خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیرهای فاخته در خواب:
  • فاخته نوعی پرنده با صدایی بسیار زیباست و دیدنش در خواب نشانه سود و نعمت و آشتی است. شاید با کسی قهر هستید ولی او به زودی به رفتارهای زشت خود پی خواهد برد و از شما می خواهد که آشتی کنید و دوستی خود را با او ادامه دهید. اما رفتارهای گذشته او باعث می شود که هیچگاه مثل سابق نشوید.
  • اگر در خواب دیدید که فاخته ای را تعقیب می کردید، تعبیرش این است که بیهوده خود را شکنجه می کنید. به زودی شخصی مسئولیت مشکلاتش را می پذیرد و آنطور رفتار می کند که شما دوست دارید.
  • اگر در خواب دیدید که دیگران فاخته را تعقیب می کردند، تعبیرش این است که با دشمنی روبرو خواهید شد که می خواهد راز شما را فاش کند. رازی که مدت ها هیچ کس از آن حرفی به زبان نمی آورد. شما نمی خواهید گناهان گذشته تان به شما آسیب برساند به همین دلیل سعی می کنید که هر چه او می گوید گوش دهید.
تعبیر خواب گرفتن فاخته
اگر در خواب دیدید که فاخته را به دام انداختید، تعبیرش این است که آرزوهایتان محقق نخواهد شد. سعی کنید با تدبیر و عقل و منطق پیش بروید و بی گدار به آب نزنید.
اما اگر دیدید که دیگران فاخته را به دام انداخته بودند، تعبیرش این است که شما در حال کشف راز کسی هستید. شاید متوجه شده باشید که همسر یا دوست شما اخیراً عجیب رفتار کرده است ، اما آنها نمی خواهند در این باره صحبت کنند.
تعبیر خواب غذا دادن به فاخته
اگر در خواب دیدید که به فاخته غذا می دادید، تعبیرش این است که از رابـ*ـطه خود با یکی از عزیزان راضی نیستید. شما تمام زندگی خود را وقف آنها کرده اید، اما آنها در مقابل، اهمیتی به شما نمی دهند. این موضوع باعث سرخوردگی و تنهایی شما شده است.
اگر خواب دیدید که دیگران به فاخته غذا می دادند، تعبیرش این است که می ترسید مشکلات خود را به دیگران بگویید و حتی نمیخواهید دیگران را قضاوت کنید و در کارشان دخالت کنید. اما از طرف دیگر نمی توانید دست روی دست بگذارید و چیزی هم نگویید. به همین دلیل ناراحت هستید.
تعبیر خواب فاخته مرده
فاخته مرده در خواب نشانه بدی است. این خواب نشانه مرگ عزیز یا از دست دادن شغل و ناراحتی است.
کشتن فاخته به معنی عدم توانایی برای انجام کار است. سعی کنید مهارت خود را تقویت کنید و اجازه ندهید که دیگران به جای شما تصمیم بگیرند و بعد از آن فکر کنند ضعیف و ناتوان هستید.
تعبیر خواب صدای فاخته
شنیدن صدای فاخته نشانه این است که آرزویی که مدت ها انتظار آن را می کشیدید محقق خواهد شد.
خواب فاخته: تعبیر دیدن فاخته در خواب چیست؟


تعبیر خواب فاخته

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیرهای دیگر:
  • خرید کردن فاخته نشانه رسیدن به آرزوهای محال است. به زودی همه چیز بر وفق شما پیش می رود و همان می شود که می خواهید.
  • فروختن فاخته نشانه گول خوردن و فریب خوردن است. سعی کنید عاشق ظاهر و پول دیگران نشوید که این کار جز ضرر برای شما چیزی به دنبال نخواهد داشت. سعی کنید در کارها به تعهدات خود پایبند باشید و کسی را گول نزنید زیرا خودتان گول خواهید خورد.
  • اگر کسی به شما فاخته هدیه داد، تعبیرش این است که به زودی از دوستتان هدیه ای دریافت خواهید کرد. شما مجذوب ادب و احترام و رفتار خوب دوستتان می شوید. این شرایط برای شما عالی است.
  • اما اگر به کسی فاخته دادید، تعبیرش این است که هنوز به بلوغ نرسیده اید و کارهایی انجام می دهید که در شان و شخصیت شما نیست.
  • اگر در خواب دیدید که فاخته ای را زخمی کردید، تعبیرش این است که به شخصی آسیب جدی رسانده اید و از این موضوع به شدت ناراحت هستید. سعی کنید در اسرع وقت از او طلب بخشش کنید.
  • دیدن فاخته زخمی نشانه مشکلات خانوادگی است. شما دوست دارید مشکلات را حل کنید و آنها را آشتی دهید، اما موفق نمی شوید و زندگی سختی را شروع می کنید.
  • تخم گذاشتن فاخته نشانه عدم رضایت از موقعیت اجتماعی شما است. تفاوت زیادی بین جاه طلبی های شما و دستاوردهای واقع بینانه در زندگی وجود دارد. هیچ دلیلی برای ناامیدی و افسردگی وجود ندارد. اگر تلاش کنید و برای این کار وقت و تلاش زیادی صرف کنید ، به نتیجه ای که می خواهید خواهید رسید.. به خود و دیگران ثابت کنید که می توانید این کار را انجام دهید.
  • دیدن فاخته روی درخت سبز، نشانه پیشرفت و زندگی شاد است. در آینده فرصت های خوبی نصیبتان می شود. کافی است که آن ها را بشناسید و در مسیر درست قرار بگیرید.
  • دیدن فاخته در کنار پنجره نشانه انتظار شما برای شنیدن خبر است. به زودی اتفاقی که مدت ها انتظار آن را می کشیدید خواهد افتاد.
  • فاخته در قفس نماد نیاز به آزادی است. احتمالا در شرایطی گرفتار می شوید که حس می کنید در قفس هستید و تحت فشارید. سعی کنید راحت و صریح صحبت کنید و بگویید چه مشکلاتی دارید.
خواب فاخته: تعبیر دیدن فاخته در خواب چیست؟
منبع: دلگرم


تعبیر خواب فاخته

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا