خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
به طور کلی تعبیر دیدن مکه و کعبه در خواب، بسیار نیکو و مبارک است، همانطور که در واقعیت شخصی که از مکه آمده نیز نزد مردم عزیزتر خواهد شد. تعابیر اصلی و مشترک بین معبران ایمن بودن و مصونیت، رفاه و رهایی از مشکلات می باشد. همچنین چنین خوابی می تواند به شما از راهی شدن برای حج خبر دهد. اکثر معبران و نیز امامان معصوم کعبه در خواب را بسیار خوب می دانند. در ادامه تعابیر خواب مکه از نظر معروف ترین معبران جهان را برای شما عزیزان دسته بندی کرده ایم.
تعبیر خواب مکه از نظر محمد ابن سیرین
✍اگر در خواب دیدید که به سفر حج رفته بودید، این خواب تعبیرش این است که خداوند شما را لایق دیدار دانسته است و به زودی راهی سفر حج خواهید شد.
✍اگر شما ناخوش احوال و یا بیمار هستید که خواب مکه می بینید، این خواب برای شما نشان از سلامتی و شفا خواهد بود. همچنین اگر بدهکار و یا قرض دارید، بدهی های شما پرداخت خواهد شد.
✍اگر از بابت مسأله ای نگران و بهم ریخته هستید و خواب مکه دیدید، این خواب به شما از آرامش و حل شدن مشکلات فکری خبر می دهد.
✍اگر در سفر بودید و این خواب را دیدید، به سلامتی و خیر به خانه باز خواهید گشت.
✍اگر در خواب دیدید که در سفر حج و عین انجام اعمال فوت کردید، تعبیر این خواب طولانی شدن عمر شما و نظم و سامان گرفتن امورتان است.
✍تعبیر کلی برای مکه در خواب، تعبیرش مربوط به رهبر و راهنمای مسلمانان است. اگر هر کاستی و یا اتفاقی را اطراف کعبه و در مکه دیدید تعبیرش مربوط به رهبر و راهنمای دینی شماست.
✍اگر در خواب دیدید مکه لباس احرام به تن داشتید و به سمت کعبه برای انجام اعمال می رفتید، این خواب به معنی صالح و هدایت شدن شما به راه درست است.
✍اگر در خواب دیدید که در حال طواف کعبه بودید، این خواب نشان دهنده میزان ایمان و صالح بودن شماست. به تعبیر دیگر ممکن است از سمت یک فرد با مقام روحانی و مرتبه بالای دینی یک سود و منفعت به دست خواهید آورد.
✍اگر در خواب دیدید که کعبه خانه و منزل شما بود و مردم در حال زیارت این خانه بودند، تعبیرش این است که شما امانت دار خوبی برای مردم خواهید شد و این باعث به دست آوردن احترام و عذت بیشتر نزد مردمان خواهد شد.
✍اگر در خواب به هوا پریدید و به سمت قبله ایستادید و سپس خود را در مکه و یا مدینه دیدید، شما به زودی راهی سفر حج خواهید شد.


تعبیر خواب مکه

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب مکه از نظر امام جعفر صادق (ع)‍♂

از نظر امام صادق (ع) دیدن مکه رفتن و کعبه ، و سفر حج در خواب هفت تعبیر دارد:
✅تعبیر اول، ازدواج و صاحب خانواده شدن است.
✅تعبیر دوم، یک پرستار و یا خدمتکار خرد سال است، شما برای انجام امور به خدمت خواهید گرفت.
✅تعبیر سوم، دیدار و ملاقات با یک شخص والا مقام و صاحب قدرت می باشد.
✅تعبیر چهارم، خوش رفتاری و گشاده رویی با مردم و نزدیکانتان است. اطرافیان به خاطر اخلاق نیکوی شما، به شما احترام خواهند گذاشت.
✅تعبیر پنجم، تلاش و کوشش برای یک امر خیر و نیکوست. ممکن است در فکر کمک به شخصی باشید که بسیار برایتان ارزش خواهد داشت.
✅تعبیر ششم، دریافت مزد و پاداش برای انجام کاری ثواب می باشد. این مزد می تواند از شخصی در این دنیا به شما برسد و یا جواب و پاداش این کار خیر شما را خداوند در عاقبت خواهد داد.
✅تعبیر هفتم، ارتباط و نشست و برخاست با اشخاصی است که به لحاظ علم و دانش در مرتبه بالایی قرار دارند و این ارتباطات می تواند بسیار برای شما سودمند باشد.
✍اگر در خواب دیدید که برای سفر حج آماده می شوید، فرقی ندارد که با اعضای خانواده و یا همسر خود بودید؛ تعبیر این خواب این است که خداوند به شما روزی و نعمت فراوان عطا خواهد کرد.
✍اگر شما یک فرزند جوان و مجرد در خانه دارید و خواب رفتن به مکه دیدید، تعبیر این خواب گشایش بخت فرزند شما و باز شدن راه ازدواج اوست. این فرزند شما بسیار خوشبخت خواهد شد.
✍هر کس خوابی از مکه و یا کعبه ببیند، به طور کلی ناشی از درست کار بودن و کردار نیک اوست.
✍اگر شما در خواب دیدید که وارد حرم کعبه شده بودید ولی استرس و ترس داشتید، این خواب به شما خبر از امنیت و مصون بودن می دهد؛ پس ذره ای اضطراب نداشته باشید. همانطور که خداوند در قرآن کریم می فرمایند ” حَرَماً آمِنا” (القصص /آیه ۵۷).
✍اگر در خواب دیدید که با ذوق و هیجان زیاد مشغول تماشای کعبه بودید، این خواب می گوید که خداوند به شما نظر خواهد کرد و لطف او شامل حال شما خواهد شد. از این بابت به سعادت خواهید رسید و قدم در راه های درست خواهید گذاشت.


تعبیر خواب مکه

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب مکه از نظر یوسف نبی‍♂
✍اگر در خوا دیدید که به مکه رفته بودید، تعبیرش خوشنودی و شادی، و هم بسـ*ـتر شدن برای شما خواهد بود.
تعبیر خواب مکه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی
✍اگر شما در خواب دیدید که به سفر حج و دیدار کعبه رفته بودید و حاجی شده بودید، تعبیرش مصونیت از بلا و گرفتاری، شر و نحسی، و ترس و اضطراب خواهد بود.
✍اگر در خواب دیدید که یکی از اطرافیان شما که فوت کرده در خواب به مکه رفته بود، چنین خوابی تعبیرش درباره آن شخص خواهد بود. این خواب به شما می گوید که این شخص به نزد خداوند تقرب یافته و تمامی گناهان او بخشیده شده است. اکنون یکی از مقربان درگاه خداوند است.
✍اگر در خواب دیدید که در راه رفتن به مکه بودید، این خواب یعنی شما اکنون در حال انجام یک کار خیر و نیکو می باشید که این عمل توشه ای برای اخرت و دنیای شما خواهد بود.

تعبیر خواب مکه از نظر اسماعیل ابن اشعث

✍اگر در خواب دیدید که به مکه رفته بودید و در حرم کسی مشغول تراشیدن موهای شما بود، این خواب به شما می گوید که اگر بدهکار هستید و قرض دارید، پرداخت خواهد شد. به تعبیر دیگر اگر اکنون غمگین و دلسرد هستید، روزهای بد شما به پایان خواهد رسید و روزگار بر شما خوش خواهد شد.

تعبیر خواب مکه از نظر ابراهیم کرمانی

✍اگر در خواب دیدید که مکه بر شما واجب شده بود ولی آن را ادا نکردید، این خواب از یک خیـ*ـانت توسط شما خبر می دهد. امانتی را به شما خواهند سپرد که به خوبی از ان مراقبت نخواهید کرد.
✍اگر کسی در خواب دید که به مکه رفته بود و در حرم مکه مشغول نماز و عبادت بود، این خواب بدین معناست که شما در امور و زندگی خود با رونق بیشتری رو به رو خواهید شد و این راه به دست یک بزرگ و صاحب مقام اتفاق خواهد افتاد.
✍اگر در خواب خود را حین لبیک گفتن و احرام پوشیده دیدید، این خواب نشان دهنده یک ترس و هراس می باشد. ترس از یک اتفاق و یا نگرانی برای یک شخص!
✍اگر دیدید که در کعبه هستید، این خواب به شما می گوید که به زودی از شر یک دشمن خطرناک خلاص خواهید شد و خداوند شما را حفظ خواهد کرد.
✍اگر دیدید که در کعبه مشغول خواندن نماز بودید، این خواب یعنی که بزرگان و صاحبان قدرت و نفوذ باعث موفقیت شما خواهند شد.
✍اگر دیدید که بر بام کعبه ایستاده بودید، این خواب به شما می گوید که در عقاید و کردار دینی خود باید تجدید نظر کنید؛ زیرا که راه و اعتقادات شما کاملا اشتباه و نادرست است.
✍اگر شما یک آقا هستید و در خواب دیدید که همسر شما به سفر حج رفته و حاجیه خوانده می شد، این خواب یعنی شما و همسرتان صاحب یک فرزند نیکو و درست کردار خواهید شد.


تعبیر خواب مکه

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب مکه از نظر جابر مغربی
✍اگر در خواب دیدید که به مسجد یا مکه و یا شهر مدینه رفتید، این خواب یعنی از تمامی استرس و اضطراب های اکنون خود رها خواهید شد و خداوند شما را حفظ خواهد کرد. همچنین شما را هم در این دنیا و هم در آخرت به تمام خواسته ها و نیت های قلبی تان خواهند رساند.
✍اگر در خواب دیدید که خود کعبه فرو ریخته بود و یا سوخته بود، این خواب تعبیرش بر رهبر و سرپرست مسلمانان است. تعبیرش گرفتاری و نابودی برای شرایط این شخص است.
تعبیر خواب مکه از نظر محمد العنبری
✍اگر در خواب دیدید که راهی سفر حج و مکه شده بودید، این خواب نماد آسایش و رفاه و مصونیت از ترس و اضطراب است. همچنین می توان به فراخی روزی و نعمت و نیز انجام اعمال حج نیز تعبیر کرد.
تعابیر دیگر از خواب مکه
✔اگر در خواب دیدید که خیلی عادی و بدون هیچ احساسی در حال تماشای خانه خدا و کعبه بودید، این خواب نشان می دهد که شما یک کاری را انجام خواهید داد که این امر در ذهن مردم بسیار مقبول و پسندیده خواهد بود؛ ولی شما این کار را فقط برای انجام وظیفه و بدون هیچ میلی انجام می دهید.
در این دست اعمال، درست است که خداوند کار های خیر و نیکو را دوست دارد ولی شرط قبول این امور باید بر مبنای تلاش برای کسب رضایت خداوند باشد. پس اگر کاری را با هدف رضایت خداوند انجام ندهید، ثواب حج رفتن هم ندارد.
✔اگر در خواب دیدید که روز عرفه بود، این خواب نماد صلح و آشتی و سازش خواهد بود.
✔اگر در خواب دیدید که شخص دیگری حاجی شده بود، این خواب هم برای شما و هم آن شخص بسیار تعبیر خوبی دارد. این خواب از خیر و صلاح شما و امنیت و مصونیت بشارت می دهد.
✔اگر در چنین خوابی آن شخص را می شناختید، این خواب از تندرستی و امنیت برای او خبر می دهد؛ ولی اگر این شخص را نمی شناختید و برای شما غریب بود، تعبیر این خواب برای شخص شما خواهد بود.
✔اگر در خواب دیدید که مکه بسیار آباد و بسامان بود، چنین خوابی تعبیرش مال و دارایی خواهد بود؛ ولی اگر مکه را در شرایط نا مرتب و بهم ریخته دیدید تعبیر بر از دست دادن مال و تنگ دستی خواهد بود.
✔اگر در خواب دیدید که مردم با آرامش و رضایت خاطر به زیارت و طواف مشغول بودند، این خواب تعبیرش برای آن جماعت خواهد بود. چنین خوابی نماد ایمان و اعتقاد بالا و روشنی باطن آنهاست؛ ولی اگر دیدید که این مردمان به مانند حیوانات زشت و کریه بودند، این خواب نشان می دهد که حج آن ها باطل و عبادتشان نیز از روی ریا و تزویر خواهد بود.
✔اگر در خواب دیدید که به همراه خانواده خود به مکه رفته بودید، این خواب به شما می گوید که به زودی به نیت و مقصود خود خواهید رسید و مراد قلبی تان را خواهید گرفت.
منبع: تاروت رنگی


تعبیر خواب مکه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا