خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
کافه های کوالالامپور

کافه و رستوران های کوالالامپور نسبت به سنگاپور تفاوت های زیادی دارند، در اولین تفاوت می توان به کافه و رستوران هایی اشاره کرد که همگی دارای وای فای و کلید واژه های جالبی هستند. مخصوصا ورودی کافه ها بسیار دیدنی هستند می خواهیم تعدادی از کافه های کوالالامپور را معرفی کنیم، الی گشت را همراهی کنیم:

رستوران ناموو

ناموو جایی است که شما می توانید بینگسوهای کارامل دار نمکی میل کنید البته یخ ها به کیفیت نمونه های بینگسوی کره ای نیستند . هرچند آن را با کیک های برنجی حجیم ، ذرت ، سس کارامل و در ظرف های ۵۰۰ میلی لیتری سرو می نمایند. ناموو به خارج از کره نیز راه یافته و ساندویچ های برنج معرکه ای سرو می نماید. ناموو از برنج ژاپنی همراه با روغن به اندازه در چیپس برای تهیه ی پاتی استفاده می کند ، اما نه آنچنان زیاد که طعم سوختگی داده و دیگر به درد نخورد . پیشنهاد من مرغ همراه با گوشت گاو است زیرا غذای یاکینی کو را بسیار شیرین احساس کردم.

ویمسیکل- گلاتریا و قهوه خانه

این رستوران دقیقا روبه روی ناموو قرار دارد، ویمسیکل خانه ی مشهور آبنبات پشمی آفوگاتو ( پشمک ) است . بسیار در بین جامعه ی فضای مجازی کوالالامپور رایج است. مخروط آبنبات پشمی شنلی از فنجان قهوه را تشکیل می دهد و یک قاشق بزرگ مایع گولا میلکا درزیر آن هست. هنگامی که آبنبات پشمی دارد به آهستگی ذوب می شود ، اسپرسو را روی آن بریزید که معجون خوشمزه ای را موجب می شود که انتظارتان را می کشد . ترجیح می دهم مقداری از آبنبات را کنار بگذارم که اگر اسپرسو بسیار غلیظ بود ، بتوانم گاز کوچکی از آن بگیرم . حالا بستنی را با آن مخلوط کنید ، ترکیب اسپرسو با آبنبات به علاوه ی مخلوط نهایی مزه اش ، مانند قهوه نارگیل با طعم عالی است.

قهوه خانه ی کافی سوسیت

یکی دیگر از زنجیره های قهوه خانه در کوالالامپور در پشت گاراژ ۵۱ واقع است، این قهوه خانه جایگاه تولد قهوه ی موچاتلا است . مکعب های یخی اسپرسو که روی سس شیرین نوتلا قرار می گیرد و در کنارش شیر سرو می شود . اینجا تخم مرغ آب پز، از آنهایی که ما می خوردیم، یک ذره زیادی پخته شده بودند . مطابق با دیگر بازبینی ها، من در مورد حق اولویت این سفر مطالعه کرده بودم .

قهوه خانه ی جاده ی موزایک زرد – تالار پنکیک ویکد

تالار پنکیک مکان مشابه دیگری است که تحت همان مدیریت بوده که برای تمام سفارشات خانگی است. من غذای مرغ چرب اینجا را دوست دارم ، که یک پنکیک با مزه ی عالی است. پنکیک ها سبکتر هستند و برای جور درآمدن با مرغ آغشته به کره همراه با سبزیجات ، نرم پخته می شود .

همچنین غذای کایا را امتحان کنید ، میوه های آب پز همراه با نان تست فرانسوی همراه با سس کایای کارامل دار. بسیار شیرین است ، البته کمی عجیب است ولی با این وجود یکی از بهترین کشف های سفرمان در اینجا است.

وی.سی.آر

منازل وی.سی.آر با گونه ی سقف های با قابلیت دید همانند یک خانه ی شیشه ایی هستند که به نور اجازه می دهد به آسانی به درون بتابد و غروب رویایی را با نگاه کردن به جاده به ارمغان می آورد . طبقه ی دوم دارای اتاق های بیشتری است و قسمت چمن پوشیده که امکان تجربه ی پنیکک را نیز فراهم می آورد . نان تست فرانسوی وی.سی.آر همرا با کمپوت تمشک تازه ، بستنی اسپرسو و سس موچا سرو می شود . من تجربه کردن مزه های غلیظ تر را به دسرهای شیرین عجیب ترجیح می دهم . لیست آنها مخصوصا با فهرست غذاهای کوتاه مدت در طول فصل مانند کریسمس و .. خلاصه شده است.

قهوه خانه ی آنتی پودین

با اینکه این رستوران به معنی مردمان بومی استرالیا نیوزلند است اما در آن غذاهای مدیترانه ای و عربی مانند کباب سرو می شود. اینجا کباب های خوشمزه ای دارد که با سس بینظیری سرو می شوند و سس مزه سبکی دارد تا بتوان به راحتی طعم کباب را فهمید. اینجا جای کوچکی است اما آنتی پودین با کسب جایزه ی (دانش غذا) به سبب سروغذای عالی، در میان محلیان بسیار باب است .در قهوخانه آنتی پودین شما از پولتان بیشترین منفعت را می برید .

منبع: الی گشت


vcr.jpg


cafe-1.jpg


cafe.jpg


rice.jpg


بهترین کافه های کوالالامپور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا