خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,313
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین فروردین ماه
امروز برای شما سخت است که بدون فکر کردن به اینکه چگونه می توانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی کنید به آنها نگاهی بیندازید.شما در این مورد خیلی سریع تصمیم می گیرید و در حالیکه در مورد فرار کردن از مسئولیتهایتان صحبت می کنید ممکن است ناخواسته کسی را ناراحت کنید.مواظب باشید، برای اینکه ممکن است شما خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید عصبانی شوید.حتی اگر اکنون تنها هدف شما لـ*ـذت بردن و خوش بودن است، هنوز عاقلانه ترین راه این است که ابتدا کارهایی که مفید و سازنده هستند را انجام دهید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه
امروز باید احساس آسیب روانی را از خودتان دور کنید.سعی کنید همیشه در واقعیت های زندگی باشید و آنها را فراموش نکنید. از روحیه بالای خود برای انجام کارهای جدید استفاده کنید. خودتان را درگیر حواشی زندگی نکنید.حد و مرز زندگی خود را فراموش نکنید.امروز باید تعادل صددرصدی را در کارها به وجود بیاوریدخشم و خشونت خود را کنترل کنید.مطمئن باشید همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش خواهد رفت.امروز نباید حساس شوید.احتمالاً کسی را ملاقات خواهید کرد که مدت زمان طولانی منتظرش بودید و همین باعث می شود که به طور کل احساستان نسبت به زندگی مثبت شود.امروز نباید صدای خود را روی کسی بلند کنید، زیرا پشیمانی در پی خواهید داشت.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین خرداد ماه
تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی توانید روی این لبه باریک زندگی کنید.اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می تواند از شما حفاظت کند.لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده هایتان را برای خودتان نگه دارید می توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین تیر ماه
اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می شود.به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد.شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین مرداد ماه
امروز باید روابط خود را به بهترین شکل ممکن و با سـ*ـیاست پیش ببرید.اکنون زمان مناسبی نیست که بخواهید حرف خود را به کرسی بنشانید.سعی کنید از ایده های واقع بینانه کمک بگیرید.گفتگوهای مثبتی را در بین خانواده داشته باشید.بازیگوشی بیش از حد فرزندانتان را تحمل کنید.از انرژی بالای خود برای انجام کارهای جدید کمک بگیرید.هیجانات عاطفی خود را در کارها افزایش دهید.اجازه ندهید که دیگران شما را یک انسان ضعیف و آسیب پذیر بدانند.از لحظات زندگی خود را به بهترین شکل ممکن لـ*ـذت ببرید.احتمالاً از سردرد رنج می برید که با تغییر سبک زندگی و بهبود وضعیت خواب، همه چیز بهتر خواهد شد.لحظات بیشتری را در کنار دوستانتان سپری کنید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین شهریور ماه
امروز باید روابط رمانتیک خود را با اعضای خانواده گسترده تر کنید.اجازه ندهید زخم های روابط قدیمی به شما آسیب بزند.سعی کنید که همیشه از درون انسان شادی باشید.امروز باید عشق خود را خالصانه به کسانی که دوستشان دارید ابراز کنید. ریشه مشکلات خصوصی خود را هر چه سریع تر پیدا کنید.امروز باید بدهی های خود را هر چه سریع تر پرداخت کنید.از امکانات بالای زندگی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. امروز باید استقامت خود را در برابر مشکلات بالا ببرید و به دنبال رضایتمندی حداکثری در زندگی باشید.سعی کنید که همیشه شرایط کاری خود را با نظم و ترتیب حداکثری پیش ببرید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین مهر ماه
امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می کنند.اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لـ*ـذت بخش باشد.این طرز تفکر می تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین آبان ماه
امروز باید بدانید که از زندگی خود چه می خواهید و چه هدفی برای آینده دارید.پیش از حد شرایط زندگی را برای خودتان سخت و طاقت فرسا نکنید.سعی کنید به ارزیابی اتفاقاتی که برایتان افتاده است بپردازید. گاهی اوقات بهتر است که سرعت خود را در زندگی بکاهید و بیش از حد عجله نکنید.امروز زمان مناسبی است که از مشکلات مالی و اقتصادی جلوگیری کنید.سعی کنید هر چه سریع تر به بازدید از دوستانتان بپردازید.قرار نیست همیشه حرف آخر را شما بزنید. امروز باید به عهد و پیمان خود با کسانی که دوستشان دارید عمل کنید و وفاداری خود را به آنها نشان دهید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین آذر ماه
در حالی که شما کارهای عقب افتاده ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته اید را جبران می کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید.این اتفاق آنقدر هم که به نظر می رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت.شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین دی ماه
کانون توجه خود را به موضوعاتی معطوف کنید که باعث خوشحالی و شادی شما می شود.روابط صمیمانه خود را با دوستانتان پابرجا نگه دارید.از تغییر کردن در زندگی نترسید.همیشه برای زندگی خود قانون داشته باشید.هیچ گاه از واقعیت های زندگی خود فرار نکنید.سعی کنید همیشه در شرایط سختی و مشکلات به دوستانتان کمک کنید.امروز باید هارمونی و هماهنگی حداکثری را به کار بیندازید.پول خود را در راه بیهوده خرج نکنید.امروز باید به انجام کارهای جدید بپردازید که روحیه شما را تازه می کند.حتماً روش های جدید را در زندگی به کار بگیرید که باعث می شود نتایج کارآمدتری بگیرید.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین بهمن ماه
ممکن است شما فکر کنید که دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فکر یک خیال باطل است.در حالی که شما خود را با دیگران مقایسه می کنید، وقتی که شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می کنید، همه چیز متفاوت به نظر می رسد.به جای اینکه نگران باشید که چگونه می توانید با دیگران برابری کنید، همین الان تصمیم بگیرید که چه کارهایی می خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی کوچک اما مشخص شده بردارید، تا چیزی که منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

فال روزانه در روز 15 تیر 1400 برای متولدین اسفند ماه
امروز باید بدانید که از زندگی چه می خواهید و از واقعیت ها فرار نکنید.خودتان را تشویق به انجام کارهای بزرگ کنید.شرایط زندگی را برای خودتان سخت نکنید.اجازه ندهید که استرس بیش از حد به شما آسیب وارد کند.از لحاظ شغلی بیشتر حواستان را جمع کنید.امروز باید تلاش های حداکثری را به کار بیندازید تا بتوانید به بهترین نتایج دست پیدا کنید.صبوری باعث می شود که به هر جا که می خواهید برسید.احتمال ابتلا به استرس، کلافگی و خستگی وجود خواهد داشت که علت آن هم سر و صدا و جنجال های همسایه هایتان است. مطمئن باشید که هیچ کس به غیر از خودتان نمی تواند اهدافتان را در زندگی شناسایی کند.
منبع:ساعد نیوز


فال روزانه 15 تیر 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا