خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
فروشگاه ایکیا در استانبول | Ikea mall in Istanbul

استانبول شهر محبوب و توریستی کشور ترکیه است که سالانه مسافران زیادی برای تفریح و خرید به سمت آن حرکت می کنند. مطابق با هر شهر توریستی دیگری استانبول هم پر از فروشگاه های بزرگ است و اکثر برندهای معتبر و معروف دنیا در این شهر یک شعبه دارند. ایکیا یکی از محبوب ترین برندهای فروش لوازم خانگی است که در اکثر شهرهای توریستی شعبه ای از خود دارد، استانبول هم یکی از آن شهرهایی است که برند محبوب ایکیا در آن دارای دو شعبه است و مسافران این شهر می توانند از آن لوازم خانگی مورد نیازشان را تهیه نمایند. برای کسانی که با تور استانبول الی گشت به این شهر می روند، به منظور بازدید از این فروشگاه می توانند به راهنمای سفر خود بگویند که برای گشت خرید در تور استانبول الی گشت آنان را به سمت فروشگاه ایکیا در استانبول که بخصوص برای خانم ها می تواند بسیار جذاب باشد نیز ببرند. در ادامه همراه ما در سفر به استانبول باشید تا بیشتر درباره این فروشگاه هیجان انگیز اطلاعات داشته باشید.

در نظر اغلب کسانی که استانبول سفر می کنند این شهر پر از بوتیک ها و فروشگاه هایی است که لباس می فروشند و برندهای معتبر پوشاک در این شهر دارای شعباتی هستند، اما فروشگاه ایکیا در استانبول هیچ گونه لباسی ندارد و تماما لوازم مربوط خانه و آشپزخانه را می توانید از آن تهیه کنید. شما در فروشگاه سوئدی برند ایکیا از کوچکترین تا بزرگترین لوازم مربوط به خانه ی خود را تهیه کنید.جالب است بدانید که فروشگاه ایکیا در حال حاضر ۲۳۵ شعبه در ۴۳ کشور دنیا مانند : یونان، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا ، آسیا و … دارا می باشد. فروشگاه در شهر استانبول دارای ۲ شعبه است و در شهرهای ازمیر و آنکارا به ترتیب دارای یک شعبه می باشد.

محصولات فروشگاه ایکیا در استانبول

مجموعه لوازمی که می توانید در فروشگاه ایکیا در استانبول تهیه کنید، به ترتیب زیر است که شرح خواهیم داد:

سرویس اتاق خواب: در فروشگاه ایکیا در استانبول می توانید تمامی آنچه که را برای اتاق خواب خودتان نیاز دارید نظیر تـخـت، کمد، میز آرایش، دراور، روتختی، پتو و تشک و بسیاری از لوازم ریز و درشت را تهیه نمایید.

سرویس چوب و کابینت: وقتی می گوییم سرویس چوب و کابینت منظور تمامی لزومات چوبی است که برای کابینت مورد استفاده قرار می گیرد را می توانید در این فروشگاه تهیه کنید.

سرویس آشپزخانه: دیپلماتیک کاری برند سوئدی ایکیا سرویس آشپزخانه بود و از همین شما هر آنچه که برای این بخش از خانه خودتان نیاز داشته را می توانید تهیه کنید.

مبلمان و میز و صندلی: انواع مبلمان منزل، سرویس غذاخوری، میز و صندلی، بوفه و دیگر لوازم منزل شامل این موارد می شود.

لوازم پذیرایی و غذا خوری: هر نوع وسیله پذیرایی و غذا خوری و نوشیدنی در فروشگاه ایکیا قابل خرید است.

لوازم برقی: لوازم برقی نظیر انواع محصولات مربوط به برق و لامپ و آباژور ها در این فروشگاه به چشم می خورند.

لوازم سرویس بهداشتی و حمام: در این فروشگاه می توانید تمام تجهیزات بهداشتی مربوط به حمام و سرویس بهداشتی نظیر حوله، لوازم شوینده و …. را بیابید.

مواردی که در بالا نام برده شد تنهای بخشی از محصولاتی است که در فروشگاه ایکیا در استانبول به فروش می رسد.

بازدید از فروشگاه ایکیا استانبول

فروشگاه ایکیا در استانبول بسیار بزرگ است و برای دیدن تمامی محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارد تقریبا یک روز کامل زمان بگذارید. در این فروشگاه چند رستوران و کافی شاپ هم وجود دارد که می توانید در بین خریدتان یا پس از این که خرید کردید به سمت آن ها بروید و انرژی از دست رفته یتان را بازیابی نمایید. توصیه می کنیم پیش از این که به فروشگاه ایکیا سربزنید، برنامه ای تنظیم کرده تا بتوانید زود تر به هدف تان برسید و محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. ساعت کاری فروشگاه های ایکیا از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب می باشد.


منبع: الی گشت

02-2.jpg


1-150.jpg


5-36.jpg


4-65.jpg


فروشگاه ایکیا استانبول

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا