خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
خطرناک ترین مقصدهای گردشگری دنیا

امروزه سفر به شهرها و کشورهای دور خیلی راحت تر از قبل شده است. اما با اینحال سفر به بعضی از مکان ها به خاطر شرایطی که دارند اصلا پیشنهاد نمی شود. خبر بد این که بعضی از این مکان ها خیلی زیاد مورد علاقه ی گردشگرها هستند. اما اگر عزمتان را جزم کرده اید که به این مکان ها سفر کنید، حداقل باید درباره ی ریسک ها و شرایط خطرناک آن اطلاعاتی داشته باشید. لیستی از ۵ شهر خطرناک دنیا آورده شده اند، همراه الی گشت باشید:

شهرهایی ناامن از قاره آمریکا و آسیا

۱-کاراکاس، ونزوئلا: کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا است که در حال حاضر با بحران جدی باندهای مواد روبرو است. جرم های خیابانی دیگر مثل جیب زنی یا دزدی هم در این شهر مرسوم است و باعث کمرنگتر شدن رونق گردشگری در این شهر شده است. شهرهای دیگر ونزوئلا هم نرخ جرم بالایی دارند.
۲-ریو دژانیرو، برزیل: بسیاری از شهرهای برزیل نرخ جرم و جنایت بالایی دارند و بعضی از آنها حتی از ریودژانیرو هم خطرناکتر هستند. با اینحال ریودژانیرو یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا و محبوب بسیاری است بنابراین بهتر است متمرکز تر به ادامه توجه کنید. اگر چه ریو امروزه به نسبت قبل امن تر است اما هنوز هم جرم های خیابانی در آن زیاد اتفاق می افتد بخصوص در شب. می توان از سواحل وتفریحگاه های خوب این شهر لـ*ـذت برد، اما بهتر است احتیاط بیشتری به خرج داد.

۳-آکاپولکو، مکزیک: مدت زیادی از وقتی که این شهر یک مقصد امن و لوکس گردشگری بود نمی گذرد. در حالیکه توریسم آکاپولکو هنوز هم پر طرفدار است، اما تجارت مواد آن را به یک شهر خطرناک تبدیل کرده است. آمارهای اخیر نشان می دهید که این شهر نرخ قتل بسیار بالایی دارد- ۱۴۲ نفر از هر ۱۰۰۰۰ نفر. به گردشگرانی که به آکاپولکو سفر می کنند توصیه می شود که در اقامتگاه خود بمانند.
۴-کراچی، پاکستان: هر چه تور هند روز به روز محبوب تر می شود و مورد استقبال گردشگران خاص قرار می گیرد، کشور همسایه اش یعنی پاکستان روز به روز به جای نا امن تری تبدیل می شود. شهر کراچی پاکستان مدت زیادی است که دچار ناآرامی های سـ*ـیاسی شده و علاوه بر این تروریسم هم در این شهر روز به روز در حال افزایش است. قتل و حمله های انتحاری در این شهر به امری عادی تبدیل شده است و خبرهای زیادی در روزنامه، مجله ها و تلویزیون راجع به این موضوع هست. کراچی یکی از مراکز خشونت در دنیاست و توریست ها بهتر است به فکر جای دیگری برای سفر باشند.

۵-سان پدرو سولا، هندوراس: این شهر چنیدن سال است که به عنوان خطرناک ترین و جرم خیز ترین شهر دنیا شناخته می شود. با توجه به منابع موجود، این شهر بالاترین آمار قتل در دنیا را دارد-۱۶۹ نفر از هر ۱۰۰۰۰ نفر. قاچاق اسلحه یک مشکل بسیار مهم و اساسی در این کشور است و اسلحه های قاچاق در دست افراد عادی در شهر دیده می شود. سان پدرو سولا شهری است که توریست ها کاملا باید از رفتن به آن اجتناب کنند.

منبع: الی گشت


heres what its like in the most dangerous city in the world 768x432
hotel boca chica acapulco mexico.jpg.rend .tccom .966.544 768x432
Este de Caracas
dd 201604030031 53a5f7d86335e


خطرناک ترین مقصدهای گردشگری دنیا

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا