خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,321
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگرچه شیطان‌شناس‌های زیادی در سراسر جهان وجود داشته و دارند، لورین و اد وارن از مشهور‌ترین‌ها به شمار می‌روند.
در صورتی که از طرفداران فیلم‌های ترسناک باشید یا فردی در دایره دوستانتان باشد که به این ژانر علاقه دارد، احتمالا نام لورین و اد وارن به گوشتان خورده است؛ افرادی که مجموعه فیلم‌های کانجورینگ با محوریت فعالیت‌هایشان ساخته شد. طی دهه‌های گذشته افراد زیادی در حوزه شیطان‌شناسی و مبارزه با موجودات ماورایی فعالیت کرده و می‌کنند اما وارن‌ها مشهور‌ترین‌هایشان به شمار می‌روند. دلیل این اتفاق را باید در پرونده‌ها و گسترده فعالیت‌هایشان جستجو کرد.
اد و لورین وارن به واسطه دنیای سینمایی The Conjuring توانستند به شهرت بیشتری در میان مردم جهان دست یابند اما پیش از اکران اولین فیلم مجموعه هم چهره‌های شناخته شده‌ای بودند. آن‌ها نه تنها به نقاط مختلف ایالات متحده آمریکا سفر کردند تا روی اتفاقات مختلف کار کنند، بلکه کتاب‌ها و مقالات زیادی نوشتند، در کنفرانس‌های زیادی به سخنرانی پرداختند و در برنامه‌های تلویزیونی متعددی حاضر شدند. حتی پیش از اکران کانجورینگ، اقتباس‌های قابل‌توجهی از پرونده‌هایشان ساخته و منتشر شده بودند.

لورین و اد وارن که هستند و چرا مشهور شدند؟
اد وارن ماینی و لورین ریتا وارن، یک زن و شوهر بودند که به عنوان کارشناسان اتفاقات فراطبیعی مانند خانه یا اشیا نفرین شده فعالیت داشتند. اد با مطالعه چیزهای زیادی درباره انواع مختلف شیطان‌ها یاد گرفت و به مرور زمان، به یک نویسنده و سخنران در این حوزه تبدیل شد. لورین مدعی بود یک روشن‌بین است و می‌تواند با دنیای ارواح ارتباط برقرار کند. آن‌ها با همکاری هم روی موارد مختلفی کار کردند که ادعا می‌شد سرمنشا فراطبیعی یا شیطانی دارند.لورین و اد وارن در سال ۱۹۵۲ میلادی New England Society for Psychic Research را تاسیس کردند که یک گروه در زمینه شکار شیاطین به شمار می‌رود. آن دو همچنین کتاب‌های زیادی نوشتند. تمام این کتاب‌ها درباره اتفاقات فراطبیعی‌ای هستند که طی سال‌های فعالیشان بررسی کردند. وارن‌ها در صحبت‌های خود مدعی شده بودند طی دهه‌های گذشته درباره بیش از ۱۰ هزار اتفاق تحقیق و بررسی انجام دادند. در ضمن، گروه NESPR در تحقیقات خود از اشخاص مختلف مانند دکتر، محقق، افسر پلیس، پرستار و دانشجو استفاده می‌کند تا نشان دهد مدارک و شواهد جمع‌آوری شده قلابی نیستند.پرونده‌هایی که وارن‌ها رویشان کار کردند طی دهه‌های گذشته به آثار مختلفی مانند سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی یا مستند تبدیل شده‌اند. برای مثال می‌توان به The Amityville Horror یا فرنچایز سینمایی کانجورینگ را نام برد. در ضمن، اد در سال ۲۰۰۶ فوت کرد اما لورین تا سال ۲۰۱۹ زنده بود و حتی در ساخت فیلم‌های کانجورینگ مشارکت داشت.وارن‌ها برای انجام تحقیقات هیچ گونه پولی دریافت نمی‌کردند و تمام درآمدشان از سخنرانی یا اهدای امتیاز ساخت اقتباس از پرونده‌هایشان بود.

مهم‌ترین پرونده‌ی لورین و اد وارن
در این بخش، مهم‌ترین پرونده‌ ی وارن‌ها را مرور می‌کنیم.

آنابل
آنابل، یک عروسک از نوع Raggedy Ann است که هم اکنون در موزه اشیا نفرین شده وارن‌ها قرار دارد. طبق ادعاها، پرونده آنابل به دهه ۷۰ میلادی تعلق داشته و نخستین بار یک دانشجوی پرستاری متوجه رفتارهای عجیب عروسک شد. با شدت یافتن اتفاقات، به سراغ یک مدیوم (فردی که با ارواح در ارتباط است) رفت تا شاید بتواند پاسخی برای پرسش‌های موجود در ذهنش بیابد. مدیوم گفت روح یک دختربچه به نام آنابل در عروسک رسوخ کرده است.دانشجوی پرستاری و هم‌اتاقی‌اش در ابتدا تصمیم گرفتند با آنابل همزیستی داشته باشند اما رفتارهای خشونت‌آمیز عرروسک به مرور زمان بیشتر شد. آن‌ها که دیگر نمی‌توانستند با شرایط موجود ادامه دهند، به طریقی با لورین و اد وارن آشنا شده و با آن‌ها تماس گرفتند. وارن‌ها پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند خبری از روح یک دختربچه نبوده و موجودی شیطانی به داخل عروسک رسوخ کرده و کنترلش را در دست گرفته است. آن دو سپس عروسک را به موزه اشیا نفرین شده برده و در یک محفظه شیشه‌ای قرار دادند تا نتواند برای افراد بیشتری دردسرساز شود.


لورین و ادوارد، مشهور ترین جن گیر های تاریخ!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا