خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
مجموعه پایتخت به زودی از شبکه تماشا پخش می‌شود، رادیو یک مسابقه سـ*ـیاسی روی آنتن می‌برد و تولید مجموعه عروسکی در استان‌های صدا و سیما شروع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون شروع برنامه "تاریخچه" از شبکه پنج سیما، آغاز تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» توسط مرکز استان‌ها، ورود امدادی‌ها به مرحله دوم برنامه "دست فرمون"، شروعِ مسابقه سـ*ـیاسی رادیو و پخشِ سریال "پایتخت" از شبکه تماشا به همراه جزئیات آمده است:
روایتی متفاوت از تاریخ بین‌الملل/ "تاریخچه" به شبکه پنج آمد
برنامه "تاریخچه" از امشب یکشنبه نهم آبان‌ماه ساعت 22:55 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
این برنامه را رضا ایروانی در قالب استندآپ موشن در 26 قسمت تهیه و تولید کرده تا با اجرای امین میمندیان روی آنتن شبکه پنج سیما برود.
برنامه "تاریخچه"قصد دارد، با زبان طنز به روایت یک ماجرای کمتر پرداخت شده از تاریخ بین‌الملل بپردازد.
اصلی‌ترین گزاره این برنامه تم ضدامپریالیستی و ضد استکباری آن است که کاملاً به صورت زیرمتنی به مخاطب ارائه می‌شود.
تاریخچه کاری از گروه تولیدات فضای مجازی مرکز بسیج رسانه ملی با حمایت شبکه 5 سیما است که روزهای زوج ساعت 22:55 پخش و روز بعد در دو نوبت ساعت 18:30 و 22:55 تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
آغاز تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» در آذربایجان شرقی
ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مدیران رسانه ملی و استانی در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.
هدف از ساخت این مجموعه سرگرمی و آموزشی، تولید آثار ماندگار و با کیفیت عروسکی با تکیه بر فرهنگ بومی است.
محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در آیین آغاز تولید مجموعه مزرعه عروسکی با تاکید بر تولید آثار ماندگار و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اینکه مراکز استانی در این زمینه پیشگام شده‌اند نشان از حرکتی گسترده و جریانی تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه طراحی شخصیت، صداپیشگی و همچنین ساخت محیط های جذاب برای کودکان در صدا و سیمای استان‌ها، یک اتفاق رسانه ای ارزشمند به شمار می‌رود گفت: معاونت استان‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولیدات این چنینی استفاده می‌کند.
رحمتی تصریح کرد: امیدواریم اثری جذاب تولید شود و و شخصیت هایی خلق شوند بچه های ایران زمین سال‌های سال آنها را به خاطر بسپارند.
پیش تولید «مزرعه دوستی» در 26 قسمت 20 قسمتی و با 9 کاراکتر عروسکی از دو ماه قبل شروع شده و برای ساخت دکورهای آن از رنگ های شاد کودکانه و با نگاه به بافت و رنگ هایی که بیشتر در شهرستان تبریز وجود دارند استفاده شده است.
صداپیشگان و عروسک گردانان این مجموعه بیشتر از هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی‌اند و قرار است عید نوروز روی آنتن برود.
«باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون» رانندگان خود را شناخت/ ورود امدادی‌ها به مرحله دوم
مرحله اول مسابقه بزرگ «دست فرمون» با اجرای کامران تفتی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی، پس از گذشت 15 شب و رقابت 29 گروه امدادی که از سراسر کشور برای حضور در این مسابقه به پیست «دست فرمون» آمده بودند، با حذف پنج گروه به پایان رسید و پیست مسابقه خود را برای آغاز مرحله دوم آماده می‌کند.
اما در این میان مربیان «باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون» نیز با اتمام اردوهای 10 روزه خود در چهار نقطه از کشور، از میان 20 شاگرد آموزش دیده با 15 شرکت کننده منتخب به تهران باز می‌گردند.
با پایان این اردوها، دوشنبه 10 آبان ماه در شانزدهمین قسمت این مسابقه تنها شاهد آخرین قسمت از سری مستندهای «باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون» خواهیم بود که در آن قرار است سرنوشت حضور شاگردان فرهاد مطلبی، محسن جعفری، شروین یگانه، یلدا مرادی و میترا فلاحی‌پور برای ادامه حضور در مسابقه مشخص شود.
ساخت این بخش از مسابقه بزرگ «دست فرمون» برعهده تیم مستندساز این برنامه به سرپرستی کامران سیف‌الله است.
بنابراین با توجه به شروع مراحل جدید مسابقه، از سه‌شنبه 11 آبان ماه شاهد حضور گروه های امدادی و شرکت کنندگان «باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون» با همراهی بهنام صفاریان طراح پیست و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی کارشناس موتورسواران هستیم.
مسابقه بزرگ «دست فرمون» از شنبه تا سه‌شنبه هر شب ساعت 21 آنتن شبکه نسیم را در اختیار دارد.


سریال «پایتخت» به تلویزیون برگشت

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
رادیو یک مسابقه سـ*ـیاسی پخش می‌کند
مسابقه سـ*ـیاسی «جهت اطلاع» در رادیو گفت‌وگو با هدف افزایش اطلاعات سـ*ـیاسی و تاریخی مخاطبان و محک اطلاعات سـ*ـیاسی شرکت‌کنندگان، برگزار می‌شود.
رادیو گفت‌وگو برای اولین بار یک مسابقه سـ*ـیاسی را در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است تا اطلاعات عمومی و سواد سـ*ـیاسی مخاطبان را محک بزند و ظرفیت تعاملی ویژه‌ای در این خصوص ایجاد کند.
این مسابقه‌ی 55 دقیقه‌ای رادیویی با نام «جهت اطلاع» با سوالات مختلفی در حوزه‌های شناخت مفاهیم سـ*ـیاسی، جریان شناسی، گفتارشناسی، شخصیت شناسی، تاریخ انقلاب، فیلم‌شناسی و مسائل روز در جهان سـ*ـیاست و در قالب سوالات سرعتی، چند گزینه‌ای و تشریحی برگزار می‌شود که پاسخ‌ها توسط داور مسابقه داوری و ارزیابی می‌شوند.
در این مسابقه سه گروه دونفره از شرکت‌کننده‌ها حضور دارند و هر گروه می‌تواند متشکل از یک خانواده یا فامیل (یک زوج یا پدر و فرزند یا و ...) باشند.
حداقل سن برای شرکت‌کنندگان 18 سال است و هر گروه نامی برای خود انتخاب می‌کند. این نام می‌تواند یک مفهوم یا نام یک شهر یا نام یک متفکر ... باشد. نامی که مجری یا گرداننده برنامه، هر گروه را بدان نام می‌خواند.
برندگان نهایی هر قسمت برای شرکت در مسابقه نیمه‌نهایی و نهایی دعوت می‌شوند و در مرحله آخر، برندگان، جوایز نفیسی از سوی رادیو گفت‌وگو دریافت خواهند کرد.
در این مسابقه یک استاد علوم سـ*ـیاسی به عنوان داور حضور دارد که در پایان هر بخش از مسابقه، توضیحات لازم و کوتاهی را در خصوص پاسخ برخی پرسش‌ها ارائه می‌کند و پرسش‌های این مسابقه سـ*ـیاسی حوزه‌های «سـ*ـیاست داخلی و خارجی و تاریخ معاصر کشور» را شامل می‌شود.
مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌توانند از طریق تارنمای رادیو گفت‌وگو و در بخش (ثبت نام در مسابقه رادیویی «جهت اطلاع») مشخصات خود را ثبت کنند. بدیهی است با توجه به حجم بالای متقاضیان برای شرکت در این برنامه، ثبت‌نام‌های اولیه در اولویت حضور در برنامه خواهند بود.
اولین قسمت این مسابقه سـ*ـیاسی 13 آبان یعنی پنجشنبه این هفته ساعت 19 از رادیو گفت وگو به تهیه‌کنندگی مطهره مهرابی پخش می‌شود.
«پایتخت» در شبکه تماشا
مجموعه «پایتخت» به‌زودی از شبکه تماشا پخش می‌شود.
مجموعه «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در 6 فصل ساخته شده است.
محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، نسرین نصرتی، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل از بازیگران اصلی مجموعه «پایتخت»‌اند.
#خبر_گذاری_تسنیم

1400011721191899922530794.jpg


سریال «پایتخت» به تلویزیون برگشت

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا