خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای قانون جذب ثروت ابتدا باید قانون جذب را خوب درک کنید. وقتی قانون جذب را خوب درک کنید و از آن در زمینه جذب ثروت و پول استفاده کنید خیلی زود ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود.

اما ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از قانون جذب پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

همانطور که قبلا هم گفتم قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً قانون جذب چگونه عمل می کند؟

قانون جذب به زبان ساده یعنی وقتی به هر چیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش و فرکانس آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند پاسخ ارتعاشاتی که فرستادید را می‌دهند.

بنابراین برای اینکه قانون جذب ثروت استفاده کنید و کاری کنید که پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان بشود باید نوع فکر کردن تان را تغییر بدهید. در کل باید طرز فکرتان را نسبت به پول عوض کنید.

شما متناسب با طرز فکری که نسبت به پول دارید پول و ثروت وارد زندگی تان می شود. اگر وضع مالی مناسبی ندارید نشانه این است که طرز فکرتان نسبت به پول اشتباه است و در حال فرستادن ارتعاش بی پولی به کائنات و جهان هستی هستید.

پس یکی از اسرار و راز جذب ثروت فوری این است که باید نگرش و طرز فکرتان را نسبت به پول تغییر بدهید.

اما مهمترین معیار برای اینکه بتوانید از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید این است که باید برای تغییر باور ها و نگرش تان زمان بگذارید.

قانون جذب ثروت و جهان کلمات:

جهان کلمات، افکار و اعمال شما را کپی می‌کند و آنها را در تجربه‌های بعدی به شما باز می‌گرداند.

از خودتان بپرسید تفکرتان چگونه است؟ گفتار شما چگونه است؟‌ عمل‌کردن شما چگونه است؟ انرژی و افکاری که از شما در جهان پخش می‌شود، درنهایت به خودتان باز می‌گردد. در نتیجه اگر بر چیزی تمرکز کرده‌اید که در زندگی‌تان با مشکل مواجه شده است، شما احتمال بیشترشدن آن را افزایش می‌دهید.

اگر انرژی خود را روی چیزی بگذارید که آن را نمی‌خواهید، باعث می‌شود آن چیز را بیشتر از پیش داشته باشید

این مورد ربطی به قانون مورفی ندارد. اگر این احتمال وجود دارد که چیزی درست پیش نرود، این اتفاق تنها یک احتمال نیست بلکه چیزی قریب‌الوقوع است، چراکه شما تکانه‌ی قابل‌توجهی پشت این تفکر که اتفاق بدی رخ خواهد داد، قرار داده‌اید و در نتیجه چنین اتفاقی می‌افتد. به‌‌یاد داشته باشید که همیشه چیزی را که به آن فکر کنید به‌دست می‌آورید، چه آن را بخواهید و چه نخواهید.

اگر چیزی را می‌خواهید این احساس را در خودتان ایجاد کنید که واقعا آن را دارید


قانون جذب ثروت

 
آخرین ویرایش:

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
از آنجا که چیزی را به‌دست می‌آورید که روی آن تمرکز کرده باشید، چرا به‌‌جای ترس‌ها، افکارتان را روی چیزهایی که می‌خواهید، متمرکز نکنید؟ خود را در شرایطی تصور کنید که همه‌ی چیزهایی را که می‌خواهید در اختیار دارید. اگر روی چیزهایی که خواستارش هستید تمرکز کنید، در این صورت تکانه‌ای در پشت این افکار ایجاد می‌کنید.

من از او پرسیدم: «من فکر می‌کنم تو به‌دنبال پول و آزادی‌ای هستی که همراهش می‌آورد، درست است؟»

او در پاسخ گفت: «درست است، آیا همه‌ی افراد این‌گونه نیستند؟»

با لبخند گفتم: «شاید، اما تو فردی منطقی هستی، پس چرا روی افکاری تمرکز می‌کنی که معکوس آن را برای تو به‌همراه می‌آورد؟»

قانون جذب ثروت و جذب اشیای مشابه :

ما از قوانین جهان جدا نیستیم. هر چیزی که در جهان وجود دارد، مشابه خود را جذب می‌کند.

«پس تو در وضعیتی قرار داری که به‌خاطر وضعیت مالی‌ات تأسف می‌خوری و همه‌ی آن به بچگی‌ات باز می‌گردد. درنتیجه، جهان نیز به‌سادگی همه‌ی این افکار، کلمات و رفتارها را به تجربه‌های آینده‌ات باز می‌گرداند و تو در تعجب هستی که چرا وضعیت آن‌طور که تو می‌خواهی، تغییر نمی‌کند. تو در تعجب هستی که چرا در جذب ثروت موفق نیستی.»

در قانون جذب ثروت چگونه چرا را تعبیر می کنید؟

تعبیر کردن «چرا» را با یک مثال توضیح میدهم؛ لطفا به نمونه زیر که یک نمونه مثبت درباره پول است توجه کنید:
احساس میکنم که جریان دائمی پول به سمت من در حال جریان است و این احساس را دوست دارم چون (دلایل مشخص و جالبی ازاینکه چگونه شما از پول برای شادی و آزادی و ارامش در زندگیتان بهره میبرید را بنویسید) پس ما برای جذب هرچیزی در زندگی خود باید دلایل محکمی داشته باشیم که در ما نسبت به خواستهمان شور و شوق و اشتیاق فراوان ایجاد کند. من پول فراوان را بسیار دوست دارم چون میتوانم با پول فراوان خود جهان هستی را از نزدیک ببینم، به کودکان کار کمک کنم، به بیماران زیادی کمک کنم و …

شما می توانید بازی جذاب جذب ثروت را نیز انجام دهید .

منبع: علم ماورا


قانون جذب ثروت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا