خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان مدعی است که با توجه به ترک ستارگان روسونری، این باشگاه نیاز به تقویت دارد.

به گزارش فوتبالی، برنامه پیش فصل میلان از امروز آغاز شد و استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از شروع نخستین تمرین گفت: "از تعطیلات فقط برای چند روز لـ*ـذت بردم، زیرا سریعا شروع به برنامه ریزی برای فصل آینده کردیم. از نتایج فصل گذشته خوشحالیم، اما حالا زمان تمرکز کردن روی هدف اصلی است. دیدن دوباره بازیکنان و اعضای کادرفنی زیباست."

ژوزه مورینیو به طور رسمی در آ اس رم معارفه شد(عکس)

خبر مرتبط

"ممکن است که چند تغییر تاکتیکی داشته باشیم. خوب است که بدون فراموش کردن شخصیت‌مان، غیر قابل پیشبینی ظاهر شویم. باشگاه می‌خواهد یک تیم رقابتی درست کنیم. می‌خواهیم به مسیر یک سال و نیم گذشته خود ادامه دهیم. باید سطح خودمان را بالاتر ببریم. از کار کردن با این بازیکنان لـ*ـذت برده‌ام، اما می‌دانید که کافی نیست. می‌خواهم تمام توانم را برای ساختن یک میلان رقابتی به کار بگیرم."

"دوست داریم که شرایط زودتر به حالت عادی خود بازگردد تا بتوانیم دوباره هواداران را ببینیم. هفت تیم قوی در ایتالیا هستند و می‌خواهیم در اروپا شگفتی ساز شویم. برای انجام این کار ها نیاز به بازیکنان با کیفیت و باتجربه داریم. هدف ما پیشرفت کردن است و ما می‌خواهیم این موضوع را اثبات کنیم."


پیولی: میلان برای پیشرفت کردن به بازیکنان با کیفیت نیاز دارد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا