خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,312
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین فروردین ماه
شما طوفانی را پشت سر گذاشته اید و اکنون به آرامش رسیده اید. از این شرایط استفاده کنید و کمی به خودتان استراحت دهید. نه تنها ذهن بلکه جسم شما نیز خسته شده و نیاز به استراحت دارد. شما در مورد رابـ*ـطه عاطفی تان ایده ای در سر داشتید که به زودی به نتیجه می رسد و شما از نتیجه آن رضایت کامل را پیدا می کنید. پولی به دست تان می رسد که خیلی زود هم از دست تان می رود، بنابراین خیلی روی آن حساب باز نکنید. بجای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن دست بکار شوید و برنامه ریزی کنید. در مورد موضوع پیش آمده ممکن است با مانعی دشوار برخورد کنید که گذشتن از آن آسان نیست، به هیچ وجه آن را نادیده نگیرید، ممکن است با کمترین غفلت و بی توجهی سرنوشتتان تغییر کند. حواستان باشد که این هفته از افراط در هر زمینه ای خودداری کنید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه
امروز اتفاقی برایتان می افتد که درس های مهمی از آن می گیرید. سعی کنید که از این به بعد بیشتر حواس تان را جمع کنید تا این اشتباه را تکرار نکنید. چشم و گوش تان را نسبت به اطراف خوب باز کنید. فردی در پی آن است که موضوعی را به طور غیر مستقیم به شما بگوید، حتی اگر به قصد او پی بردید، بهتر است که به روی خودتان نیاورید. از تنهایی نترسید، شما قوی تر از آن هستید که وابسته فرد دیگری باشید. پس با اعتماد به نفس بالا به راهی که انتخاب کرده اید، ادامه دهید. جای یافتن راه حلی ساده و سریع، راهی پیدا کنید تا بتواند در طولانی مدت شما را به هدف مطلوبتان برساند. تحت هیچ شرایطی از وظایف و تعهدات خود غافل نشوید. اتفاقی برایتان خواهد افتاد که به خنده تان خواهد انداخت. شجاعانه با حقیقت روبرو شوید و احساساتتان را به زبان آورید حتی در این راه با مشکلاتی مواجه شوید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین خرداد ماه
امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اگر با برنامه ریزی پیش روید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. فقط دست از خیالپردازی بردارید و واقع بینانه تر به راه پیش رویتان نگاه کنید. امروز از بستن قراردادها یا قول های بزرگ دوری کنید زیرا شما اطلاعات کافی در مورد آنها ندارید و باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید. اگر شریک زندگی تان آنچه شما گفته اید را به درستی برداشت نکرده، بار دیگر او را برایش توضیح دهید. اگر رابـ*ـطه تان را دوست دارید باید برای نه داشتنش تلاش کنید. غرور در عشق جایی ندارد. آرامش را با موسیقی به زندگی تان بر گردانید. کار امروز را به فردا نیندازید بدین ترتیب احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. احساس می کنید نیاز به سکوت بیشتری دارید به همین دلیل برای مدتی از حضور در جمع ها کناره می گیرید تا با خود تنها باشید ممکن است اطرافیانتان شما را مردم گریز قلمداد کنند به حرف هیچکس توجه نکنید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین تیر ماه
امروز با فردی قراری دارید و فکر می کنید که نسبت به شما حالت تهاجمی گرفته است. خیلی زود و بر سر مسایل کوچک ممکن است بین شما و او اختلاف نظر بوجود آید، پس خودتان را برای انی شرایط آماده کنید. اگر دوست دارید که امروز به خرید بروید، حتما این کار را انجام دهید، شما تلاش های زیادی کرده اید و باید به خودتان جایزه دهید تا انگیزه لازم را به دست آورید. این کار روحیه شما را تغییر خواهد داد. فردی در اطراف تان است که هیچ تاثیر مثبتی در زندگی تان ندارد، بهتر است که از او دوری کنید. احساسات قلبی تان با ندای عقلتان در تضاد هستند. نگران فکر دیگران در مورد خود نباشید و همان کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست هست. به زودی حقانیت شما برای همه ثابت می شود. از شکست های گذشته خود نا امید نباشید چرا که غم و حسرت بر گذشته ها هیچ دردی را دوا نمی کند زندگی را به خود سخت نگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین مرداد ماه
امروز دور و برتان را زیاد شلوغ نکنید. سعی کنید تنها باشید و روی کارهایتان تمرکز کنید. در غیر این صورت در روزهای آتی به مشکل بر خواهید خورد. امروز در جمعی حاضر می شوید. اگر در صحبت هایتان دقت لازم را به خرج ندهید، به ضررتان تمام خواهد شد. پس قبل از حضور در آنجا به حرف هایتان فکر کنید. کاری برای فردی کرده اید اما فکر میکنید که به چشمم نیامده است. صبور باشید و به او زمان دهید. آنوقت می بینید که او نیز محبت شما را جبران می کند. این روزها احساس می کنید زندگی تان روندی یکنواخت به خود گرفته، درنگ نکنید و همین امروز کاری جسورانه انجام دهید نتیجه آن رسیدن به هدفی تازه و مثبت خواهد بود، با عقل و دلتان در نبرد هستید قبل از آن که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند با مروری بر گذشته تصمیمی صحیحی بگیرید. به زودی پیام یا خبری خوش دریافت خواهید کرد.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین شهریور ماه
امروز سعی کنید با آنها که به شما روحیه و انرژی می دهند در تماس باشید، تا آنها که می خواهند با حرفایشان شما را از پیشرفت بازدارند. حال زمان آن است که بیش از همیشه بدرخشید. شاید دلیل خاصی برای آن پیدا نکنید اما دیگر تنبلی کافی ست. استعدادهای شما به قدری ست که می توانید پیشنهادهای کاری خوبی را دریافت کنید و زندگی تان را دگرگون کنید، به شرط آن که بیشتر در اجتماع و فعال باشید. امروز مورد تحسین شریک زندگی تان قرار می گیرید، وقت آن است که خواسته دلتان را با او مطرح کنید و جوابی را که می خواهید، بگیرید. شور و شوق عاشقی را در قلب خود حس می کنید، و دلتان می خواهد شادی تان را فریاد بزنید، ابر های تیره از آسمان زندگی تان کنار خواهد رفت و احساس رضایت را تجربه خواهید کرد. زمان آن است که همه تمام توانتان را بکار بگیرید تا به نتیجه ای دلخواه برسید. در حالی که پیشنهاد های دیگران را بررسی می کنید، نیاز های خودتان را هم مدنظر قرار دهید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین مهر ماه
به فکر برداشتن قدم بزرگی هستید اما از شروع آن می ترسید. به همان اندازه که با موانع زیادی روبه رویتان است، موفقیت های زیادی هم به همراه خواهید داشت. پس نترسید و یا اعتماد به نفس برای سختی ها و به تبع موفقیت های بعد از آن، خودتان را آماده کنید. اگر به دنبال فرصتی بودید تا حرارت عشق تان را زیاد کنید، اکنون زمان خوبی ست. به حرف های دیگران گوش ندهید و آنچه ندای دلتان می گوید را انجام دهید. هر چه انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید، رابـ*ـطه شما نیز بهتر پیش خواهد رفت. شما به اندازه کافی باهوش هستید اما اگر بخواهید دائما و به نحو طعنه آمیزی قابلیت های بالای هوشی تان را به نمایش بگذارید نتیجه خوبی عایدتان نخواهد شد اطرافیانتان مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری کلامی تان خسته خواهند شد، اگر نمی خواهید تنها باشید بهتر است مثل گذشته با مهربانی و ملایمت رفتار کنید .

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین آبان ماه
پس از روزهای سختی که گذراندید، امروز دلتان کمی خیالپردازی می خواهد، از این رو این فرصت را در اختیار خودتان قرار دهید و کمی از استرس های اطرافتان دور شوید. زمانی که صحبت از مسایل عاطفی می شود، باید سعی کنید که روی همه چیز کنترل داشته باشید. اگر موضوعی ناراحت تان کرده، بهتر است که فعلا آن را کنار بگذارید تا چیزهای دیگر نیز درگیر آن نشود. به زودی خبری می شنوید که خود به خود یکی از مشکلات تان را حل خواهد کرد. ممکن است افکار آرمانی تان مورد آزمایش و پرسش دیگران قرار بگیرد، بهتر است جواب های قانع کننده داشته باشید. شما مایلید دیگران تصمیماتشان را فقط بر اساس ارزشها و انتخابهای شخص شما اتخاذ کنند، کاری به این ندارید که در جهان واقعی پیرامونتان چه خبر است، اگر باورهایتان را تغییر نمی دهید ، اقلا روش تان را برای رسیدن به اهدافتان عوض کنید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین آذر ماه
شما مثل کبک سرتان را در برف فروبرده اید اما بهتر است که دیگر خودتان را گول نزنید و از همین حالا به دنبال واقعیت باشید. شاید حقیقت برایتان کمی تلخ باشد اما به نفع تان خواهد بود. اگر مجرد هستید، به زودی در جمعی فردی را می بینید، اگر چه در نگاه اول به او جذب نمی شود اما خیلی زود رابـ*ـطه شما شکل دیگری به خود خواهد گرفت. رازی در دل دارید که دوست دارید تا یکی در میان بگذارید، مراقب باشید که پیش هر کسی آن را فاش نکنید زیرا برایتان عواقب بدی را به به همراه خواهد داشت. یادتان نرود که زندگی بده بستان است از هر دست که بدهید از همان دست هم می گیرید. زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند و خواستار حمایت و پشتیبانی شما هستند هستند به بهترین نحو مسئولیت پذیر باشید. امکان پیشرفت و ترقی در کار برایتان وجود دارد. از نظر مالی تا زمانی که از رفع کامل مشکلات مادی تان اطمینان حاصل نکردید دست به ولخرجی نزنید

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین دی ماه
از فکر کردن به مسایلی که برایتان استرس آور است، دوری کنید. امروز احتمال این که نتوانید با برنامه هایتان پیش روید، وجود دارد اما بدانید که هیچ اتفاق بدی نمی افتد. کافی ست که در لحظه زندگی کنید تا همه چیز به بهترین شکل خود برای شما اتفاق افتد. سعی کنید کارهایتان را به طور کامل و با تمرکز بالا انجام دهید، در غیر این صورت مجبور خواهید شد که دوباره به عقب بازگردید. امروز خبری می شنوید که رابـ*ـطه عاطفی تان را دچار تغییر خواهد کرد. از هرگونه سرمایه گذاری و ریسک که نتیجه اش برایتان مبهم است این هفته اکیدا خودداری کنید. بخاطر حساسیت بیش از حدتان در مورد مسئله ای دچار سو تفاهم خواهید شد. بخشش و گذشت را سرلوحه خود قرار دهید تا اعتدال به زندگی تان باز گردد. تا زمانی که از احساسات واقعی طرف مقابل تان آگاه نشده اید، ابراز احساسات نکنید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین بهمن ماه
هر چه امروز با طبیعت بیشتر در ارتباط باشید، بهتر است. پس بهتر است که از خانه بیرون بروید یا بعد از کارتان با دوستان تان بیرون از خانه قراری بگذارید تا روحیه تان کمی تغییر کند. در جمعی قرار می گیرید که فردی توجه شما را به خود جلب می کند. از یک طرف دوست دارید به او نزدیک شوید و از طرف دیگر می ترسید آزادی و خلوت تان را از دست بدهید. خیلی ذهن تان را درگیر نکنید، کمی دیگر به خودتان زمان دهید تا از آنچه می خواهید مطمئن شوید. با مسائل اندکی آرام تر برخورد کنید، زخم زبان دیگران را جدی نگیرید، با فردی روبه رو خواهید شد که ایده های متعددی دارد و با شما در مورد آن ها صحبت خواهد کرد، با وجود آنکه ممکن است این شخص تا حدی شما را کلافه کند اما می توانید از مصاحبتتان مطالب بسیار ارزشمندی یاد بگیرید و آنها را در جهت بهبود زندگی تان به کار ببرید.

فال روزانه در روز 13 مهر 1400 برای متولدین اسفند ماه
کاری را که مدتی قبل آغاز کرده بودید روی غلتک افتاده و شما از این بابت خوشحال هستید. سعی کنید که از ایده های دیگران استفاده کنید و در کارهایتان به کار برید شاید حتی بد نباشد به یک شریک کاری فکر کنید، د راین شرایط کار شما با سرعت بالاتری پیش خواهد رفت. فردی از شما سوالی پرسیده و منتظر جوابش است اما شما جرات بیان احساسات تان را ندارید. بهتر است که اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و بدون خجالت، نظرتان را به زبان آورید. در مورد کار یا تحصیل افق های جدیدی پیش رویتان قرار خواهد گرفت. در کارهایتان تا حدی مخفیانه و مرموزانه عمل می کنید، بهتر است این روش را ترک کنید وگرنه نزدیکانتان را از خودتان رنجیده خاطر می کنید. مسئولیت زیادی به گردن دارید بهتر است کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید در غیر اینصورت دچار سردرگمی خواهید شد و این چیزی است که الان به آن احتیاج ندارید.
منبع:ساعدنیوز


فال روزانه سه شنبه 13 مهر ماه 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا