خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

عسل شمس

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/4/21
ارسال ها
188
امتیاز واکنش
6,080
امتیاز
198
محل سکونت
crystal city
زمان حضور
14 روز 10 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
همراهان شگفت انگیزی برای دوستداران سگ در محیط های شهری بسیار عالی و مناسب برای هر کسی که ایده دوست داشتن سگ را دوست دارد.

برخی از نژاد های سگ کوچک بسیار شاد و پرانرژی هستند و برخی دیگر بی حوصله و عصبانی هستند که نگهداری این سری از سگها کار اصلا آسانی نیست.

هزینه نگهداری سگ های کوچک از هزینه نگهداری سگ های بزرگ بیشتر است، زیرا به دلیل حساس بودن به دقت و رسیدگی بیشتری نیاز دارند.

چرا سگ های کوچک حیوانات خانگی عالی هستند. آنها بسیار شایان ستایش ، جذاب ، بازیگوش هستند ، مراقبت از آنها آسان است و می توانند هر کجا شما را ببرند.

لیست کوچکترین نژادهای سگ در جهان کوچکترین نژاد سگ

سگ های کوچک می توانند همراه عالی شما باشند. آنها می توانند لـ*ـذت و لـ*ـذت زیادی را به زندگی شما اضافه کنند. موارد زیر ۱۰ کوچکترین نژاد سگ در جهان است.

French Bulldog – ۹ -۱۲ kg کوچکترین نژاد سگ
بولداگ فرانسوی یک سگ کوچک ناز با ظاهری منحصر به فرد است. فقط قد شانه آنها ۳۰ سانتی متر و وزن آنها بین ۹-۱۲ کیلوگرم است. این نژاد دارای صورت کوتاه ، سـ*ـینه گرد و گوشهای گرد “خفاش” است. بولداگ های فرانسوی با وجود اندازه کوچک ، اندامی عضلانی و موی کوتاه دارند.

آموزش و معاشرت مناسب برای توله سگهای بولداگ فرانسوی مهم است. آنها باهوش هستند و ترفندها را به راحتی می آموزند. بولداگهای فرانسوی کاملاً آموزش دیده می توانند سگهای آپارتمانی استثنایی باشند ، زیرا زیاد پارس نمی کنند. بولداگ های فرانسوی نیز مهربان ، هوشیار و بازیگوش هستند. آنها با کودکان و دیگر حیوانات خانگی در خانه کنار می آیند.

Boston Terrier – ۴٫۵-۱۱ kg
بـ*ـو*ستون تریر یک نژاد سگ کوچک است که ظاهری مربع شکل دارد. بدن آنها کوتاه است اما عضله خوبی دارد. سر متناسب مربع و دارای دم کوتاه و سـ*ـینه پهن است. وزن سگهای بـ*ـو*ستون تریر فقط بین ۴/۱۱ تا ۱۱ کیلوگرم است.

معاشرت اولیه برای توله سگهای بـ*ـو*ستون تریر ضروری است. آنها بسیار حساس به لحن صدای استاد هستند و خیلی سریع ترفندها را یاد می گیرند. تریر بـ*ـو*ستون می تواند یک حیوان خانگی خانوادگی عالی باشد زیرا آنها بسیار دوست داشتنی و بازیگوش هستند.

از آنجا که تریرهای بـ*ـو*ستون مو کوتاه هستند ، بهتر است آنها را در خانه نگه دارید ، زیرا آنها نمی توانند شرایط شدید آب و هوایی را تحمل کنند. برخی از تریرهای بـ*ـو*ستون تمایل دارند با غریبه ها بسیار دوستانه رفتار کنند. بنابراین شما باید سگ خود را به درستی آموزش و مراقبت کنید.

Bichon Frise – ۵-۱۰ kg
یک نژاد سگ کوچک و زیبا است که از اسپانیا منشأ گرفته است و در انگلیسی به معنی سگ دام پیچ دار است. bichon ها فوق العاده شاد ، دوستانه ، بازیگوش و باهوش هستند. آنها بدنی کوچک و جمع و جور دارند (وزنی بین ۵-۱۰ کیلوگرم) با موی متراکم و موهای سفید فرفری ، سر آن گرد است ، دم آن بلند است ، چشم ها گرد و سیاه است.

بیچون نیز شباهت زیادی به پودل سفید دارد.آنها بسیار صبور هستند و همه را دوست دارند.آنها را می توان به راحتی آموزش داد و طبیعتاً اجتماعی هستند. آنها با کودکان و دیگر حیوانات خانگی در خانواده بسیار دوستانه رفتار می کنند.

Shih Tzu – ۴-۷٫۲ kg کوچکترین نژاد سگ
نام چینی “Shih Tzu” در انگلیسی به معنی “شیر کوچک” است. آنها اینگونه صدا زدند زیرا موهای بلند اطراف سرشان شبیه شیر است. اما Shih Tzus سگهایی کوچک (۴/۷/۲ کیلوگرم) مهربان و دوست داشتنی هستند. Shih Tzus همچنین یکی از قدیمی ترین نژاد در جهان است که از ۸۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح پرورش یافته است.

شیتزو به خاطر موهای ابریشمی بلند خود معروف هستند. رشد مو ادامه دارد ، اما آنها موهای خود را نمی ریزند. نگهداری مو برای این نژاد ضروری است.

شیتزو ، کوچک ، ملایم ، آرام ، وفادار و با محبت هستند. آنها می توانند حیوان خانگی خوب آپارتمانی باشند ، اما به عنوان سگ نگهبان خوب نیستند.

Pug – ۶-۹ kg
پاگ یک سگ کوچک ، متناسب با مربع ، زیبا و خوش خلق است. آنها به دلیل صورت صاف گرد و چروک های عمیق قابل توجه هستند. نام ‘پاگ’ لاتین است و به معنی ‘مشت’ است. آنها این نام را گذاشتند زیرا صورت آنها مانند مشت انسان است.

سگهای پاگ می توانند تا ارتفاع ۱۴ اینچ برسند و وزن آنها بین ۶-۹ کیلوگرم است. آنها دارای یک سر بزرگ و صاف گرد ، گوشهای کوچک ، چشمهای گرد ، دم فرفری و چین و چروک های عمیق در صورت هستند.

توله سگهای پاگ بسیار به لحن استاد خود حساس هستند. تا بتوانید به راحتی آنها را آموزش دهید. با وجود اندازه کوچکی که دارند ، سگهای محافظ خوبی هستند. آنها بسیار به خانواده ارادت دارند و با حیوانات خانگی دیگر کنار می آیند.

Papillon – ۳٫۶-۴٫۵ kg
پاپیلون یک سگ اسباب بازی کوچک ، دوستانه و دوست داشتنی است. نام ‘papillon’ به معنای ‘پروانه’ است ، که از پروانه آنها مانند گوش نامگذاری شده است. حداکثر قد سگهای پاپیلون ۱۱ اینچ و وزن آنها بین ۳٫۶-۴٫۵ کیلوگرم است. موی این نژاد ناز بلند و ابریشمی است. نژاد پاپیلون نیز مزاج خوبی دارد.

برای پرورش توله سگهای پاپیلون و همچنین سگهای گرد شده ، باید جامعه پذیری و آموزش مناسب را ببینند. پیاده روی روزانه برای توله سگهای پاپیلون نیز مهم است. سگهای پاپیلون بسیار جذاب و فعال هستند. آنها دوست دارند ارباب خود را راضی کنند. پاپیلون می تواند حیوان خانگی عالی آپارتمانی باشد. شانه زدن روزانه برای حفظ زیبایی موهای ابریشمی بلندشان مهم است.

Toy Poodle – ۶-۷ kg
پودل ها به دلیل زیبایی و خوش خلقی قابل توجه هستند. آنها هوشیار ، باهوش ، فعال هستند. این نژاد از سال ۱۵۰۰ در فرانسه محبوبیت دارد. آنها در فرانسه به عنوان “caniche” نیز شناخته می شوند ، که به انگلیسی “سگ اردک” است.

سه نوع اصلی پودل وجود دارد که از نظر اندازه متنوع هستند – اسباب بازی ، مینیاتور و استاندارد.

پودل اسباب بازی کوچکترین و استانداردترین پودل در خانواده است. حداکثر قد پودل های اسباب بازی ۱۰ اینچ و وزن آنها بین ۳-۴ کیلوگرم است.

پودل های اسباب بازی دارای نسبت مربع و سر گرد هستند. گوش ها آویزان و چشم ها بیضی شکل هستند. موی فرفری زیبا یکی از مواردی است که باعث محبوبیت پودل اسباب بازی می شود. این مو در رنگ های مختلفی از جمله سفید ، کرم ، نقره ای و زردآلو وجود دارد. مویی آنها نمی ریزند. نگهداری مناسب مو برای این نژاد مهم است.

توله سگهای اسباب بازی را می توان به راحتی آموزش داد ، زیرا بسیار باهوش هستند. آنها دوست دارند با شما باشند و سعی می کنند همیشه شما را راضی کنند. پودل های اسباب بازی نیز بسیار بازیگوش هستند و به ورزش منظم نیاز دارند.

Pomeranian-1.9-3.5 kg کوچکترین نژاد سگ
Pomeranians یکی از محبوب ترین نژادهای سگ در جهان است. آنها به دلیل اندازه کوچک قابل توجه هستند ، فقط وزن آنها تا ۳٫۵ کیلوگرم می رسد. به پومرنیایی ها “poms” نیز گفته می شود. پومرنیایی ها یک پشم بلند دارند و در ۲۳ رنگ مختلف از جمله کرم ، شکلات ، قرمز ، نارنجی ، سفید و… ارائه می شوند.

از آنجا که پامرین ها اندازه کمی دارند ، می توانید آنها را به هرجایی که دوست دارید ببرید. با اجتماعی شدن اولیه و آموزش مناسب آنها می توانند همراه عالی شما باشند. آنها بسیار فعال ، بسیار باهوش ، اجتماعی و بازیگوش هستند. پامرین ها دوست دارند ارباب خود را راضی کنند و دوست دارند در اطراف خود در فعالیت های مختلف شرکت کنند.

Pomeranians می توانند ناظران خوبی باشند. آنها در مورد هر آنچه مشکوک به نظر می رسند پارس می کنند. آنها برای داخل خانه مناسب هستند. Pomeranians یکی از نژادهایی است که به شدت ریزش است. مسواک زدن و شانه زدن روزانه برای حفظ زیبایی موی آنها ضروری است.

Yorkshire Terrier- 1.3-3.2 kg کوچکترین نژاد سگ
یورکشایر تریر یک نژاد محبوب سگ اسباب بازی است که به دلیل موهای ابریشمی بلند و مشهور خود را می شناسد. در حالت عادی هرگز بیش از ۳٫۲ کیلوگرم وزن ندارند. آنها دارای یک سر کوچک ، چشمهای سیاه و متوسط و گوشهای V شکل هستند. موهای بلند و ابریشمی رنگ های مختلفی دارند – آبی استیل و برنز.

خلق و خوی سگهای یورکشایر بستگی به آموزش و معاشرت آنها در توله سگها دارد. سگهای یورکشایر کاملاً آموزش دیده می توانند اعتماد به نفس ، شهامت و جسارت داشته باشند. آنها برای زندگی در فضای باز مناسب نیستند ، زیرا در شرایط خیلی سرد یا گرم نمی توانند مقاومت کنند. تریرهای یورکشایر ناظران خوبی هستند. آنها به هر چیزی که عجیب به نظر برسند پارس می کنند.

Chihuahua – ۰٫۹-۲٫۷ kg کوچکترین نژاد سگ
Chihuahua با حداکثر وزن ۲٫۷ کیلوگرم کوچکترین نژاد سگ در جهان است. نژاد Chihuahua از مکزیک آغاز شده است. نام آنها از ایالت Chihuahua در مکزیک گرفته شده است. آنها دارای یک سر کوچک گرد ، گوشهای راست و چشمان گرد هستند.

چیاهوا مو کوتاه و مو بلند وجود دارد. سواحل آنها در طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها وجود دارد. در حقیقت Chihuahua یکی از نژادهایی است که بیشترین ترکیب الگوها و رنگ مو را دارد.

مانند هر نژاد دیگر ، اجتماعی شدن و آموزش اولیه برای Chihuahuas ضروری است. آنها بسیار باهوش و کنجکاو هستند ، سریع ترفندها را یاد می گیرند. آنها به خانواده خود ارادت دارند ، تمایل دارند فقط با یک نفر در خانواده پیوند برقرار کنند.

مانند پامرنیایی ها ، به دلیل کوچک بودن می توانید Chihuahuas را به هرجایی که دوست دارید ببرید. Chihuahuas همچنین دوست دارد همیشه شما را دنبال کند. پس از آن می تواند ناظران خوب حتی در اندازه بسیار کوچک آنها باشد.

آنها در برابر غریبه ها و صداهای عجیب پارس می کنند. شما نباید سگ Chihuahua خود را در فضای باز تنها بگذارید ، زیرا حیوانات دیگر به راحتی به آنها حمله می کنند.

منبع:پت شاپ


کوچک‌ترین نژادهای سگ

 
  • عالی
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا