خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

✧آیناز عقیلی✧

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
29/3/21
ارسال ها
164
امتیاز واکنش
2,769
امتیاز
213
زمان حضور
35 روز 18 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیوگرافی مهتاب اکبری


مهتاب اکبری از جمله شخصیت های هنری سینمای ایران بوده که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. مدرک این بازیگر، لیسانس تئاتر است که فارغ التحصیل از دانشگاه سوره گرایش کارگردانی می باشد. تئاتر شروع کار فعالیت های هنری مهتاب اکبری به حساب آمده که بعد از گذشت چندین سال و به دست آوردن تجربه های قابل توجهی توانسته در تلویزیون ایران حضور داشته باشد.

مهتاب اکبری در شهر تهران در یک خانواده چهار نفری متولد شد که علاقه اش به بازیگری و هنر سبب شد تا خانم اکبری در سال ۸۹ به دنبال رشته بازیگری وارد دانشگاه سوره شود. این بازیگر فعالیت های جدی خود را با انجام کارها و تئاتر های دانشجویی از دانشگاه سوره آغاز نمود. و به گفته خود باور نکردنی است که در اولین سال های بازیگری خود در تلویزیون سینمای ایران راه پیدا کند.

مهتاب اکبری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد



زمان ورود مهتاب اکبری به تلویزیون


مهتاب اکبری در سال ۱۳۹۳ با مدرک لیسانس از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد و توانست پس از گذشت چند ماه در کلاس های هومن سیدی به منظور گذراندن دوره های بازیگری حضور داشته باشد. خانم مهتاب اکبری به مدت ۳ ماه در این کلاس ها فنون بازیگری را آموخته و سپس در سال ۹۶ به وسیله ی یکی از آشنایانش برای دادن تست در یکی از سریال های همایون اسعدیان حاضر شد، این کارگردان برجسته کشورمان با تست گرفتن از خانم اکبری آن را به عنوان یکی از بازیگران سریال گرگ و میش انتخاب نمود و مهتاب اکبری در مدت زمان کوتاهی به تلویزیون سینمای ایران راه پیدا نمود.


مهتاب اکبری در سریال گرگ و میش در چهره سوگند نقش خود را بازی می کند. در واقع ماجرای سریال گرگ و میش در موضوع خانواده ای است که دختری با نام یاسمن داشته و در طول یک دهه یعنی از سال ۶۰ تا سال های معاصر زندگی این خانواده به تصویر کشیده می شود. در سریال گرگ و میش سوگند دردسرهای زیادی را برای خانواده خود ایجاد نموده که خانم مهتاب اکبری با هنرمندی زیبا و بی نظیرش توانسته با اولین حضورش در سینمای ایران به خوبی نقش سوگند را در این سریال پر بیننده ایفاء نماید.

منبع: بخش بازیگران بیتوته


بیوگرافی مهتاب اکبری | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: LIDA_M

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,238
امتیاز واکنش
64,095
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
870
mahtabakbari photokade com 5
mahtabakbari photokade com 1


بیوگرافی مهتاب اکبری | بازیگر

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR* و ✧آیناز عقیلی✧
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا