خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین | K+K Hotel Maria Theresia
هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین (K+K Hotel Maria Theresia) یکی از هتل های ۴ ستاره ی شهر وین پایتخت کشور اتریش است که دقیقا در مرکز شهر وین قرار گرفته است و از این نظر در زمره ی هتل های خوش مسیر این شهر قرار گرفته است. این هتل دارای محیطی بسیار آرام و ساکت است و یا این که در منطقه ای مرکزی قرار گرفته است اما دارای امکانات خوب و مناسبی برای جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی به داخل خود است. شاید برایتان عجیب باشد که چرا ما برای این هتل بر روی مزیت مرکز شهر بودنش تاکید می نماییم، این تاکید به این خاطر است که شما از هتل تا مرکزی ترین قسمت شهر وین تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارید و این خود امتیازی بسیار مثبت برای این هتل محسوب می گردد. مسیری که از این هتل تا بسیاری از نقاط شهر دارید پوشیده از انواع رستوران های مختلف، کاخ سلطنتی خانان هاپسبورگ اتریش و برخی از موزه ها است. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به شهر وین و کشور اتریش سفر کنید، در ادامه با ما در الی گشت در معرفی این هتل ۴ ستاره از منظرهای مختلفی همچون؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و همچنین فاصله ی هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین را تا دیدنی های این شهر همراه باشید.

خدمات هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین

سازندگان هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین با توجه به جایی که این شهر در آن قرار گرفته است در زمانی که تاسیسات و عایق های ضد صوتی این هتل را طراحی می کرده اند بسیار بر روی این نکته تاکید داشته اند که آن را بدو ورود هرگونه سر و صدای احتمالی بسازند. البته بر روی نقاط سبز و طبیعی هتل هم بسیار تاکید شده است.

موقعیت دقیق مرکزی این هتل برای آن این مزیت را به وجود آورده است که همانطور که در مقدمه توضیح دادیم، بسیار مورد پسند مسافرانی باشد که دوست دارند در مرکزیت وین در طول مدت اقامت خود قرار بگیرند.

هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین برای همه ی مسافران خدمات بسیار ویژه و مناسبی را در نظر گرفته است که از جمله ی آن ها می توان به: سالن تلویزیون اختصاصی، روزنامه ی هر روز صبح به زبان بین المللی، سرویس روزانه ی خدمات نظافت اتاق ها، دستگاه تصفیه و تنظیم دمای هوا، دوربین های مدار بسته، خدمات خشکشویی و بسته بندی و حمل بار مسافران با در نظر گرفتن هزینه ای اضافی می باشد.

استعمال دخانیات در فضای عمومی این هتل ممنوع است و مکان مخصوصی برای آن تعبیه شده است. در این هتل علاوه بر پارکینگ هتل می توانید از پارکینگ های عمومی که در اطراف هتل شما موجود است نیز استفاده نمایید.


را دریافت نموده است و در هتل ساکن شوند. شما هیچگاه در این هتل در هر ساعتی از شبانه روز با میز رزرویشن خالی روبرو نخواهند شد.

پرسنل هتل همگی به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و به این ترتیب مسافران هتل می توانند به راحتی هر چه تمام تر و با این زبان ها با پرسنل هتل در همه ی بخش ها ارتباط برقرار نمایند. لطفا به این قانون هتل توجه داشته باشید که در این هتل مسافرانی که حیوان خانگی دارند، می توانند آن را در هتل به همراه خود داشته باشند ولی حتما باید از قبل آن را با هتل هماهنگ کنند.

برای افرادی که در قالب یک گروه تجاری به وین سفر می کنند و این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند باید این نکته را بدانند که با اقامتشان در این هتل برای آن ها امکانات ویژه ای همچون سالن های کنفرانس اختصاصی بزرگ و کوچک، دستگاه های فکس و کپی، خدمات حمل و نقل مخصوص، … را تدارک دیده اند.

توجه داشته باشید که در هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین در تمامی فضاهای عمومی و اتاق های مسافران و مراجعان امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران و مراجعان وجود دارد. اگر می خواهید تا در این اتاق اقامت نمایید، برای پذیرش در این هتل ساعت ۱۵ بعد از ظهر و برای خروج، باید تا ساعت ۱۲ ظهر اقدام نمایید.

امکانات تفریحی هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین

در هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین شما می توانید به مرکز زیبایی این هتل مراجعه کنید و به نکات زیبایی و آرایشی خود رسیدگی نمایید و در ضمن به فعالیت های ورزشی خود در مرکز سلامت این هتل نیز رسیدگی نمایید. در مجموعه ی ورزشی این هتل می توانید از استخر، سونا، جکوزی و استخر کودکان و بزرگسالان که در مجموعه ی ورزشی این هتل برای مسافران موجود است؛ استفاده نمایید. در ضمن شما نیز می توانید از کافه و رستوران های این هتل نیز استفاده نمایید و از نوشیدنی ها و غذاهای متنوع آن و همچنین منوی متفاوت رستوران های این هتل غذاهای مختلف را سفارش دهید. صبحانه را می توانید در اتاق خود میل نمایید و البته اگر دوست هم دوست داشته باشید می توانید به غرفه ی غذایی هتل بروید.

لطفا در زمینه ی مجموعه ی ورزشی هتل به این مسئله توجه داشته باشید که شما اگر برنامه ی ورزشی تحت نظر مربی مخصوص خود دارید را می توانید به مربی مجموعه ی ورزشی هتل اطلاع داده و بر طبق همان برنامه پیش بروید. از هتل می توانید دوچرخه اجاره کنید و حتی در مسیرهای معلوم و مشخصی به دوچرخه سواری بپردازید.

رستوران های هتل

رستوران شکی پلاس کی ماریا ترسیا وین (K+K Maria Theresia): منوی این رستوران بین المللی است و معمولا برای وعده ی نهار و شام باز است.


امکانات اتاق های هتل

هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین در تمامی اتاق و سوئیت های خودش دارای طراحی زیبا، رنگ آمیزی فوق العاده و راحت و در عین حال مدرنی می باشد. در واقع در تزئین همه ی اتاق های هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین، راحتی کسانی که در آن اقامت می کنند اصل اول بوده است که البته این اصل در چیدمان این اتاق ها رعایت شده است.

از جمله ی دیگر امکانات هتل که می توانیم برای شما بیان نماییم عبارتند از: دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه ی تـ*ـخت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله ی تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر از جمله ی امکانات اتاق های این هتل می باشند.

اتاق های هتل

  • اتاق های کلاسیک دابل (Classic Double or Twin Room): مساحت این اتاق ها ۲۰ متر است و دارای ۱ تـ*ـخت ۲ نفره است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
  • اتاق های کلاسیک سینگل (Classic Single Room): مساحت این اتاق ها ۱۶ متر است و دارای یک تـ*ـخت ۱ نفره ی بزرگ است و ظرفیتش برای ۱ نفر مناسب است.
  • اتاق های کلاسیک تریپل (Classic Triple Room): مساحت این اتاق ها ۳۸ متر است و دارای ۳ تـ*ـخت ۱ نفره ی بزرگ است و ظرفیتش برای ۳ نفر مناسب است.
  • اتاق های اکزکیوتیو دابل (Quadruple Room): مساحت این اتاق ها ۳۸ متر است و دارای ۲ تـ*ـخت ۱ نفره ی نسبتا بزرگ است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
  • سوئیت جونیور (Junior Suite): مساحت این اتاق ها ۴۵ متر است و دارای ۴ تـ*ـخت ۱ نفره ی بزرگ است و ظرفیتش برای ۴ نفر مناسب است.


فاصله ی هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین تا جاذبه های وین
  • مدرسه اسپانیایی سوارکاری: این منطقه، ۶ کیلومتر دورتر بوده که ۱۵ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • گرابن: این مجموعه ۴ کیلومتر دورتر بوده که ۱۳ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کلیسای جامع استفان: این موزه ۱٫۶ کیلومتر دورتر بوده که ۶ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • برگارتن: این مجموعه ی معروف ۵٫۴ کیلومتر دورتر بوده که است و ۱۶ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • رینگ ‌استراس: این تالار تاریخی ۳٫۳ کیلومتر دورتر بوده که ۱۰ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • مجتمع تاریخی بلودر: این کلیسا ۵٫۳ کیلومتر دورتر بوده که ۱۶ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • هاندرواسرهاس: این باغ وحش ۵٫۵ کیلومتر دورتر بوده که ۱۸ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ سلطنتی هافبرگ: این کلیسا ۴٫۳ متر دورتر بوده که ۱۴ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
  • کاخ شونبرن: این باغ ۳٫۱ کیلومتر دورتر بوده که ۱۱ دقیقه با ماشین برای رسیدن به آن راه است.
منبع: الی گشت


معرفی هتل کی پلاس کی ماریا ترسیا وین | ۴ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا