خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
سفر ارزان به دبی

یکی از مدرن ترین و محبوب ترین شهرهای گردشگری که در فاصله ی کمی از ایران قرار گرفته دبی است. سالانه تعداد زیادی ایرانیان به این شهر سفر می کنند و در مجموعه تفریحی آن اوقات خوشی را برای خودشان رقم می زنند. فصل پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر دیدنی که به نگین خاورمیانه معروف است می باشد. در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم مواردی که برای یک سفر ارزان به دبی می شود رعایت کرد را نام ببریم تا بتوانید سفری اقتصادی به این شهر توریستی داشته باشید، پس ما را در ادامه این مطلب به سمت کشور امارات متحده همراهی کنید.

سفر به دبی

برای سفر به دبی با توجه به این که این شهر بسیار به ایران نزدیک است می توانید از طریق هوایی یا دریایی به این شهر اماراتی سفر کنید. البته اگر بخواهید می توانید با خرید تور دبی خیال خودتان را از بابت همه چیز راحت کنید و سفری بسیار آسوده را داشته باشید که تنها وظیفه شما خوش گذرانی باشد، اما اگر بابت هزینه مشکل دارید می توانید تمام زحمات سفر را خودتان به جان بخرید و با تهیه بلیط هواپیما دبی یا از طریق دریایی که ما آنچنان پیشنهاد نمی کنیم راه دریایی را به این شهر سفر کنید.

پیشنهاد ما این است که گزینه صرفه جویی را از قسمت رفتن و برگشتتان در سفر ارزان به دبی حذف کنید و با هواپیما خودتان را به این کشور برسانید.

لازم است بدانید که ارز مسافرتی بر روی بلیط هواپیما به شما تعلق خواهد گرفت و اگر شما بخواهید با اتوبوس به این شهر بروید باید با ارز مسافرتی خداحافظی کنید!

بهترین زمان سفر ارزان به دبی

همانطور که می دانید دبی شهری با آب و هوای بسیار گرم است. به طور معمول اگر بخواهید به این شهر سفر کنید باید بین ماه های نوامبر تا مارس به این شهر بروید اما خوب به دلیل اینکه اغلب مردم در این فصل به این شهر سفر می کنند هزینه ها بسیار بالاست اگر می خواهید سفری ارزان به دبی داشته باشید باید در فصل تابستان که گرمای طاقت فرسا در این شهر حاکم است به آن سفر کنید که کمی سخت است اما می توانید در پارک های آبی یا دیگر مجموعه هایی که با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر ساخته شده و مراعات حال شهروندان و توریست ها را کرده نیز سفر کنید.

اقامت در سفر ارزان به دبی

اقامت در شهری که به آن سفر می کنید یکی از مهمترین مسائل است! این موضوع در سفر شما هزینه ی زیادی را به خود تعلق می دهد بنابراین شما باید توجه داشته باشید که اگر اگر می خواهید اقامتی مقرون به صرفه داشته باشید باید قید امکانات فوق العاده و اتاق های تمیز و اتو کشیده ی هتل ها را بزنید و در شرایطی معمولی که اغلب مهمان خانه ها یا هتل های ۲ الی ۳ ستاره دارند اقامت داشته باشید. حتی می توانید با کسی شریک شوید و هزینه اقامت را با وی تقسیم کنید، اگر گروهی به سفر بروید که این موضوع راحت تر قابل حل است.

راه حل دیگری که برای اقامت ارزان در دبی وجود دارد این است که تا جایی که برایتا امکان دارد خارج از شهر اقدام به رزرو هتل بنمایید. البشری دبی جاییست که می توانید هتل های ارزان قیمت و دوست داشتنی زیادی را پیدا کنید. لازم به ذکر است که لازم نگران فاصله البشری تا مرکز شهر دبی نباشید، از البشری به مرکز شهر تنها ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با ماشین راه است، اما در عوض تفاوت قیمت هتل ها را به راحتی می توانید مشاهده کنید.

سعی کنید در هتل‌هایی اقامت کنید که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارند. مترو بسیار ارزان است و اگر بتوانید در نزدیکی ایستگاه مترو اقامت کنید و پیاده خود را به ایستگاه برسانید، به هر نقطه‌ای از شهر که خواستید با کمترین هزینه خواهید رفت.

هتل های ارزان قیمت در دبی

  • رویالتن هتل | Royalton Hotel
هتل ۲ ستاره ی رویالتن که تقریبا شبیه یک مهمان خانه می باشد هزینه بسیار کمی را به نسبت دیگر هتل های شهر دبی از شما دریافت می کند. قطعا این را باید بدانید که دبی شهری با هتل های ۷ ستاره که قیمت های بسیار بالایی دارد نیز داراست، پس اگر به دنبال سفر ارزان به دبی هستید باید هتل ارزان مثل رویالتن را انتخاب کنید که در آن امکاناتی نظیر حمام، تلفن، تلویزیون، یخچال و اینترنت برای اتاق های و رستوران و پاسخگویی ۲۴ را در سالن برایتان فراهم می آورد.

آدرس:Near Fish Roundabout Opposite Al Maktoum Hospital, Dubai, United Arab Emirates ‎

  • سافرن هتل | Saffron Hotel
دیگر هتل پیشنهادی برای سفر ارزان به دبی سافرن است که مانند هتل قبلی ۲ ستاره دارد و هزینه کمی را از مسافران بابت اقامت دریافت می کند. این هتل دارای رستوران، پارکینگ، رستوران و اینترنت می باشد.

آدرس: Al Rigga Road, Behind ADCB Bank, Deira, Dubai ‎


چطور سفر ارزان به دبی داشته باشیم؟

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
حمل و نقل در سفر ارزان به دبی

نکته ای که در مورد شهر دبی بدانید این است که برخلاف استانبول که شهر کوچکی است دبی بسیار بزرگ است و فاصله ی بین جاذبه های آن زیاد می باشد، بنابراین باید به منظور کاهش هزینه های خودتان می توانید از مترو و اتوبوس های این شهر که بسیار هم مدرن هستند استفاده کنید. استفاده از مترو دبی بهترین راه برای گشت و گذار در سطح شهر با قیمتی مناسب است. علاوه بر این، در مترو دبی می توانید شهر زیبا و لوکس دبی را از زاویه ای تماشایی ببینید. مترو های دبی بسیار تمیز هستند و علاوه بر صرفه مالی شما را دور از ترافیک های سر سام آور دبی نگه می دارند.

خورد و خوراک در سفر ارزان به دبی

بعد از اقامت که هزینه بسیار زیاد را به خود اختصاص می دهد، خورد و خوراک هم از دیگر مواردی است که هزینه بالایی دارد و برای اینکه بتوانید در هزینه های خود را کاهش دهید ما پیشنهاد می کنیم که از غذاهای فست فودی یا خیابانی میل کنید تا اینکه بخواهید به رستوران های پر زرق و برق آن بروید و غذاهای بین المللی میل کنید.

حمص بخورید! یکی از غذاهای ارزان و لذیذی که در دبی می‌توانید بخورید حمص است. قیمت آن بسیار ارزان است و حتی چند پرس از آن را می‌توانید سفارش دهید بدون اینکه نگران قیمت آن باشید.

جاذبه های ارزان در دبی

حقیقتی که برای خیلی ها درباره دبی پنهان است این است که دبی پر است از جاذبه ها و تفریحات بدون حق ورودی و کاملا رایگان است که می توانید بدون پرداخت هزینه ای در به گشت و گذار بپردازید.

  • برج خلیفه دبی | Burj Khalifa
یکی از نمادهای شهر دبی برج خلیفه است که بلندترین آسمان خراش در دنیا می باشد و از جذاب ترین تفریحات رایگان در سفر ارزان به دبی برایتان می تواند به شمار می رود.

  • تماشای نمایش فواره های دبی | Dubai Fountain Show
همین به شهر دبی رفتید چه با تور دبی و چه به طور شخصی سعی کنید به تماشای فواره های دبی حتما بروید. شاید فکر کنید که در سرتاسر جهان می توانید نمایش فواره ها را نظاره گر باشید، اما این فواره با آنچه که تا به حال دیده اید متفاوت و به نوعی خاص است، برای تماشای این فواره های زیبا نیازی به پرداخت هیچ گونه پولی نیست.

  • سوق | Souqs
دبی پر از جاذبه هایی دیدنی است که یکی از آنها سوق می باشد. معنای سوق بازار می شود به عربی که قدمت این بازارهای به پیش از ساخت مراکز مدرنی است که در آن حاضر در این شهر ساخته شده است. سوق های دبی توسط خیابان های مختلفی، خیابان های تنگ و باریک و یا پهن به هم متصل اند. از مهمترین بازار های دبی که نباید گشت و گذار در آنها را از دست دهید : بازار طلا، بازار عطر و ادکلن و بازار ادویه همگی در همسایگی دیره است.

  • مارینا دبی | Dubai Marina
مارینا دبی از تماشایی ترین دیدنی ها و مناطق شهر است که ظرافت، مدرنیته و رفاه را به نمایش گذاشته است. در مارینا دبی از قایق های کوچک تا قایق های بزرگ و مدرن متعلق بع افراد پولدار و مشهور را خواهید دید. از هزینه قایق سواری در مارینا دبی که بگذریم، دو خیابان پر زرق و برق و البته جذاب دبی، خیابانی که در آن پر است از رستوران ها، کافه ها و مغازه های مختلف در مارینا قرار دارد. این دو خیابان در مارینا به نام های Marina Walk و Walk at JBR در این شهر مشهور است.

  • سواحل دبی
سواحل زیادی در شهر دبی وجود دارد که ورود به آن ها کاملا رایگان است و می توانید روزتان در این سواحل بگذرانید و با بازی کردن والیبال یا موج سواری خاطره خوشی را برای خودتان رقم بزنید. البته اگر هم نخواستید می توانید به تماشای غروب آفتاب در سواحل تمیز دبی بنشنید.

ساحل کایت | Kite Beach

ساحل جی بی آر | JBR Open Beach

ساحل غروب آفتاب | Sunset Beach

پارک ساحلی المظار | Al Mamzar Beach Park

نکته ای که باید توجه داشته باشید این که در سفر ارزان به دبی می توانید بیشتر با کاهش فعالیت های هزینه زا درون شهر بسیار در بودجه ی سفری خودتان صرفه جویی کنید. تنها جایی که ما پیشنهاد نمی کنیم صرفه جویی کنید در خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است که کمی ریسک پذیر است بخصوص اگر با خانواده باشید، در بقیه موارد می توانید با خوردن غذاهای ارزان قیمت و بازدید از جاذبه های رایگان شهر نیز سفر ارزان به دبی نگین خاورمیانه را در پادشاه فصل ها پاییز تجربه کنید.

منبع: الی گشت


چطور سفر ارزان به دبی داشته باشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا