خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرکز خرید گرند مال وارنا | Grand Mall Varna

یکی از بهترین کارهایی که در هر سفر می توان انجام داد، خرید کردن و گشتن در مراکز خرید مختلف است. از آن جایی که دیگر فصل بهار است و یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای تابستانی وارنا در بلغارستان است، پس چه بهتر که برای شما مطلبی درباره ی یکی از مراکز خرید بسیار معروف در وارنا را در مجله ی گردشگری الی گشت به اشتراک بگذاریم. یکی از این مراکز خرید بسیار معروف و بزرگ، مرکز خرید گرند مال وارنا است. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مرکز خرید گرند مال وارنا را بررسی و معرفی نماییم.

بررسی و معرفی مرکز خرید گرند مال وارنا

یکی از بهترین مراکز خرید در شهر وارنا، مرکز خرید گرند مال وارنا است که خرید در آن هم فال است و هم تماشا. این مرکز خرید علاوه بر دارا بودن فروشگاه های مختلف در خود، امکانات تفریحی فراوانی هم دارد که هم برای بزرگسالان و هم برای خردسالانی که به این مرکز خرید آورده می شوند، جالب و جذاب است. این مجموعه ی بسیار بزرگ که دارای مساحت زیربنای بسیار زیادی است، به عنوان یکی از بزرگ ترین و جدیدترین مراکز خرید در وارنا نیز معرفی می شود.

در این مرکز خرید وسیع، برندهای مختلف جهانی نیز حضور دارند و فروشگاه های مختلفی را در این مرکز خرید در اختیار دارند. این مجموعه ی تجاری بسیار بزرگ در حدود ۹ سال پیش به بهره برداری رسید و از آن زمان تا به کنون چه در بین مردم وارنا و چه در بین گردشگرانی که به این شهر می آیند از درجه ی اعتبار و شهرت بسیاری برخوردار گشته است. در این مرکز خرید بیش از ۲۰۰ فروشگاه مختلف در زمینه ی فروش لباس های زنانه، مردانه، بچه گانه در مدل ها ی مختلف موجود است.

انواع لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم های آرایشی و بهداشتی، انواع و اقسام طلا و جواهرات، بدلیجات مارک دار و دیگر وسایل مختلف در این موجموعه به فروش می رسد. در این مرکز خرید می توانید از برندهای بین المللی همچون زارا، لی کوپر، اچ اند ام، آدیداس، برشکا و بسیاری از دیگر برندها از لوکس و گران قیمت گرفته تا برندهای معمولی و ارزان خرید نمایید. انواع رستوران ها و کافه های این مرکز خرید را باید امتحان نمایید.

به هر حال بعد از یک خرید و یک گشت و گزار در این مرکز خرید احتیاج دارید تا جایی بنشینید و یا غذایی بخورید و یا استراحتی بکنید که رستوران ها و فودکورت این مرکز خرید همانطور که اشاره کردیم، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. پارکینگ این مجموعه نیز یکی از نقاط قوت این مرکز است. این پارکینگ دارای ۱۷۰۰ جای پارک و ظرفیت برای اتومبیل مراجعین این مجموعه است. درباره ی فروشگاه ها و نمایندگی های این مجموعه گفتیم و حالا به نظر می رسد که باید به امکانات تفریحی این مجموعه بپردازیم. به این مرکز خرید می توانید تا به چشم یک جاذبه ی تفریحی نیز نگاه کنید.

در این مرکز چندین سالن سینما که همگی با آخرین تجهیزات روز دنیا تجهیز شده اند وجود دارد که در آن همیشه فیلم های روز سینمای جهان و بلغارستان را نمایش می دهند. همچنین برای کودکان نیز چندین زمین بازی مخصوص در نظر گرفته شده است که فرزندان شما در آن ها می توانند تا چندین ساعت بازی کنند. در مرکز خرید گرند مال وارنا چندین فروشگاه مواد غذایی و فروش خواروبار نیز وجود دارد که تمامی روزهای هفته هم باز است. در این مکان یک سوپرمارکت زنجیره ای فرانسوی به نام کارفور نیز شعبه دارد که هر چیزی را که احتیاج داشته باشید می توانید از آن تهیه کنید.

دانستنی هایی درباره ی مرکز خرید گرند مال وارنا

  • این مرکز خرید، بزرگ ترین مرکز خرید وارنا است.
  • اگر مسافر تور وارنا هستید باید بدانید که، این مرکز خرید بهترین برندهای لوکس و حتی معمولی دنیا را در خود دارد.
  • مرکز خرید وارنا معمولا از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب یک سره باز است.
  • در این مرکز خرید ۹ سالن سینمایی بسیار مجهز قرار گرفته است.
  • اگر بخواهیم قیمت های این مرکز خرید را با جای دیگری مثل تهران مقایسه کنیم باید بگوییم که در برخی موارد حتی قیمت ها از تهران هم کمتر است.
  • یکی از نکات جالبی که درباره ی مرکز خرید گرند مال وارنا وجود دارد این است که این مجموعه در خود یکی از موزه های معروف وارنا را دارد. این مجموعه که به آن موزه ی رترو می گویند، در کنار این که بسیاری از ماشین های قدیمی را به نمایش می گذارد؛ سبک زندگی سوسیالیستی مردم بلغارستان را به نمایش می گذارد که در نوع خود جالب توجه است. در این موزه حتی وسایلی همچون لوازم آرایشی و یا تلفن قدیمی هم به نمایش گذاشته شده است.
منبع: الی گشت

5346454
45456456
445654654
456456456 3
5355


معرفی کامل مرکز خرید گرند مال وارنا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا