خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
سامسونگ اعلام کرده است که مصرف‌کنندگان در هند می‌توانند قبل از تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub، آن‌ها را از طریق AR (واقعیت افزوده) مشاهده کنند. دلیل توسعه‌ی این بخش این است که در همه‌گیری ویروس کرونا مشتریان بتوانند قبل از خرید و بدون حضور در مراکز و بدون تماس با محصول، آن را در خانه تجربه کنند.

به گزارش Sammobile، افراد می‌توانند با استفاده از قابلیت AR Demo سامسونگ، بررسی کنند تلویزیون Serif و یخچال SpaceMax FamilyHub در خانه‌هایشان چگونه به‌ نظر می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت ۳۶۰ درجه به محصولات سامسونگ نگاه و ابعاد آن‌ را بررسی کنند. AR Demo به کاربران این امکان را می‌دهد که محصول را با اتاق نشیمن یا آشپزخانه مطابقت بدهند و تصمیمی آگاهانه بگیرند.

نکته‌ی جالب این است که افراد حتی می‌توانند درهای یخچال SpaceMax FamilyHub را باز و تجربه‌ای جذاب در داخل یخچال تجربه کنند و پس از بررسی مجازی محصولات، با نزدیک‌ترین نمایشگاه سامسونگ تماس بگیرند و بدون اینکه از خانه‌ خارج شوند، به‌راحتی خرید کنند. پس از پرداخت آنلاین سامسونگ محصول را مستقیما به مصرف‌کننده تحویل می‌دهد.

راجو پولان، معاون ارشد تجارت الکترونیک مصرفی سامسونگ در هند، می‌گوید: «با توجه به‌ اینکه مصرف‌کنندگان زمان بیشتری در خانه سپری می‌کنند، ما می‌خواستیم آن‌ها بتوانند قبل از خرید، محصولات مورد نظر سامسونگ را به‌راحتی در خانه تجربه کنند. واقعیت افزوده‌ مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا به‌صورت تجربی تصمیمی آگاهانه بگیرند.»

منبع: زومیت


سامسونگ: قبل از خرید یخچال SpaceMax FamilyHub، آن را در خانه ببینید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا