خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,239
امتیاز واکنش
64,098
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب فیلم دیدن
1- خواب فیلم و فیلم دیدن نشانه سفر است. به زودی به سفر خواهید رفت. احتمالا مدت هاست که از روزمرگی خسته شده اید و به دنبال سفری هیجان انگیز و اتفاقات جالب هستید. به زودی با افراد جدیدی ملاقات میکنید و همان می شود که شما دوست خواهید داشت.

2- اگر در حین تماشای فیلم خوابیدید تعبیرش این است که ضمام امور زندگی از دستتان خارج شده است. وقت آن رسیده که توقعات خود را از دیگران کمتر کنید و خودتان برای بهتر شدن زندگی تلاش کنید. شما می توانید به آنچه که می خواهید برسید و آماده مقابله با شکست خواهید بود.
تعبیر خواب فیلم: 18 نشانه و تعبیر دیدن انواع فیلم در خواب
تعبیر خواب فیلم دیدن با معشوق یا دوست
3- اگر در عالم رویا دیدید که به همراه دوستانتان فیلم تماشا می کردید تعبیرش این است که از ازدواجتان راضی نیستید و رابـ*ـطه یکنواختی دارید و به دنبال پیدا کردن دوستان جدید هستید.
تعبیر خواب فیلم ترسناک
4- دیدن فیلم ترسناک در خواب نشانه ترس ها و استرس شما در زندگی است. احتمالا از دیگران برخوردی دیده اید که بسیار شگفت زده شدید. اجازه ندهید که دیگران با رفتار خود روی شما تاثیر منفی بگذارند. همه مثل هم نیستندو شما باید خودتان را با آن ها تطبیق بدهید.
5- دیدن فیلم اکشن در خواب نشانه استرس شماست. شرایط زندگی و اتفاقات اخیر شما را کاملا آزار می دهید. کنترل امور از دستتان خارج شده و به این دلیل ناراحت هستید.
6- اگر در آن فیلم اکشن، بازیگر بودید تعبیرش این است برای رویارویی با این استرس ها و مشکلات، انرژی دارید و حاضرید با هر مانعی مبارزه کنید.
7- دیدن فیلم های تخیلی نشانه خیالات و اوهامی است که در ذهنتان می پروانید. سعی کنید دست از ساده لوحی بردارید و طوری رفتار کنید که در نگاه دیگران خوب باشد. در انتخاب دوست و شریکتان دقت بیشتری کنید تا کمتر رنج بکشید.
8- اگر در خواب دیدید که در یک فیلم علمی تخیلی مشغول بازی بودید تعبیرش این است که شجاع هستید و دوست دارید آرزوهایی که در سر می پرورانید به حقیقت بپیوندد. قطعا در آینده باعث افتخار دیگران خواهید بود.

9- دیدن پیش نمایش فیلم در خواب نشانه این است که نگران شرایطی هستید که نمی توانید آن را تغییر دهید. اعتقاد شما این است که همه چیز به خوبی پایان می یابد اما دستان شما بسته است و این محدودیت شما را آزار می دهد.

10- دیدن فیلم هیجان انگیز در خواب نشانه این است که شما در دنیای واقعیت به دنبال حقیقت و عدالت هستید. به خاطر اصولی که به آن پایبندید حاضرید از هر مانعی عبور کنید یا حتی احساسات خود را نادیده بگیرید.
11- دیدن فیلم درام در خواب نشانه روابط عاطفی نامشخص است. احتمالا در گذشته رنج و درد زیادی کشیده اید. آرزو می کنید که دیگر به آن روزها برنگردید.
12- اگر در فیلم درام بازی میکردید تعبیرش این است که به زودی موقعیت بهتری به لحاظ شغلی و عاطفی پیدا کرده و می توانید با دیگران هماهنگ شوید. شما از نفوذ دوستان خود استفاده میکنید تا به جاهای بالاتری برسید.
تعبیر خواب فیلم عاشقانه
13- دیدن فیلم عاشقانه در خواب نشانه تمایل شما برای داشتن عشق است. احتمالا در عشق شکست خورده اید و هیچ چیز مثل سابق نیست. سعی می کنید که دوباره عشق او را به دست بیاورید.
14- اگر در خواب دیدید که در فیلم عاشقانه بازی می کردید تعبیرش این است که تنها هستید. اگر با وجود رابـ*ـطه و ازدواج باز هم احساس تنهایی می کنید ممکن است در آینده این موضوع روی شما تاثیر بگذارد.
تعبیر خواب دیدن فیلم کمدی
15- دیدن فیلم کمدی و خنده دار نشانه نیاز شما به خنده و تفریح است. شما دانش و هوش و مهارت خود را صرف شغل خود کرده اید و اکنون دیگر انرژی برای تفریح و لـ*ـذت از زندگی ندارید.
16- اگر خواب دیدید که در فیلم کمدی بازی کردید تعبیرش این است که به نظرات دیگران درباره خود اهمیت زیادی می دهید. این عقده ها مربوط به گذشته است و به سختی می توانید از شر آنها خلاص شوید.

18- اگر در خواب دیدید که در فیلم مبتذل بازی می کردید تعبیرش این است که سرانجام به تمام آرزوهای خود می رسید
منبع: دلگرم


تعبیر خواب فیلم دیدن

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا