خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Asal._.k

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/12/20
ارسال ها
6
امتیاز واکنش
1,217
امتیاز
148
سن
17
زمان حضور
9 روز 15 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
عنوان The Elder Scrolls Online اولین عنوانی خواهد بود که از تکنولوژی NVIDIA DLAA استفاده می‌کند، این تیم به پشتیبانی خود از تکنولوژی قدیمی‌تر DLSS ادامه می‌دهد.

الکس تردیف (Alex Tardif) مهندس ارشد گرافیک در استودیو ZeniMax Online، اعلام کرد که عنوان The Elder Scrolls Online اولین عنوانی خواهد بود که از تکنولوژی NVIDIA DLAA استفاده می‌کند، این تیم به پشتیبانی خود از تکنولوژی قدیمی‌تر DLSS ادامه می‌دهد.

قابلیت DLSS قابلیتی است که در معماری تورینگ به کار می‌رود، معماری‌ای که پایه و اساس هسته‌ی پردازنده‌ی کارت‌های گرافیک سری RTX را تشکیل ‌می‌دهند.

DLAA مخفف (Deep Learning Anti-Aliasing) است، این تکنولوژی از تکنیک‌های مخصوص هوش مصنوعی برای انجام anti-aliasing استفاده می‌کند، Anti-Aliasing به صورت کلی لبه‌ی اجسام و اشیا موجود در تصاویر بازی را تا حد امکان صاف و “نرم” می‌کند.

به نظر می‌رسد تکنولوژی DLAA همان کاری را می‌کند که وعده‌ی آن برای DLSS 2X داده شده بود. NVIDIA در آن زمان گفته بود:



برای ارتقا قابلیت‌های تکنولوژی DLSS که قبلا راجب آن توضیح داده‌ایم، ما یک قابلیت جدید فراهم کردیم و نام آن را DLSS 2X گذاشتیم، این تکنولوژی با استفاده از دیتابیس‌های مخصوص NVIDIA و انجام پردازش‌های سنگین ماشینی، بازی‌ها را روی رزولوشنی بالاتر از آنچه نمایشگر‌های مختلف نشان می‌دهند رندر می‌گیرد، این امر کمک می‌کند که لبه‌های اشیا در گرافیک‌های چند وجهی بهتر به نظر برسند، تکنولوژی DLSS 2X به ما اجازه خواهد داد که این کار را به میزان 64 برابر بهتر انجام دهیم، امری که از طریق سخت افزار‌ و روش‌های سنتی‌تر غیر‌ممکن است.


واضح است که قابلیت DLAA از لحاظ عملکرد هیچ گاه به آن چیزی که NIVIDIA پیشتر در DLSS 2X وعده داده بود نزدیک نمی‌شود، اما به نظر‌ می‌رسد که از همان روش برای انجام کار استفاده می‌کند. از لحاظ تئوری به نظر می‌آید که تکنولوژی DLAA از دیگر روش‌های انجام Anti-Aliasing موفق‌تر عمل کند.


The Elder Scrolls Online نخستین بازی‌ای خواهد بود که از ویژگی NVIDIA DLAA استفاده می‌کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا