خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خالق هستی


دامیانو دیوید در 8 ژانویه 1999 در رم متولد شد. وی با شروع مطالعه کلاسیک ها ، در سال 2014 گروه را تاسیس کرد. موفقیت شرکت در X Factor 2017 باعث شد که تحصیل را رها کند. بیایید در زیر در بیوگرافی گروه ببینیم داستان دامیانو دیوید و موسیقی دانان دیگر چیست.
Maneskin گروهی با ظاهر و صدا است که بینندگان ایتالیایی و بین المللی را مجذوب خود می کند. اجزاء مانسکین به دلیل وقف روی صحنه برای عموم مردم شناخته شد فاکتور X (شماره 11 ، از 14 سپتامبر تا 14 دسامبر 2017 پخش شد). این گروه موسیقی متولد رم в 2015، در طول چندین سال به موفقیت های فوق العاده ای دست یافته است. قبل از شرکت آنها در جشنواره سان رمو 2021 ، ما نقاط عطف موفقیت شهاب سنگی آنها را دنبال خواهیم کرد.
ویکتوریا دی آنجلیس و توماس راگی به ترتیب ، باسیست و گیتاریست گروه مانسکین هستند. از زمانی که در یک دبیرستان بودند یکدیگر را می شناختند. با وجود اینکه آنها علاقه خود را به موسیقی می دانند ، آنها فقط در آگوست 2015 به هم نزدیک می شوند و تصمیم می گیرند گروهی راه اندازی کنند. بعداً ، خواننده به گروه پیوست. دامیانو دیوید؛ به لطف اطلاعیه ای که در فیس بوک منتشر شده است ، هنگام ورود نوازنده درامر ، می توان خط کامل را در نظر گرفت اتان تورچیو. در این میان مهمترین حقایق جالب در مورد گروه مانسکین انتخاب نام است. این استنباط می شود که مانسکین به دانمارکی (نام صحیح به این صورت نوشته شده است: Måneskin ، جایی که å با یک صدای متوسط بین آنها خوانده می شود a и o لاتین)است. این زبان منشاء نوازنده باسیست، ویکتوریا (همچنین به عنوان Vid De Angelis شناخته می شود) است ، که عبارتی را به زبان مادری خود انتخاب می کند که می تواند به ایتالیایی ترجمه شود "مهتاب"برای استقبال از پروژه ای که به شدت به آن اعتقاد دارد.


damiano-david-biografiya-istoriya-lichnaya-zhizn-i-kur-ezy---kto-takoy-damiano-david-2.jpg

مانسکین ، از چپ به راست: اتان تورچیو, دامیانو دیوید, ویکتوریا دی آنجلیس و توماس راگی. پس از دو سال کار برای یافتن سبک خاص خود در سال 2017 ، آنها با موفقیت به یازدهمین دوره X Factor راه یافتند. بنابراین ، آنها در برنامه های استعدادیابی شبانه شرکت می کنند و به عنوان قهرمانی دوم می رسند، همچنین به لطف انتخاب قاضی مانوئل آنیلی. با تشکر از موقعیت عالی من مانسکین انتخاب شد، آلبومی حاوی تک آهنگ به همین نام. هر دو دارای گواهینامه هستند رکورد دو پلاتین در مدت زمانی بسیار کوتاه.







بیوگرافی دامیانو داوید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا