خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,313
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین فروردین ماه
شما از لحاظ روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و برای انجام هر کاری که به عهده تان باشد آماده اید. انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و کمی ورزش کردن می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد. با این همه انرژی که امروز در اختیار دارید هر لحظه انجام کار تازه ای به ذهنتان می رسد، یک لحظه می خواهید دوره ی آموزشی جدیدی را شروع کنید و لحظه ای دیگر به فکر رفتن به سفری دور و دراز هستید. شور و اشتیاق بسیار و نگاه مثبتی که امروز در اختیار دارید باعث می شود که هیچ حد و مرزی برایتان وجود نداشته باشد. دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه
حقیقتی تلخ را در دل نگه داشته اید، امروز زمان خوبی است که دل به دریا بزنید و این حقیقت را برملا کنید. در افشا کردن این حقیقت از چیزی چشم پوشی نکنید و تمام مطالب را بدون هیچ کم و کاستی بگویید. مطمئن باشید برملا کردن این حقیقت به ضرر هیچ کس نیست. اهل نظم و برنامه ریزی هستید و دوست دارید همه چیز طبق برنامه انجام شود، اما چند روزی است که احساس می کنید ریسمان کارها از دست شما در رفته و کنترلی بر امور اطراف تان ندارید. در این شرایط هیچ چیز به غیر از یک استراحت کوتاه به شما کمک نمی کند. با شخصی پر مدعا که فکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین خرداد ماه
اطرافیان آن گونه که باید و شاید روی شما حساب باز نمی کنند و نظرهای شما را جدی نمی گیرند. امروز زمان خوبی است که ثابت کنید اهل فکر و منطق هستید و حتی از سن و سال تان هم بیشتر می فهمید. آتش عشق، جگر شما را سوزانده و به رغم تلاش های زیاد نتوانسته اید دلِ دلدار را بدست آورید. در نتیجه چند روزی است که اصلاً حال و روز خوبی ندارید و به فکر چاره هستید. لازم است بدانید که چاره کار در دست خودتان نهفته است و یک بار دیگر برای بدست آوردن دل محبوب خود آستین بالا بزنید، مطمئن باشید این بار شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین تیر ماه
در چند روز گذشته به هر کاری دست زده اید گره ای در آن افتاده و احساس می کنید کسی چوب لای چرخ شما گذاشته است، اما جالب است بدانید گیر کار در نگرش شما به زندگی نهفته است و با تغییر رویکردی که به حل مشکلات دارید، بدون شک این مشکلات راحت تر از چیزی که فکرش را بکنید حل می شوند. امروز قرار ملاقات یا مهمانی مهمی را در پیش رو دارید اما اوضاع بر وفق مراد شما نخواهد بود و کسی که با او مدتی است مشکل دارید در این مهمانی یا جلسه کاری حضور دارد. در نتیجه بهتر است این مهمانی را غنیمت بدانید و در فرصتی مناسب این فرد را به کناری بکشید و سنگ هایتان را با هم وا بکنید. شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین مرداد ماه
روز بسیار پرباری در پیش روی شما است و امروز ایده های جالبی به ذهن تان خطور می کند. این ایده ها ممکن است به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما شما راه خودتان را بروید و مطمئن باشید استمرار در هر کاری حرف اول را می زند. در یکی دو هفته آینده آزمون مهمی را در پیش رو دارید و می خواهید به هر قیمتی که شده از این آزمون سربلند بیرون بیایید. احتمال بیماری شما قبل از آزمون وجود دارد و برای اینکه زحمت های شما به دلیل بیماری برباد نرود، پیشنهاد می کنیم یکی دو هفته آینده حسابی مواظب سلامت تان باشید. برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند امد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین شهریور ماه
شما این را احساس می کنید که تغییراتی احتمالی در زندگی شخصی یا حرفه ایتان در پیش هستند و همین باعث شده است دچار احساس نگرانی و عدم امنیت شوید. اصلا خودتان را تسلیم این احساسات آزار دهنده نکنید. اگر تغییری در کار باشد این تغییر بدون شک به نفع شما خواهد بود. شاید در ابتدا این طور به نظر نرسد و حتی اوضاع کمی برایتان سخت شود، اما در نهایت همه چیز باب میل شما خواهد بود. امروز تنش و استرس زیادی را در بین اطرافیان خود حس می کنید و جذب بخشی از این انرژی منفی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. سرتان را با مسائل شخصی تان گرم نگه دارید و خودتان را درگیر مشکلات دیگران نکنید. عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباهات را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین مهر ماه
تجربه هایی ناخوشایند در رابـ*ـطه با کار، خانواده و یا تحصیلات باعث ناراحتی یکی از دوستان، همکاران و یا شاید حتی عشقتان شده اند و هر لحظه ممکن است با واکنش هایی تند و عصبی از طرف او مواجه باشید. رفتار این شخص در حال حاضر بسیار غیر قابل پیش بینی است و حتی اگر در یک لحظه شاد باشد ممکن است لحظه ای دیگر غرق در غم و اندوه باشد. سعی نکنید او را نصیحت کنید و یا بخندانید، این کارهای شما تنها باعث عصبانیت او خواهند شد و به هیچ وجه در آرام کردن او موفق نخواهید بود. در شرایط موجود بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که او را به حال خودش بگذارید تا با خودش و شرایطی که پیش آمده کنار بیاید. چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین آبان ماه
از شرایط زندگی فعلی خود اصلاً دل خوشی ندارید، اما اهل تغییر هم نیستید و می ترسید اگر برای تغییر و پیشرفت در زندگی اقدام کنید، همین شرایطی که در آن هستید را هم از دست بدهید. حتماً شما هم شنیده اید که می گویند پشت هر سختی، آسانی نهفته است و مطمئن باشید اگر دشواری های تغییرات امروز را بپذیرید، بدون شک زندگی شما در آینده رنگ و روی جدید و تازه ای خواهد داشت. در چند روز آینده خبر خوشی به دست شما می رسد، این خبر برای دیگر اعضای خانواده هم مهم است و دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون از منزل بروید و در موقعیت مناسب این خبر خوش را با آنها در میان بگذارید تا به همگی حسابی خوش بگذرد. از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین آذر ماه
از مشکلی روحی یا فیزیکی رنج می برید و به رغم اینکه تلاش زیادی برای حل این مشکل کرده اید، هیچ چاره ای پیش روی شما قرار ندارد. بد نیست بدانید گاهی اوقات رویکرد انسان ها به زندگی باعث می شود تا مشکلات طور دیگری جلوه کنند و پر اهمیت تر شوند. در نتیجه بهتر است همه چیز را به تقدیر بسپارید و مطمئن باشید هر مشکلی در زمان مناسب خود حل خواهد شد. مشکلات شما را حسابی سرخورده کرده و وقت کافی برای رسیدگی به اعضای خانواده و دوستان ندارید، امروز بهترین زمان است که بی خیال مشکلات شوید و بعدازظهر را با اعضای خانواده یا دوستان عزیز خود بگذارنید. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین دی ماه
انسان مردم داری نیستید و افراد زیادی را در زندگی رنجانده اید. امروز زمان آن است که نگاهی به گذشته بیاندازید و از اکنون به بعد خلق وخوی خوش و روی گشاده ای داشته باشید. سعی کنید برای دوستان و اعضای فامیل گوش شنوا باشید و دست آنها را در مشکلات بگیرید. مطمئن باشید کمک شما بی نتیجه نخواهد بود و روزی فرا می رسد که دوستان و آشنایان دست شما را در زندگی بگیرند. خبر یا حادثه ناگواری برای یکی از اعضای فامیل یا دوستان شما اتفاق افتاده و هیچ کاری از دست تان بر نمی آید. در چنین شرایطی بهتر است به او بفهمانید به رغم اینکه کاری نمی توانید برای او انجام دهید، اما باز هم با او همدل هستید و آرزو می کنید هرچه سریع تر مشکل اش حل شود. برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین بهمن ماه
اطرافیان، شما را به عنوان حلال مشکلات می شناسند و توانسته اید تاکنون یکه و تنها زندگی را به پیش ببرید، اما به رغم اینکه تاکنون گره های زیادی را از مشکلات دیگران باز کرده اید، اوضاع مالی خوبی ندارید و فشار قسط ها و قرض ها امان شما را بریده است. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در چند هفته آینده فرصتی استثنایی انتظار شما را می کشد و با بهره گیری از این فرصت، سود و ثروت کلانی به جیب خواهید زد، به شرط اینکه موقعیت شناس باشید و فرصت های تجاری را زیر نظر بگیرید. حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.

فال روزانه در روز 14 آبان 1400 برای متولدین اسفند ماه
فکرهای زیادی در سر دارید اما از انجام این فکرها همیشه باز مانده اید و می ترسید دیگران ایده های شما را به تمسخر بگیرند. اما از هیچ چیزی نباید بیم و هراس داشته باشید و تنها چیزی که نباید به آن فکر کنید، ترس است. همیشه در زندگی حرف خودتان را بزنید و ایده هایی که دارید را با صدای رسا به گوش دیگران برسانید. مشکلی میان شما و یکی از اعضای خانواده فاصله انداخته است و مدتی است که کانون خانواده شما، گرمی سابق را ندارد، برای حل این مشکل پا پیش بگذارید و اجازه ندهید زندگی خوشی که داشته اید به سردی بگراید. شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.
منبع:ساعدنیوز


فال روزانه جمعه 14 آبان ماه 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا