خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیشنهاداتی برای سفر به کپنهاگ

کپنهاگ شهر غافلگیر کننده ای است. البته از جنبه ی مثبت اش! کپنهاگ یکی از آن شهر هایی است که حس و حال یک دهکده را دارد و در عین حال با همهمه و جنب و جوش شهرهای بزرگ اروپا، شما را غافل گیر می کند. کپنهاگ، شهری است که در آن می توانید به دیدن یکی از قدیمی ترین لونا پارک های دنیا بروید، در کانال های آبی آن سوار قایق بشوید و خوشمزه ترین غذاها را امتحان کنید. برنامه ریزی برای اولین سفرتان به این شهر فوق العاده، ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. خصوصا اگر قصد دارید با گروهی از دوستان و یا افرادی که برایتان مهم هستند به آن سفر کنید. در صورتی که شما مسئول برنامه ریزی برای سفر و پیدا کردن مسیر ها و جاذبه ها باشید، این سختی بیشتر است. اگر اولین بار است که به این شهر سفر می کنید، با الی گشت همراه باشید تا با بهترین پیشنهاد های دیدنی کپنهاگ آشنا شوید.

۱- به بهترین بازارهای غذای خیابانی بروید

تعداد کمی بازار غذاهای خیابانی در کپنهاگ هست که با رفتن به آن ها می توانید مطمئن باشید که خوشمزه ترین های این شهر را امتحان کرده اید. به بازار Papirøen بروید؛ جایی که بیشتر افراد محلی برای گذراندن عصر و خوردن یک وعده غذای خوشمزه به آنجا می آیند. در اینجا می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را پیدا کنید که با بهترین کیفیت تهیه شده اند.

۲- سری به باغ های تیولی بزنید

هیچ سفری به کپنهاگ، بدون دیدن یکی از زیباترین و جالب ترین تم پارک های اروپا کامل نخواهد بود. تیولی یکی از الهام بخش ترین پارک های داخل شهر است که در آن می توانید ماکت های ظریف و هنرمندانه ای از معروف ترین ساختمان ها و جاذبه های دنیا را بببینید. می توانید در این پارک سوار ترن هوایی چوبی ۱۰۰ ساله بشوید و از یک گردش هیجان انگیز درست در وسط کپنهاگ لـ*ـذت ببرید.

۳- در مسیر مارپیچی برج Rundetårn پیاده روی کنید

با هزینه ی خیلی کمی می توانید خودتان را به دیدن یکی از بهترین مناظر شهر کپنهاگ مهمان کنید. در مسیر مارپیچی، گیج کننده و پر هرج و مرج این برج راه بروید و پس از طی کردن یک مسیر بلند و شیب دار به بالکن آن با نمایی فوق العاده از شهر برسید.

۴- یک روز سلطنتی را در قلعه Rosenborg تجربه کنید

قلعه های زیادی در دانمارک وجود دارد که یکی از زیباترین آنها قلعه روزنبرگ در کپنهاگ است. به این قلعه بروید تا بخش حیرت انگیزی از تاریخ دانمارک را کشف کنید. مجسمه ها و تزیینات هنری آن را ببینید که به بهترین شکل، هنر معماری دانمارک را به نمایش گذاشته اند.

۵- خودتان را به یک تور آبی آرامش بخش مهمان کنید

راه های زیادی برای دیدن شهر و برخوردار شدن از مناظر آن هست، اما دیدن کپنهاگ از منظره ی کانال های آبی آن، یکی از بهترین راه ها است. می توانید در نزدیکی اسکله ی Nyhavn یک قایق اجاره کنید و از دیدن زاویه ی جدیدی از شهر برخوردار شوید.

منبع: الی گشت

-.jpg


-3fbbec1419076563.jpg


-0e9011720d97ec87.jpg


-c5e803b68c23bc26.jpg


جاذبه هایی که باید در اولین سفرتان به کپنهاگ ببینید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا