خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Whisper

مدیر آزمایشی تالار ویرایش
ویراستار انجمن
مدیر آزمایشی
  
عضویت
22/11/20
ارسال ها
532
امتیاز واکنش
11,269
امتیاز
303
زمان حضور
96 روز 20 دقیقه
نویسنده این موضوع


خانه‌ تسخیر شده‌ای که هیچ‌کس حاضر نیست در آن کار کند
یک خانواده ی چهار نفره در اسکاتلند پیشنهاد شلغی با مبلغ ۵۰ هزار پوند برای پرستار کودکان ای دارند که حاضر باشد در یک خانه تسخیر شده کار کند و با اتفاقات غیرعادی ای که در گذشته در این خانه افتاده و ۵ پرستار پیشین را در طی یک سال فراری داده کنار بیاید. با الی گشت همراه باشید.
طبق فراخوان استخدامی که در یک سایت معروف و محبوب پرستارهای کودکان ارسال شده است، یک خانواده ۴ نفره که در یکی از روستاهای مرزی اسکاتلند زندگی می کنند و ۲ فرزند با سن های ۵ و ۷ سال دارند، نیازمند به یک پرستار هستند تا مراقب فرزندان آنها باشد. آنها به گفته‌ی خودشان در خانه‌ای «دوست داشتنی، بزرگ و قدیمی» زندگی می کنند که مناظر دیدنی» هم دارد. ولی این ویژگی ها باعث نشده که پرستارهای قبلی برای مدت طولانی آنجا کار کنند. دلیل مدت زمان کوتاهی که پرستارها در این خانه می‌مانند هم بنا به گفته‌ی کسی که فراخوان را ارسال کرده، احتمالاً‌ این است که این خانه تسخیر شده است.
در این اعلامیه آمده است که «وقتی ما ۱۰ سال پیش این خانه را خریدیم، به ما گفتند که این خانه تسخیر شده است. ولی به این حرف ها توجه نکردیم و تصمیم گرفتیم که خانه را بخریم.» «از سال گذشته حدود ۵ پرستار اینجا را به خاطر صداهای عجیب، شکسته شدن شیشه‌ها و جابجا شدن اثاثیه خانه ترک کرده اند. اما خود ما تاحالا چنین چیزی را تجربه نکردیم و پرستارها می گفتند این اتفاقات فقط زمان هایی رخ می‌دادند که ما خارج از خانه بودیم. ولی با این حال ما مبلغی بیشتر از عرف برای این کار پرداخت می کنیم و خوشحال می شویم اگر کسی به این خانه بیاید.»

البته این خانواده مبلغ ۵۰هزار یورو را به صورت ناخالص سالانه پرداخت می کند و شامل ۲۸ روز مرخصی و تعطیلات بانکی هم می شوند. علاوه بر این، پرستار مربوطه اتاق مخصوص خود هم خواهد داشت.
البته در تبلیغ درج شده است که والدین این خانواده سرشان خیلی شلوغ است و خیلی از وقت ها مجبور هستند بیرون از خانه بمانند و در این صورت مسئولیت خانه با پرستار کودکان است.
در آخر این فراخوان هم آمده که «ما خیلی مشتاق هستیم تا یک پرستار را به صورت طولانی مدت استخدام کنیم،‌ پس اگر تمایل به اتخاذ این شغل جذاب و پرپاداش را دارید، با ما تماس بگیرید.»
البته جذاب و پرپاداش صفاتی نیستند که معمولاً‌ برای چنین شغلی به کار بروند!


اعضا این خانه تسخیر شده یک پرستار بچه می‌خواهند!

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا