خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
انواع کمک‌هزینه تحصیلی در اسپانیا

وام دانشجویی (Loan)

وام دانشجویی از یک نهاد به دانشجویان برای پوشش شهریه دانشگاه و دیگر هزینه‌های تحصیل اعطا می‌شود. دانشجو باید پس از پایان تحصیل مبلغ وام را همراه با سود آن بازگرداند. دانشجویان ایرانی امکان استفاده از این وام‌ها را ندارند.

بورسیه (Scholarship)

بورسیه مبلغی است که بر مبنای نیاز مالی یا شایستگی به دانشجو تعلق می‌گیرد. شایستگی (merit) به سوابق تحصیلی دانشجو بستگی دارد. مبالغ بورسیه های تحصیلی در اسپانیا متفاوت است و نهادهای مختلفی از جمله دولت اسپانیا آنها را تأمین می‌کنند. بورسیه تحصیلی نیازی به بازپرداخت توسط دانشجو ندارد.

گرنت (Grant)

گرنت ها معمولاً بر مبنای نیاز مالی دانشجویان برای تأمین هزینه تحصیل، توسط دولت به آنها پرداخت می‌شود. گرنت نیز مانند بورسیه نیازی به بازپرداخت توسط دانشجو ندارد.

البته ممکن است بورسیه یا گرنت دریافتی، کل هزینه تحصیل را در اسپانیا پوشش ندهد و دانشجو نیازمند یک حامی مالی یا انجام کار دانشجویی باشد.

دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در اسپانیا را دارند، باید بسته کمک مالی و اطلاعات مربوطه را از وزارت امور خارجه و سفارت اسپانیا در کشور مبدأ تکمیل کنند. متقاضیان می‌توانند برای گزینه‌های مختلف تأمین هزینه تحصیل در اسپانیا درخواست دهند. وزارت آموزش و فرهنگ، سیستم بورسیه تحصیلی اسپانیا را مدیریت می‌کند.

شرایط بورسیه تحصیلی اسپانیا

عموماً دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا رقابتی است اما به طور کلی موارد زیر را می‌توان جزو شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در اسپانیا دانست:

  • رزومه تحصیلی قوی
    • تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در مقطع تحصیلی پیشین
    • معدل بالا در مقاطع تحصیلی پیشین
    • داشتن مقالات ISI و شرکت در کنفرانس‌های علمی
    • سطح بالای دانش زبان انگلیسی و یا اسپانیایی (نمره بالای مدرک زبان)
  • انگیزه نامه تحصیلی مناسب
  • توصیه نامه تحصیلی از اساتید معتبر
البته همیشه داشتن همه موارد الزامی نیست، اما هریک از این موارد، شانس شما را برای دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا افزایش می‌دهد.


بورسیه تحصیلی اسپانیا

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه دریافت بورسیه تحصیلی اسپانیا

برای درخواست بورسیه تحصیلی دولت اسپانیا، متقاضیان باید فرم درخواست را به طور کامل پر کنند. این فرم را می‌توان از وزارت آموزش، یا وزارت امور خارجه اسپانیا دریافت کرد. فرم شامل پرسش‌های مختلفی و به طور خاص درباره درآمد دانشجو و والدین اوست. دانشجویان باید اطلاعات خواسته‌شده را به طور کامل وارد کنند تا کمک مالی را به موقع دریافت کنند.

درخواست برای هر بورسیه تحصیلی در اسپانیا محدودیت زمانی دارد. باید پیش از ددلاین تعیین شده برای آن اقدام کرد و بهتر است که ارسال درخواست را به روزهای پایانی موکول نکنید.

انواع بورسیه تحصیلی اسپانیا

مؤسسات بسیاری در اسپانیا بورسیه تحصیلی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌دهند. برخی از این بورسیه ها مختص دانشجویان بین‌المللی است؛ اکثر بورسیه های تحصیلی وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش اسپانیا در این دسته قرار دارند. هریک از بورسیه های تحصیلی اسپانیا شرایط دریافت متفاوتی دارند. در ادامه چند مورد از بورسیه های تحصیلی اسپانیا را معرفی می‌کنیم.

بورسیه های تحصیلی آژانس توسعه و همکاری‌های بین‌المللی اسپانیا

MAEC-AECID GRANTS, SCHOLARSHIPS AND ASSISTANTSHIPS

اگر قصد استفاده از بورسیه تحصیلی اسپانیا را دارید، یک گزینه مناسب، بورسیه تحصیلی (گرنت) MAEC-AECID برای دانشجویان بین‌المللی است که توسط آژانس توسعه و همکاری‌های بین‌المللی اسپانیا (بخشی از وزارت امور خارجه اسپانیا) ارائه می‌شود. این بورسیه تحصیلی اسپانیا به صورت سالانه و عموماً به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اعطا می‌شود.

این بورسیه شامل پرداخت ماهانه مبغلی برای هزینه غذا و مسکن و نیز بیمه درمانی (غیر از دارو) می‌شود.


بورسیه تحصیلی اسپانیا

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی اسپانیا

یکی از شرایط دریافت این نوع بورسیه تحصیلی اسپانیا، دانش زبان اسپانیایی است.

این بورسیه به دانشجویان خارجی بالای ۱۸ سال سن و دارای مدرک تحصیلات دانشگاهی (و در برخی موارد به دانشجویان سال آخر) با سوابق تحصیلی درخشان اعطا می‌گردد.

علاقه‌مندان به استفاده از این بورسیه در زمان شروع دوره نباید بالای ۳۵ سال سن داشته باشند.

بورسیه مرکز ابرپردازش بارسلونا – موقعیت پژوهشی دانشجویی CNS در اسپانیا

Barcelona Supercomputing Center-CNS Undergraduate Student Research Position in Spain

این بورسیه تحصیلی اسپانیا توسط مرکز ابرپردازش بارسلونا برای یک دوره کارشناسی ارشد (فارغ‌التحصیلان کارشناسی) ارائه می‌شود. مرکز ابرپردازش بارسلونا یک مرکز تحقیقاتی است که تحت مدیریت یک کنسرسیوم متشکل از وزارت علوم، نوآوری و دانشگاه‌های اسپانیا (۶۰%)، دولت ایالت کاتالونیا (۳۰%) و دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا (۱۰%) فعالیت می‌کند. این بورسیه تحصیلی اسپانیا برای شرکت در یک پروژه تحقیقاتی در دپارتمان علوم زیستی این مرکز ارائه می‌شود. هدف این پروژه تست اینتراکتوم ژنتیکی عامل بیماری است و از دیابت نوع ۲ به عنوان پاتولوژی پایلوت استفاده می‌کند. دانشجو در پایان دوره مدرک کارشناسی ارشد دریافت می‌کند. دریافت‌کنندگان این بورسیه نیازی به پرداخت شهریه ندارند و بورسیه هزینه زندگی آنها در شهر بارسلونا را تأمین می‌کند.

شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی اسپانیا

شرایط دریافت این بورسیه شامل داشتن مدرک زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی یا هر رشته مرتبط با زیست‌پزشکی، توانایی کار به صورت مستقل و به صورت گروهی، دانش زبان انگلیسی و مهارت‌های ارتباطی و ارائه مطلب است.


بورسیه تحصیلی اسپانیا

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
موقعیت های دکتری SIMPaP برای دانشجویان بین‌المللی در MATHEGRAM ITN

SIMaP PhD Positions for International Students at MATHEGRAM ITN

دانشگاه سوری (Surrey) انگستان عضو یک کنسرسیوم اروپایی چندرشته‌ای است که هدف آن بررسی رفتار مواد گرانولی به منظور گسترش کاربرد آنها در صنعت است. دپارتمان مهندسی شیمی و فرایند این دانشگاه برنامه‌ای را تحت عنوان MATHEGRAM اجرا می‌کند. این بورسیه تحصیلی دکتری اسپانیا برای یک دوره ۳ ساله (۳۶ ماه) به دانشجویان دکتری برای تحقیق روی پودرهای تحت دمای بالا ارائه می‌شود. مبلغ بورسیه شامل ۳۲۷۰ یورو در ماه برای متقاضی (و ۵۰۰ یورو برای خانواده او) است.

شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی اسپانیا

  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط با پروژه‌های MATHEGRAM
  • دانش زبان انگلیسی
  • تمایل به یادگیری زبان اسپانیایی
  • سطح بالای مهارت‌های ارتباطی و کار گروهی
بورسیه کارشناسی ارشد اراسموس موندوس در رشته مطالعات زنان و جنسیت

Erasmus Mundus Master’s Degree Scholarships in Women’s and Gender Studies

این بورسیه که در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌گردد، کل شهریه دانشگاه را پوشش می‌دهد و ماهانه ۱۰۰۰ یورو به مدت ۲۴ ماه (طول دوره) به دریافت کننده این بورسیه تحصیلی اسپانیا پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت این بورسیه تحصیلی اسپانیا

برای دریافت این بورسیه تحصیلی اسپانیا، متقاضی باید مدرک کارشناسی خود را از یکی از دانشگاه معتبر کسب کرده باشد. همچنین داشتن مدرک یکی از زبان های انگلیسی (مدرک آیلتس یا تافل)، اسپانیایی (مدرک DELE مؤسسه سروانتس) یا ایتالیایی (مدرک آزمون استاندارد مؤسسه دانته) الزامی است. متقاضیان باید نخست در دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان و جنسیت در دانشگاه گرانادا پذیرش بگیرند و سپس برای دریافت بورسیه اقدام کنند.

منبع: سیم آخر


بورسیه تحصیلی اسپانیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا