خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.Ahdary

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/6/21
ارسال ها
313
امتیاز واکنش
11,029
امتیاز
303
سن
18
محل سکونت
قبرستون÷€
زمان حضور
35 روز 18 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسم الله.

1


سلام بچه ها میخوایم یه تست شخصیت شناسی بدیم خوب به این تصویر نگاه کنین و بعد شخصیت واقعی خودتون در زندگی رو که تصور میکنین پیدا کنین بعد شخصیتی رو که تو ذنتون دوست دارین باشین ولی نیستین.
خوب پیدا کردین؟



*****
شخصیت‌های ۱ و ۳ و ۶ و ۷: شما فردی مصمم هستید که از مشکلات زندگی نمی‌ترسید و هیچ مانعی سر راهتان شما را از هدفی که دارید دور نمی‌کند.

- شخصیت‌های ۲ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۸ و ۱۹: شما فردی مهربان و دلسوز هستید که تمام دوستانتان می‌توانند روی حضور و کمک شما حساب باز کنند.

- شخصیت ۴: شما فردی ثابت‌قدم هستید که می‌خواهید به تمام خواستنی‌های دنیا برسید اما بدون تحمل سختی!

- شخصیت ۵: شما فردی خسته و ضعیف هستید که اغلب انرژی کمی برای زندگی و رسیدن به اهدافتان دارید.

- شخصیت ۹: شما فردی شاد، سرزنده با امید فراوان به زندگی و سرگرم‌کننده برای دیگران و دوستانتان هستید.

- شخصیت ۱۳ و ۲۱: شما فردی هستید که اغلب تمایل دارید از خودتان محافظت کنید. شما غالبا مضطرب هستید که معمولا از مواجه با افراد غریبه خودداری می‌کنید.

- شخصیت ۸: شما فردی هستید که همیشه در دنیای خیالی خود زندگی می‌کنید و زندگی غیرواقعی در دنیای ساخته‌ی ذهنتان را به واقعیت ترجیح می‌دهید.

- شخصیت ۱۰ و ۱۵: شما شخصیتی دارید که در هر شرایطی می‌توانید خودتان را با زندگی موجود وفق دهید و با شرایطی که دارید احساس خوشحالی می‌کنید و راضی هستید.

- شخصیت ۱۴: شما از نظر روحی و احساسی خسته هستید و نیاز به آرامش دارید. این امکان وجود دارد که به تازگی بحران روحی و عاطفی بزرگی را پشت سرگذاشته‌اید و آشفته هستید.

- شخصیت ۲۰: شما فردی هستید که مانند یک رهبر به دنیا آمده‌اید. قدرت رهبری و هدایت در خون شماست و شما می‌خواهید کسی باشید که همگان به شما گوش می‌دهند و در مقابلتان سر تعظیم فرود می‌آورند.

- شخصیت ۱۶: شما از حمایت اطرافیانتان خسته‌شده‌اید و می‌خواهید کمی به حال و روز خودتان برسید. با این‌حال، اگر خودتان را در شخصیت 17 می‌بینید به این معناست که شما مورد عشق و علاقه‌ی کسی قرار دارید و از این بابت بسیار راضی هستید.

اینم جوابشولی اول اونهارو پیدا کنین بعد بخونین.


شخصیتتو پیدا کن

 
  • تشکر
Reactions: عسل شمس و E.Orang

Z.Ahdary

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/6/21
ارسال ها
313
امتیاز واکنش
11,029
امتیاز
303
سن
18
محل سکونت
قبرستون÷€
زمان حضور
35 روز 18 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
بچه تو این تست بدون فکر کردن بگین که به کدوم از افراد زیر اول کمک میکنین؟

1 (1)


خوب اگه پیدا کردین جوابش اینه.

***

اگر انتخاب شما شماره‌ی ۱ است:

شما به خوبی تربیت شده‌اید تا جایی که اخلاق و اصول انسانی برایتان بیشترین اهمیت را دارد. سنت‌ها و احترام به بزرگان در خانواده‌ی شما بخشی از تربیتتان بوده و برایتان بسیار ارزشمنداند.

شما اکثرا مشکلات را با نگاهی منطقی و عقلانی برطرف خواهید کرد و هیچ‌گاه بدون تمرکز و تفکر تصمیم‌گیری نمی‌کنید. تغییراتی که امروزه در فرهنگ بوجود آمده‌اند شما را آزار می‌دهند و تلاش می‌کنید تا براساس اصولی که با آن بزرگ شده‌اید زندگی کنید.



اگر انتخاب شما شماره‌ی ۲ است:

شما انسان بسیار حساس و احساساتی هستید و در تصمیم‌گیری‌هایتان کمتر به خودتان فکر میکنید. شما احتمالا در زندگی چندین بار مورد بی‌مهری و اسیب روحی قرار گرفته‌اید. پدرومادرتان همیشه به شما گوشزد کرده‌اند که مراقب سایرین باشید! دوستان شما هنگامی که درکنار شما هستند احساس آرامش خواهند کرد چرا که می‌دانند هر زمانی که با مشکلی مواجه بشوند شما بی دریغ در کنارشان خواهید بود.



اگر انتخاب شما شماره‌ی ۳ است:

شما باعث شادی و شعف در جمع دوستانتان هستید و عاشق خوشگذرانی و لـ*ـذت بردن از زندگی هستید. هیچ‌گاه بیشتر از چیزی که از شما خواسته می‌شود کاری انجام نمی‌دهید. از بدو تولد نیروی جذب بسیار زیادی داشته‌اید و مورد توجه نزدیکانتان بوده‌اید و این ویژگی تا آخر عمر با شما همراه خواهد بود.


اگر انتخاب شما شماره ۴ است:

شما انسانی بسیار ملایم و مثبت اندیش هستید. زندگی برای شما مملو از رنگ و نور و غرق در آرامش تصور می‌شود. توجه به مشکلات زندگی کار شما نیست. در هنگام مواجهه با مشکلات به سرعت راهی پیدا خواهید کرد که بدون درگیری از کنار مشکل عبور کنید. شما عاشق هیجان‌های مثبت در زندگی هستید و مسافرت حال و هوای شما را به خوبی تغییر می‌دهد.


شخصیتتو پیدا کن

 
  • تشکر
Reactions: عسل شمس و E.Orang

Z.Ahdary

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/6/21
ارسال ها
313
امتیاز واکنش
11,029
امتیاز
303
سن
18
محل سکونت
قبرستون÷€
زمان حضور
35 روز 18 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
این تست روانشناسی که ساده است را انجام دهید تا به حقایق جالبی درباره خودتان برسید. سعی کنید تقلب نکنید تا به نتایج درست برسید.

یک عدد قلم و کاغذ بردارید.

نام ۳ حیوان را به ترتیب زیر بنویسید:


*حیوان مورد علاقه
*حیوانی که ترجیح می‌دهید به عنوان حیوان خانگی داشته باشید.
*دومین حیوان مورد علاقه (اهلی یا وحشی)


اکنون که نام حیوانات را یادداشت کرده اید لیست حیوانات زیر را نگاه کنید و شخصیت‌های بارز هر کدام را از میان لیست پیدا کنید و در مقابل آن‌ها بنویسید.

نتایج را چک کنید.

پاسخ تست روانشناسی:


سومین حیوان دیدگاه شما درباره شخصیت خودتان را نشان می‌دهد.

حیوان دوم دیدگاه مردم درباره شخصیت شما را نشان می‌دهد.

حیوان اول شخصیت واقعی شما را شرح می‌دهد.

239616 574


شخصیتتو پیدا کن

 
  • تشکر
Reactions: عسل شمس، E.Orang و Alone.wolf
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا