خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع

خیلی از ما خانمها وقتی آرایش چشم سانست ملت، سایه چشم اسموکی یا انواع آرایش های صورت رو می بینیم، به نظرمون ساده میاد، ولی وقتی صحبت از کانسیلر های رنگی میشه، انگار در مورد موجودی ناشناخته داریم بحث میکنیم و فقط می دونیم که کانسیلر برای پوشاندن همه ی نازیبایی ها و محو کردن خطوط و چین و چروک ها هستش ولی کابرد دقیق رنگ های تصحیح کننده رو درست نمی دونیم. ولی نگران نباشین، در آموزش زیر به همراه عکس نحوه ی استفاده ی صحیح از کانسیلر های رنگی رو آموزش می دیم!

کانسیلر بنفش تصحیح کننده ی رنگ
چطور عمل می کنه:
کانسیلر بنفش هرگونه زردی رو از روی پوست محو میکنه و برای افرادی که پوست مات و یا اسکار آکنه دارن بسیار مفیده. رنگ بنفش، زرد رو می پوشونه و پوستی با درخشش طبیعی به جا می گذاره.

چجوری استفاده کنیم:
اگر پوستی مات یا دارای تناژ زرد دارین، بهترین راه اینه که قسمت های بزرگ صورت رو با کانسیلر بنفش بپوشونین (مثل پیشانی، اطراف صورت و خط فک) و با یک اسنفج آرایشی نم دار اون رو در تمام صورتتون ترکیب کنین. حواستون باشه که تصحیح کننده ی بنفش رو باید به سمت خارجی صورت ترکیب کنین و بعدش روش فونداسیون بزنین.

کانسیلر نارنجی تصحیح کننده ی رنگ
چطور عمل می کنه:
کانسیلر پرتقالی بهترین رنگ برای پوست های گرم و تیره هستش که به خصوص حلقه های سیاه زیر چشم دارن – افرادی که پوستشون تیره حلقه های سیاهشون تناژ نزدیک به زرد داره و آبی یا بنفش نیست. برای پوست های روشن این رنگ مناسب نیست چون صورتشون رو نارنجی میکنه.

چجوری استفاده کنیم:
کانسیلر پرتقالی رو در محل هایی که بدرنگی دارن مثل بالای گونه و زیر ناحیه چشم بزنین و با یک براش کانسیلر یا انگشتتون به خوبی ترکیب و محوش کنین. وقتی به خوبی زیر چشم ترکیب شد اون رو به سمت پایین بیارین و با گونه ها هم ترکیب کنین.

#متینا_کوثری


کانسیلرهای رنگی

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
کانسیلر سبز تصحیح کننده ی رنگ
چطور عمل می کنه:
کانسیلر سبز، قرمزی های صورت رو خنثی می کنه و برای پوست هایی که جوش و یا حساسیت و قرمزی دارن بسیار مناسبه.

چجوری استفاده کنیم:
اگر پوستتون قرمزه، کانسیلر سبز رو در تمام قسمت های اون به خصوص گونه ها، نوک بینی و چانه بزنین و با اسفنج آرایشی به خوبی ترکیبش کنین، اصلا نمالینش چون پوست بدتر قرمز میشه و آسیب میبینه. اگر بعضی از نقاط مشکل دارن، به راحتی اندکی از کانسیلر رو روشون بزنین و با براش یا انگشتتون و ضربات ملایم ترکیبش کنین.

کانسیلر زرد تصحیح کننده ی رنگ
چطور عمل می کنه:
رنگ زرد پوشاننده ی رنگ آبی و بنفش هستش. معمولا برای روشن کردن نواحی زیر چشم و محو کردن خطوط سیاه دور اون استفاده میشه، از طرفی می تونین به عنوار پرایمر چشم هم ازشون استفاده کنین!

چجوری استفاده کنیم:
کانسیلر زرد رو به صورت مثلثی زیر چشمتون بکشین و با یه اسنفج آرایشی یا براش کانسیلر به خوبی ترکیبش کنین و با اضافی اون پشت پلک رو هم پوشش بدین تا سطحی کاملا یکدست به وجود بیاره.

کانسیلر صورتی تصحیح کننده رنگ
چطور عمل میکنه:
کانسیلرهای صورتی به چهره حس و حالی جوان و سالم می بخشن و درنتیجه هر نوع بی حالی و خستگی رو ازش می گیرن. چگونه در 2 هفته پوستی روشن و درخشان داشته باشیم؟

چجوری استفاده کنیم:
مثل کانسیلر زرد رنگ عمل کنین و در تمام اطراف چشم و روی پلک بزنین و به خوبی ترکیب کنین، بعد روش پودر تثبیت کننده بزنین و کارتون تموم میشه، چون صورتی ملایم یه جورایی رنگی خنثی هستش و به آرایش صورت زیادی نیاز نداره.
منبع: زیبامون
#متینا_کوثری


کانسیلرهای رنگی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا