی کشش به سوی سنگی خاص چیه؟

روان و روح دائما در حال بازی هوشمندانه و خردمندانه ای با جسم هست. همین مسئله باعث میشه تا ذهن، ما رو به سمت سنگی هدایت کنه که تواترهای ارتعاشی اش و بسامد های موجود در اون، با وجود و هستی مان سازگار و هم سو باشه. جسم ما گرما، انرژی و دامنه الکترومغناطیسی حاصل از سنگ رو به حرکت در میاره و همین اصلی ترین دلیل کشش ما در ناخودآگاهمان به سمت برخی از سنگ ها هست.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها و تاثیر اون در Gem Therapy یا همان سنگ درمانی!

همونطور که جلوتر اشاره کردیم، سنگ درمانی براساس ویژگی و خاصیت سنگها در زمره درمان های طبیعی می باشه. امروزه از این شیوه درمانی کهن با عنوان Gem Therapy نام برده میشه. با گسترش بیش از پیش این طب، شواهد نشون میده امروزه با در نظر گرفتن خاصیت سنگها اقدام به درمان های بیماری های گوناگونی صورت گرفته هست. در ادامه به برخی از این درمان ها اشاره می کنیم:
  • درمان بیماری های تنفسی
  • افزایش قدرت سیستم دفاعی
  • تسکین عفونت
  • کمک به درمان زخم معده
  • تقویت کننده استخوان ها
  • آرامش بخش
  • تقویت اعصاب
  • درمان ناراحتی های پوستی
  • ضد میگرن
  • کمک به گردش خون
  • و دیگر خاصیت های درمانی اون ها.

خواص جذب انرژی سنگ ها و استفاده از اون در ماساژ درمانی

جالب هست که بدونید تاریخ و پیشینه استفاده از سنگ های داغ به منظور درمان و رفع درد های عضلانی به زمانی باز می گرده که بومیان آمریکا به کمک آتش شروع به داغ کردن سنگ ها میکردن. امروزه ماساژ درمانی با سنگ داغ از جمله رایج ترین سنگ درمانی یا همان Gem Therapy می باشه که با در نظر گرفتن خاصیت سنگها و تاثیرات اون ها بر چاکرا ها رایج شده هست.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها و تاثیرات اون بر روی انرژی عناصر

در این جا می خواییم به شرح مختصری از خواص سنگ ها و تاثیرات اون بر روی انرژی عناصر موجود در محیط اطرافمون بپردازیم. همان طوری که می دونید، یکی از مهم ترین ویژگی سنگ ها، خصوصا در طبیعت، جذب انرژی های منفی موجود در محیط هست.
از این رو امروزه برای برقراری تعادل در میان نیروهای طبیعی در حال جریان، در بسیاری از طراحی ها اعم از طراحی داخلی محیط کار، منازل، مطب های پزشکی و طراحی جواهرات و انواع و اقسام زیورآلات و اکسسوری ها، شاهد استفاده از انواع سنگ ها هستیم.
زیرا همون طوری که قبل تر اشاره کردیم یکی از مهم ترین خواص سنگ ها، رهایی و نجات شما از انرژی های منفی محیط اطراف شما و ایجاد احساس آرامش در شما هست.


خواص جذب انرژی سنگ ها و کاربرد سنگ ها در فنگ شویی

اگر چه قدمت و پیشینه فنگ شویی به چین باستان بر میگرده، اما امروزه شاهد گسترش بیش از پیش اون هستیم. از اونجا که سنگ ها از دل طبیعت و توسط فرآیندی پویا در طبیعت شکل میگیره، در فنگ شویی از اهمیت چشم گیری برخورداره.
زیرا خواص سنگ ها و قدرت جادویی آن ها در حفظ تعادل میان انرژی های مثبت و منفی محیط اطرافمان بر همگان آشکار میشه.


خواص جذب انرژی سنگ ها

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواص جذب انرژی سنگ ها اسراری در دل طبیعت!

همان طوری که جلوتر اشاره کردیم، سنگ ها دارای پرتو ها و تشعشعات خاصی هستن که تاثیرات چشمگیری در سلامت روح و جانمون دارن. خواص سنگها، گاه سبب جذب امواج منفی و مضر شده و گاه سبب پاکسازی کالبد های مادی و اثیری میشه. این تاثیرات زمانی بر انسان آشکار میشه که سنگ، مستقیما با پوست در تماس باشه. چون در این حالت هست که سنگ در حوزه انرژی شما قرار می گیره و باعث شکل گیری ارتباطی میان شما و کائنات میشه.
حالا میتونیم به چرایی علاقه و کشش درونی مان به سمت زیور آلاتی که در ساختار اونها از انواع سنگها استفاده شده پی ببریم.

خواص جذب انرژی سنگ ها و تاثیرات آن بر چاکراها

اینجا می خواییم به خاصیت سنگها و تاثیرات اون ها بر روی نیروی بالقوه ای به نام چاکرا بپردازیم. بدن انسان دارای هاله ای از انرژی هست که دائما در حال چرخش به دور انسان است و به هفت چاکرا تبدیل شده. سنگ ها هم دارای هاله ای از انرژی هستن که از قابلیت تاثیرگذاری بر روی هاله انرژی انسان ها برخوردار هستن. از اونجایی که خاصیت سنگها و انرژی اون ها از طریق چاکرا ها وارد بدن شده و باعث تخلیه انرژی منفی میشه، امروزه شاهد اکسسوری های گوناگونی هستیم که در ترکیبات خودشون از انواع سنگ ها استفاده کردن.
همین مسئله سبب گشته تا امروزه برند های گوناگون در طراحی و ساخت اکسسوری های خودشون از انواع سنگ ها با در نظر گرفتن خواص اون ها استفاده کنن. امروزه توجه به انرژی و خاصیت سنگها در صنعت زیورآلات به قدری رایج شده که شاهد انواع انگشتر ها، دستبند ها و گردنبند هایی هستیم که در ترکیبات خود از انواع سنگ ها استفاده کردن.

منبع: علم ماورا


خواص جذب انرژی سنگ ها

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا