خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
جزایر یکی از زیباترین مکان های طبیعت است که طرفداران زیادی دارند. افراد مشهور و ثروتمند که عاشق تفریح و سرگرمی هستند به جزایر زیبایی برای سفر می روند. برخی از این افراد برای مراسم عروسی یا ماه عسل خود جزایر زیبایی را برای گذراندن زیباترین روزها در کنار هم انتخاب می کنند.

این جزایر زیبا توسط افراد مشهور جهان خریداری شده اند که برخی از آنها اجاره هم داده می شوند. با ما همراه باشید و جزایر زیبا و گران قیمت در جهان را ببینید.

Expensive-and-expensive-private-island-640x400.jpg



جزیره لائو کالا:

Laocal-island.jpg

این جزیره کوچک و رویایی لائوکالادر شرق فیجی واقع شده و با ۱۲ کیلومتر مربع وسعت، متعلق به دیتریش ماتسیتس یک نجیب زاده اتریشی است. او این جزیره زیبا را برای اجاره دادن به مسافران و افراد ثروتمند ساخته است و خودش از آن استفاده نمی کند.

در این جزیره یک زیردریایی دو نفره و یک ویلا وجود دارد که برای اقامت در آن باید ۳۵۰۰ دلار برای هر شب پرداخت کرد. این جزیره تا کنون میزبان مشاهیری چون ال مکفرسون برای مراسم عروسی‌اش بوده است.

جزیره نورث آیلند:

Beautiful-north-island.jpg

از جزیره نورث آیلند به‌ عنوان یکی از رومانتیک‌ترین مکان‌های دنیا یاد می‌کنند که برای دیدن آن باید به سیشل بروید. این جزیره یک مقصد رویایی برای رفتن به ماه عسل است.

افراد مشهور بسیاری به نام های پرنسس کیت و پرنس ویلیام، جورج کلونی و امل علم‌الدین این جزیره را برای ماه عسل خود انتخاب کردند و در آنجا روزهای زیبایی را گذرانده اند. در جزیره یک اسپا، استخر و باشگاه وجود دارد و برای هر شب اقامت باید ۷۵۰۰۰ دلار بپردازید. بعلاوه این جزیره ظرفیت ۲۲ نفر را دارد.


جزیره کوکوپرایو:

Cocoprios-Beautiful-Island.jpg

اگر می خواهید بهشت را بر روی زمین تجربه کنید به مالدیو بروید تا این بهشت گرمسیری را از نزدیک ببینید. در جزیره کوکوپرایو یک اقامتگاه بزرگ اصلی و پنج خانه برای اقامت ۱۲ نفر تعبیه شده است. در این جزیره زیبا می توانید از هوای پاک و طبیعت بکر و انرژی بخش آن لـ*ـذت ببرید.


جزیره ایسلا د سا فرادورا:

Island-Isa-de-Sa-Fradura480fa777e7cb85ab.jpg

یک ریزورت ۱۴ هکتاری در این جزیره‌ی اسپانیایی تقریبا همیشه آفتابی واقع شده است.

مبلغ اجاره‌ی هفتگی این جزیره زیبا فقط ۲۳۰۰۰۰ دلار است. اگر دوست دارید این جزیره زیبا را داشته باشید و بخرید با مبلغی کمتر از ۴۰ میلیون دلار مال شما خواهد شد.

جزیره کایو اسپانتو:

Island-Kaio-Spentto.jpg

جزیره کایو اسپانتو حدود ۱۷ هزار متر مربع وسعت دارد، که در بلیز واقع شده است. در این جزیره زیبا تنها ۷ ویلا برای اقامت وجود دارد که می توانید از آرامش و سکوت زیبای آن لـ*ـذت ببرید.

خدمات و امکانات رفاهی جزیره کایو اسپانتو در حد هتل های ۵ ستاره است. تعداد خدمه‌ی این جزیره برای سرویسدهی دو برابر تعداد مهمانان است. به هر مهمان یک واکی تاکی داده می‌شود تا در صورت نیاز خدمه را فرا خواند.

امیدواریم که از خواندن جزایر زیبا برخوردار شده باشید.

منبع: کجارو


پنج جزیره خصوصی گران قیمت جهان

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا