خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه 19 آبان 1400

فـال حـافـظ متولدین فروردین
الا یا ایهّا الساقی اَدِر کاَساً و ناوِلها
که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکلها
ببوی نافه‌ٔ کآخر صبا زان طرّه بگشاید
ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دلها

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد آیا تصور می کنید زندگی امروز کمی آشفته است و هیچ چیز سر جای خودش نیست؟ اما این فقط افکار شما است. اتفاقا انرژی های بسیار خوبی در هوا جاری است و می توانید از آنها برای بهبود اوضاع کاری خود استفاده کنید. امروز فقط کارهایی را انجام دهید که به شما شادی و لـ*ـذت می دهند یا به طور مثال، خانه خود را تمیز و مرتب کنید. به صورت کلی، امروز احساسات خوبی خواهید داشت و هرچه به انتهای روز نزدیک می‌شوید، بهتر نیز می شود. از این فرصت برای مهرورزی بیشتر به عشق تان بهره بگیرید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
بشد که یاد خوشش باد روزگار وصال
خود آن کرشمه کجا رفت و آن عتاب کجا
قرار و خواب ز حافظ طمع مدار ای دوست
قرار چیست صبوری کدام و خواب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت
و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت
خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز
کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

فـال حـافـظ متولدین تیر
حافظ ز دیده دانه‌ اشکی همی‌فشان
باشد که مرغ وصل کند قصد دام ما
دریای اخضر فلک و کشتی هلال
هستند غرق نعمت حاجی قوام ما

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید امروز قادرید که بسیار جدی و عمیق فکر کنید، گرچه که ممکن است درگیر نگرانی هایی شوید. از این که ذهنتان را معطوف به گذشته ها کنید، مطالب بسیاری می آموزید، خصوصاً مواردی که به تازگی اتفاق افتاده است. این کار به شما نشان می دهد که در حال حاضر چگونه باید رفتار کنید. ممکن است تشخیص دهید که تاریخ در خطر تکرار دوباره است، مگر این که شما دست به اقدام کاری برای جلوگیری از آن کنید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
ای مدّعی برو که مرا با تو کار نیست
احباب حاضرند باعدا چه حاجتست
ای عاشق گدا چو لـ*ـب روح بخش یار
می داندت وظیفه تقاضا چه حاجتست

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
عمری ست تا ز زلف تو بویی شنیده‌ام
زان بوی در مشام دل من هنوز بـ*ـو*ست
حافظ بَدَست حال پریشان تو ولی
بر بوی زلف یار پریشانیت نکوست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

فـال حـافـظ متولدین مهر
مکن بنامه سیاهی ملامت من سرخوش
که آگهست که تقدیر بر سرش چه نوشت
قدم دریغ مدار از جنازهٔ حافظ
که گرچه غرق گناهست می رود به بهشت

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین آبان
ای آفتاب خوبان می جوشد اندرونم
یک ساعتم بگنجان در سایه عنایت
این راه را نهایت صورت کجا توان بست
کش صد هزار منزل بیشست در بدایت

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید. اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فـال حـافـظ متولدین آذر
همای اوج سعادت بدام ما افتد
اگر ترا گذری بر مقام ما افتد
حباب‌وار براندازم از نشاط کلاه
اگر ز روی تو عکسی بجام ما افتد

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

فال حافظ متولدین دی
دل از من برد و روی از من نهان کرد
خدا را با که این بازی توان کرد
شب تنهائیم در قصد جان بود
خیالش لطفهای بیکران کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
میان مهربانان کی توان گفت
که یار ما چنین گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی
که تیر چشم آن ابرو کمان کرد

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
گر می فروش حاجت رندان روا کند
ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند
سـ*ـاقی بجام عدل بده باده تا گدا
غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال 20 آبان 1400

فـال حـافـظ متولدین فروردین
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق
برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد پایان دوره غم و اندوه و فرارسیدن دوران خوشی بر شما مبارک باشد. هرگز سختی هایی که در این مدت کشیده ای را از یاد مبر و اگر نذری کرده ای آن را ادا کن.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
حسن تو همیشه در فزون باد
رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت
هر روز که باد در فزون باد

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوبی‌ها و محسنات‌تان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابل‌تان خودشان را کوچک می‌دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می‌سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
جمالت آفتاب هر نظر باد
ز خوبی روی خوبت خوبتر باد
همای زلف شاهین شهپرت را
دل شاهان عالم زیر پر باد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جستجوی چیزی هستی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

فـال حـافـظ متولدین تیر
چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد
نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد
هر آبروی که اندوختم ز دانش و دین
نثار خاک ره آن نگار خواهم کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید عجله کنید. روزهایتان را به بطالت می‌گذرانید. این امر باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر خواهد رفت.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
زان یار دلنوازم شکریست با شکایت
گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید از اینکه دوستان تان از زحماتی که شما برایشان کشیدید، چنانکه باید قدردان نبوده اند، ناراحت هستی. اگر کاری را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست
منت خاک درت بر بصری نیست که نیست
ناظر روی تو صاحب نظرانند آری
سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زیاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

فـال حـافـظ متولدین مهر
هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد
سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد
بلاگردان جان و تن دعای مستمندان است
که بیند خیر از آن خرمن که ننگ از خوشه چین دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتان می‌شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

فـال حـافـظ متولدین آبان
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست
راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان
بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد ناز محبوب در برابر نیاز عاشقان خود و آفرینش لحظه های ناب عشق ورزی با همه ناکامی های ذاتی آن بسیار زیباست و خلوص عاشق بر همه این ویژگی ها سر است. بدون خلوص نیز وصل نامیسر است.

فـال حـافـظ متولدین آذر
لعل سیراب به خون تشنه لـ*ـب یار من است
وز پی دیدن او دادن جان کار من است
شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز
هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

فال حافظ متولدین دی
روشنی طلعت تو ماه ندارد
پیش تو گل رونق گیاه ندارد
گوشه ابروی توست منزل جانم
خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید بسیار انسان خوش شانسی هستید. هر کجا می‌روید بقیه کنار می‌کشند چون موفقیت تان در آنجا حتمی است. کاری را که انجام می‌دهید از دست هیچ کس بر نمی آید و این به خاطر ذوق و سلیقه خودتان می باشد. مواظب باشید راه خطا نروید چون دشمنان می‌خواهند شما را خراب کنند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
رونق عهد شباب است دگر بستان را
می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی
خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که نوید و مژده نیکی در راه است و زمان بیرون آمدن از تنگناها و دشواری ها فرا رسیده است. هرچند بر خوشی های روزگار نیز نباید تکیه کرد و آن را دائمی دانست. چشم به عنایت و اراده پروردگار باید داشت که اصیل و ماندنی است.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست
سـ*ـاقی کجاست گو سبب انتظار چیست
سهو و خطای بنده گرش اعتبار نیست
معنی عفو و رحمت آمرزگار چیست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می‌کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می‌افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور؛ اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگی ات نهایت استفاده را کرده و از آن لـ*ـذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه 21 آبان 1400

فـال حـافـظ متولدین فروردین
بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند
که به بالای چمان از بن و بیخم برکند
گفتم اسرار غمت هرچه بود گو می‌باش
صبر از این بیش ندارم چه کنم تا کی و چند

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دیگر صبر و تحملت تمام شده است. تا کی می‌خواهی رازهایت را در دلت نگه داری و سکوت کنی؟ نگران نباش. به زودی ایام به کامت خواهد شد و غم و غصه‌ی ایام گذشته را به فراموشی خواهی سپرد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
گر می فروش حاجت رندان روا کند
ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند
حقا کزین غمان نرسد مژده‌ی امان
گر سالکی به عهد امانت وفا کند

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد وجدانت ناراحت است. به یاد داشته باش که خداوند خیلی مهربان است و توبه‌ی تو را پذیرفته و بلاها را از تو دور می‌گرداند. به عهد و پیمانت وفادار باش. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. دانش خود را افزایش بده تا موفقیت‌های بیشتری کسب کنی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند
همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند
دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس
گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

فـال حـافـظ متولدین تیر
بر سر آنم که گر ز دست برآید
دست به کاری زنم که غصه سر آید
خلوت دل نیست جای صحبت اضداد
دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی‌آید انجام بده. غصه‌های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده‌ی خویش، سعی کن استحقاق پیشرفت و موفقیت را در خود ایجاد کنی تا همیشه نتیجه‌ کار بر وفق مرادت باشد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
درآ که در دل خسته توان درآید باز
بیا که در تن مرده روان درآید باز
بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست
که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری که همگی درمان می‌شود. درهای وصال باز می‌شوند و شادی به رویت لبخند خواهد زد. خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات و خبرهای خوش باش.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
سلیمی منذ حلت بالعراق
الاقی من نواها ما الاقی
الا ای ساروان منزل دوست
الی رکبانکم طال اشتیاقی

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد مطمئن باش پاسخ نیکی جز نیکی نیست و تو پاداش کارهای خوب و تلاش‌هایت را خواهی گرفت. در آینده نه چندان دوری شاهد اتفاقات جدیدی در زندگی ات خواهی بود که شما را کاملا از خود بی خود می کند. همچین اخبار خوشی در راه است.

فـال حـافـظ متولدین مهر
مسلمانان مرا وقتی دلی بود
که با وی گفتمی گر مشکلی بود
به گردابی چو می‌افتادم از غم
به تدبیرش امید ساحلی بود

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که فکر می کنی کسی حرفت را نمی‌شنود، از مشکلت خبر ندارد و تو را از گرداب غم رهایی نمی دهد اما باز هم رحمت الهی شامل حالت خواهدشد و با تامل در امور ، آینده‌نگری و مشورت با افراد با تجربه ، مشکلات و سختی‌ها را پشت‌سر خواهی گذاشت.

فـال حـافـظ متولدین آبان
از دیده خون دل همه بر روی ما رود
بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود
ما در درون سـ*ـینه هوایی نهفته ایم
بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می‌بری که تو را بیمار و بی‌قرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده‌ای و کمترین نتیجه‌ای تا کنون به دست نیاورده‌ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

فـال حـافـظ متولدین آذر
خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود
به هر درش که بخوانند بی خبر نرود
تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری
وفای عهد من از خاطرت به درنرود

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید همگان به تو غبطه می‌خورند و این به خاطر آن است که در هیچ کاری طمع نمی‌کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. اگر عهدی بسته ای یا نذری کرده‌ای آن را فراموش نکن.

فال حافظ متولدین دی
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید
گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید با کسی گفت و گویی داشته‌ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده‌ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی‌چرخد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید
فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید
ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا
ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
بیا که رایت منصور پادشاه رسید
نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید
جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت
کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است. مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
  • تشکر
Reactions: SaNia♡

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه 22 آبان 1400

فـال حـافـظ متولدین فروردین
دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور
گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور
از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم
تا نیست غیبتی نبود لـ*ـذت حضور

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
درآ که در دل خسته توان درآید باز
بیا که در تن مرده روان درآید باز
بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست
که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دلتنگ هستی و روح و روان خسته‌ای داری که همگی درمان می‌شود. درهای وصال باز می‌شوند و شادی به رویت لبخند خواهد زد. خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات و خبرهای خوش باش.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس
که چنان ز او شده ‌ام بی سر و سامان که مپرس
کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد
که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد برای کسی کاری کرده‌اید اما از شما قدرشناسی نشده است و این باعث دلگیری شما شده است. پاداش نیکی جز نیکی نیست و شما نتیجه‌ی عمل خود را خواهید دید. ناراحت نباشید که اگر کاری کرده‌اید برای رضای خدا و دل خودتان بوده و خدا در همه حال یاور بندگان خود بوده و خواهد بود.

فـال حـافـظ متولدین تیر
صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد
چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید دل خراب را با مصلحت بینی چه کار است؟ باید که منطقی وحقیقت جو بود و ریا نورزید عمر دوران خوشی کوتاه است ودر این مدت کوتاه باید نهایت بهره را از آن برد. نباید دوست را به دشمن فروخت و در هر کاری تدبر لازم است.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
بی مهر رخت روز مرا نور نماندست
وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست
هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم
دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید انسان تنها زندگی بی روح و تاریکی دارد. آرزویی را که در دل می پروری هرچند غیر ممکن به نظر میرسد ولی با اندکی صبر و درایت مشکلات ان قابل حل است و ارزویت دست یافتنی. ناامید مباش و دست از طللب مکش و به خدا توکل کن.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست
در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست
گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست
چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد در راهی که قدم نهاده‌ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می‌کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می‌شود و همگان برای این وصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فـال حـافـظ متولدین مهر
ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت
بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت
ای غایب از نظر که شدی همنشین دل
می‌گویمت دعا و ثنا می‌فرستمت

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود مقدمه‌ای برای رسیدن به اهدافت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی‌ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف است که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فـال حـافـظ متولدین آبان
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
وجود نازکت آزرده گزند مباد
هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند
بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی‌کنی. با اینکه ظاهرا جدی هستی اما باطنی مهربان و لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی.از طعنه اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. انشاءالله به اهداف خود خواهی رسید.

فـال حـافـظ متولدین آذر
اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد
نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد
اگر نه عقل به سرخوشی فروکشد لنگر
چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن می‌باشد. در تاریکی هستی و روزنه ای برای فرار پیدا نمی‌کنی. دلت را قوی کن. امیدوار باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه برطرف خواهد شد.

فال حافظ متولدین دی
سـ*ـاقی ار باده از این دست به جام اندازد
عارفان را همه در شرب مدام اندازد
ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال
ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می‌خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله آنها را خنثی می کند.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
خوش است خلوت اگر یار یار من باشد
نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد
روا مدار خدایا که در حریم وصال
رقیب محرم و حرمان نصیب من باشد

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دست تان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
سحرم دولت بیدار به بالین آمد
گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام
تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده‌اند و غم‌هایت به پایان رسیده است؟ مالی به تو می‌رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس خواهی‌کرد و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار خواهندرفت و تو پیروز و موفق خواهی‌شد.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه 23 آبان 1400

فـال حـافـظ متولدین فروردین
ما بی غمان سرخوش دل از دست داده‌ایم
همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم
بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند
تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل به دریا زده‌اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می‌دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به مقصود خود برسید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
بالابلند عشوه گر نقش باز من
کوتاه کرد قصه زهد دراز من
نقشی بر آب می‌زنم از گریه حالیا
تا کی شود قرین حقیقت مجاز من

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد یک آن تصمیم نادرست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زاری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
هاتفی از گوشه میخانه دوش
گفت ببخشند گنه می بنوش
لطف الهی بکند کار خویش
مژده رحمت برساند سروش

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد لطف خداوند شامل حالت شده است. توبه کن تا مژده‌ی بسیار خوبی به تو بدهند. انتظار و دوری به سر رسیده و به این خاطر دعاهایت می‌باشد. به نذری که کرده‌ای عمل کن. در راه خدا انفاق کن تا همیشه از چشم زخم ایمن باشی.

فـال حـافـظ متولدین تیر
ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل
سلسبیلت کرده جان و دل سبیل
یا رب این آتش که در جان من است
سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید انتظار معجزه دارید و این معجزه وقتی محقق می شود که تمام هم و غم خود را به کار ببندید. وقت تنگ است. کمی عجله کنید. فعل دست تان کوتاه است اما ان شاالله به مقصود دست پیدا خواهید کرد. گاهی دست سرنوشت طوری رقم می خورد که بدون هیچ گونه تلاشی مقصود و نظر خود به دنبال تان می آید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
ز دست کوته خود زیر بارم
که از بالابلندان شرمسارم
مگر زنجیر مویی گیردم دست
وگر نه سر به شیدایی برآرم

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید ولی باز هم خدا را شکر می‌کنید. به زودی انگیزه ای در زندگی تان پیدا می کنید که شما را به فردی کوشا و متفاوت تبدیل می‌کند.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
من دوستدار روی خوش و موی دلکشم
مدهوش چشم سرخوش و می صاف بی‌غشم
گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو
آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد فقط به ظاهر دیگران توجه می کنید و باطن و سرشت آنها برایتان اهمیتی ندارد و این موضوع ممکن است باعث شود که آدم هایی که اصطلاحا مار خوش خط و خال هستند به شما نزدیک شوند و برای شما دردسر ایجاد کنند‌.

فـال حـافـظ متولدین مهر
خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست
تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست
مبتلایی به غم محنت و اندوه فراق
ای دل این ناله و افغان تو بی چیزی نیست

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که شکست تو در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد ، صعود و منجر به پیروزی نهایی است. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فـال حـافـظ متولدین آبان
صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می‌آورد
دل شوریده ما را به بو در کار می‌آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم
که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می‌آورد

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.

فـال حـافـظ متولدین آذر
صوفی از پرتو می راز نهانی دانست
گوهر هر کس از این لعل توانی دانست
قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس
که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید صلاح در این است که فعلا به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فال حافظ متولدین دی
سـ*ـینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید با بداخلاقی و تند خویی، یاران وافراد موردعلاقه ات را از دست می دهی ، بدان که غریبه برای شما غمخواری نمی‌کند ، به دنبال آرزوها و کارهای محال و دور از دسترس مباش و به واقعیت ها بیندیش و تلاش کن کارها روبه راه می شود.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما
آب روی خوبی از چاه زنخدان شما
عزم دیدار تو دارد جان بر لـ*ـب آمده
بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که عاشق که شیفته وصال است همه هستی خود را وقف راه آغاز شده خود می کند اما در این میان برای پشت سر گذاشتن رقبا همتی درخور می‌خواهد و همچنین صفا و پیراستگی درون و اندکی عنایت محبوب.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر
بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر
گر مساعد شودم دایره چرخ کبود
هم به دست آورمش باز به پرگار دگر

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی ناامید شده‌ای ، غصه نخور که درهای رحمت خداوند بسیار است. همت کن و بلند شو و به کارت ادامه بده تا موفق شوی.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه 24 آبان 1400
فـال حـافـظ متولدین فروردین
اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است
به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد
به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر فال حافظ :
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
ز روی دوست دل دشمنان چه دریابد
چراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل خراب را با مصلحت بینی چه کار است؟ باید که منطقی وحقیقت جو بود و ریا نورزید عمر دوران خوشی کوتاه است ودر این مدت کوتاه باید نهایت بهره را از آن برد. نباید دوست را به دشمن فروخت و در هر کاری تدبیر لازم است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
آن غالیه خط گر سوی ما نامه نوشتی
گردون ورق هستی ما درننوشتی
تا کی غم دنیای دنی ای دل دانا
حیف است ز خوبی که شود عاشق زشتی

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد مدتی است احساس می کنید از اهداف خود دور شده و در مسیر نادرستی قرار گرفته اید. به همین خاطر اندوهگین و دل آزرده هستید. دست از تلاش برندار و بیهوده خود را اسیر غم دنیا نکن که به زودی روزگار اندوه به سر خواهد آمد و زندگی موفقی خواهی داشت. اگر امید خود را از دست ندهی و همچنان به سعی و کوشش ادامه دهی، تقدیر تو کامیابی است.

فـال حـافـظ متولدین تیر
گر تیغ بارد در کوی آن ماه
گردن نهادیم الحکم لله
آیین تقوا ما نیز دانیم
لیکن چه چاره با بخت گمراه

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید انسانی صادق هستی و در راه عشق و محبت هر رنجی را پذیرایی. سر به لاک خود داری ولی همیشه از بخت خود گله‌مندی. شکوه بیهوده مکن و اگر زندگی با تو نمی‌سازد تو با زندگی بساز و بدان هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد و تو که رنج می‌بری حتما گنج نیز خواهی یافت.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
گر چه ما بندگان پادشهیم
پادشاهان ملک صبحگهیم
گنج در آستین و کیسه تهی
جام گیتی نما و خاک رهیم

تـعـبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید از خصلت‌های نیکوی شما سخت کوشی و وفای به عهد است و با دوستان بسیار صادق و صمیمی هستید. ممکن است از صداقت و خوبی شما سو استفاده شود، مراقب باشید. به زودی آن چه از خدا خواسته اید برای تان مهیا خواهد شد، آینده روشنی در پیش دارید. حواستان به افراد فریبکار باشد.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد نگران سختی های هجران نباش زیرا خوشی و ناخوشی هردو گذران هستند و هیچ حالتی پایدار نیست. حتی اعتمادی به کار جهان نیز نمی باشد. نگران نباشید و به خداوند توکل کنید که درهای بسته را باز خواهد کرد و اوضاع و احوال سر و سامان خواهد گرفت. هراسی به دل راه نده و از مدت عمر نهایت استفاده را ببر.

فـال حـافـظ متولدین مهر
گر دست رسد در سر زلفین تو بازم
چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم
زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست
در دست سر مویی از آن عمر درازم

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در راه رسیدن به مقصود از مشکلات و موانع عبور کنید و ناامید نشوید تا کامیاب و پیروز شوید. اجازه ندهید کنایه افراد حسود و بددل شما را از رسیدن به هدف بازدارد. به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین آبان
فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
تا شدم حلقه به گوش در میخانه عشق
هر دم آید غمی از نو به مبارک بادم

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما نشان می دهد دچار گرفتاری شده‌اید و بسیار اندوهگین هستید. همین باعث شده به گله و شکایت روی آورید. احساس می‌کنید بخت و اقبال از شما روی گردانده است. از یأس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرا می‌رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

فـال حـافـظ متولدین آذر
به وقت گل شدم از توبهٔ نوشیدنی خجل
که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث
نیم ز شاهد و سـ*ـاقی به هیچ باب خجل

تـعبـیـر فال حافظ:
تفسیر فال حافظ شما می گوید مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

فال حافظ متولدین دی
اگر نوشیدنی خوری جرعه‌ای فشان بر خاک
از آن گنـ*ـاه که نفعی رسد به غیر چه باک
برو به هر چه تو داری بخور دریغ مخور
که بی‌دریغ زند روزگار تیغ هلاک

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. فقط به فکر منفعت خودت مباش و سود دیگران را نیز در نظر بگیر. حسرت گذشته‌ها را خوردن و حرص زدن برای آینده فقط امروز تو را تلخ می‌کند پس از زندگی لـ*ـذت ببر و خود را گرفتار غم‌های بیهوده نساز.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع
که نیست با کسم از بهر مال و جاه نزاع
خدای را به می‌ام شست و شوی خرقه کنید
که من نمی‌شنوم بوی خوش از این اوضاع

تعبیر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی‌رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما. در زندگی غم و شادی های فراوان هست و هیچ گنجی بدون رنج حاصل نخواهد شد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش
وین زهد خشک را به می خوشگوار بخش
یا رب به وقت گل گنه بنده عفو کن
وین ماجرا به سرو لـ*ـب جویبار بخش

تـعـبـیـر فال حافظ:
فال حافظ امروز شما می گوید شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. باید برخی اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گنـ*ـاه دیگران نیز در گذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
فال روزانه ۲۵ آبان ۱۴۰۰
فـال حـافـظ متولدین فروردین
مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش
لیکنش مهر و وفا نیست خدایا بدهش
من همان به که از او نیک نگه دارم دل
که بد و نیک ندیده ست و ندارد نگهش
تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تو که از خوبی و لطف و صفا همه چیز داری چرا محبت خویش را از دیگران دریغ می‌کنی. هنوز در حال و هوای بچگی سیر می‌کنی و با این طریق از زیر کارها شانه خالی می‌کنی. یادت باشد که با شکستن دل ها به جایی نخواهی رسید. اگر محبت و خوبی و لطف و صفا را یکجا داشته باشی پیش خلق مقامت بالا می رود.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
من ترک عشق شاهد و ساغر نمی کنم
صد بار توبه کردم و دیگر نمی کنم
باغ بهشت و سایه طوبی و قصر و حور
با خاک کوی دوست برابر نمی کنم
تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما بسیار خانواده دوست هستید و به خاطر آنها از خیلی چیزها صرف نظر کرده اید ، بدانید که خداوند از این کارتان بسیار خشنود است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان
هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان
مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون
تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از فراق و دوری زجر می کشی و آنقدر پریشان هستی که نمی دانی چه کنی. بدان هرکس سرنوشتی دارد. دعا کن تا خداوند سرنوشت تو را خوب رقم زده باشد و بتوانی در آینده از فراق و دوری عزیزان دربیایی.

فـال حـافـظ متولدین تیر
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می گویند آن خوشتر ز حسن
یار ما این دارد و آن نیز هم
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید دارای اخلاق بسیار نیکو و پسندیده ای هستید و این اخلاق دیگران را به سوی شما جذب کرده است و به همین دلیل شانس پیشبرد کارهایتان زیاد است ، با عشق و علاقه کار کنید که بسیار موفق هستید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد
به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد
به کوی می فروشانش به جامی بر نمی‌گیرند
زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی‌ارزد
تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده تقوای خویش را به خواندن نماز رنگین کن. قناعت پیشه کن تا اینکه به عزت و افتخار برسی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع
شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع
وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگیر
که به هر حالتی این است بهین اوضاع
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد اوضاع به این صورتی که هست نمی‌ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هرچه می‌خواهی از خدا بخواه چراکه فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

فـال حـافـظ متولدین مهر
کنار آب و پای بید و طبع شعر و یاری خوش
معاشر دلبری شیرین و سـ*ـاقی گلعذاری خوش
الا ای دولتی طالع که قدر وقت می دانی
گوارا بادت این عشرت که داری روزگاری خوش
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که می خواهی کاری انجام دهی ولی شک داری، دل به دریا بزن و دست به کار شو و بدان که کامیاب خواهی بود به شرط آنکه از ناملایمات ناامید نشوی. باید سعی و تلاش خود را بیشتر کنی.

فـال حـافـظ متولدین آبان
سلامی چو بوی خوش آشنایی
بدان مردم دیده روشنایی
بیاموزمت کیمیای سعادت
ز همصحبت بد جدایی جدایی
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد در زندگی دوستی و آشنایی باعث خوشبختی می شود. فکر نکن همه چیز در داشتن مال دنیاست. شما خوش باش و مهربان. خدا را چه دیدی، شاید به ثروت هم رسیدی.

فـال حـافـظ متولدین آذر
مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو
گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید
گفت با این همه از سابقه نومید مشو
تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید از هرچه در اطراف شما اتفاق می افتد پند بگیرید. از بخت خود ننالید و به یاد روزهای خوش تان باشید. غم های دنیا هم مثل خوشی هایش ناپایدار است و تمام می شود. غصه نخورید که به زودی موفقیت از آن شماست.

فال حافظ متولدین دی
مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم
تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم
به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری
به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید عاشق و دلداده ای و بسیار در این عشق غرق شده ای و حاضری هر چیز را به خاطر آن بپذیری ولی کمی هم به خودت برس. زندگی ات را سر و سامانی بده.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
دارم امید عاطفتی از جانب دوست
کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او
گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که دوستی به تو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می شود.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
عمریست تا من در طلب هر روز گامی می زنم
دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می زنم
بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود
دامی به راهی می نهم مرغی به دامی می زنم
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید ولی دشمنان مدام برای بدنامی تان دام پهن می کنند ولی به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دل تان شیرین می شود

منبع:رکنا


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
آخرین ویرایش:
  • جذاب
Reactions: Saghár✿

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
فال روزانه حافظ
تاريخ : چهارشنبه 26 آبان 1400
فال حافظ امروز #فروردينی ها

شعر:
ز در درآ و شبستان ما منور کن
هوای مجلس روحانیان معطر کن
اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز
پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تعبیر:
صبر و مقاومت را از دیگران یاد بگیر مقاومت و صبر تو باعث پیروزیت می شود تلاش هایت بی اجر نمی مانند تو پاداش خود را خواهی گرفت فقط عجله کن الان وقت مقاومت است. خجالت را کنار بگذار و بر حسب قراری که گذاشته ای عمل کن حاجت خود را از خدا بخواه که اوست دعایت را مستجاب می کند.

فال حافظ امروز #ارديبهشتی ها‌‏
شعر:
دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند
گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت
با من راه نشین باده مستانه زدند

تعبیر:
وظیفه ای به عهده تان گذاشته اند که فکر می کردید از پس آن برنمی آیید اما با ایمان راسخ و دوری از گنـ*ـاه به خوبی از انجام آن برآمدید. شکر خدا را به جا می آورید که از یک حادثه ی بد نجات پیدا کرده اید. بیشتر فکر کنید.

فال حافظ امروز #خردادی ها
شعر:
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

تعبیر:
شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شم دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. بیماریتان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود. انشالله

فال حافظ امروز #تيرماهی ها
شعر:
سـ*ـینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر:
به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سـ*ـینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لـ*ـذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

فال حافظ امروز #مردادی ها
شعر:
مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق
گرت مدام میسر شود زهی توفیق
جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است
هزار بار من این نکته کرده‌ام تحقیق

تعبیر:
موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا" تحقیق کن.

فال حافظ امروز #شهريوری ها
شعر:
خدا را کم نشین با خرقه پوشان
رخ از رندان بی‌سامان مپوشان
در این خرقه بسی آلودگی هست
خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر:
هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

فال حافظ امروز #مهرماهی ها
شعر:
ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن
که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی

تعبیر:
فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

فال حافظ امروز #آبانی ها
شعر:
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد
ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران
پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر:
از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال حافظ امروز #آذرماهی ها
شعر:
خوش خبر باشی ای نسیم شمال
که به ما می‌رسد زمان وصال
قصه العشق لا انفصام لها
فصمت‌ها هنا لسان القال

تعبیر:
خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش.

فال حافظ امروز #دى ماهی ها
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد باد آن روزگاران یاد باد
کامم از تلخی غم چون زهر گشت
بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:
خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

فال حافظ امروز #بهمنی ها
شعر:
خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:
با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال حافظ امروز #اسفندی ها
شعر:
بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد
باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد
طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود
ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر:
شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

منبع:بانو ستاره


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
فال روزانه حافظ

تاريخ : پنجشنبه 27 آبان 1400

فال حافظ امروز #فروردینی ها

شعر:
سـ*ـاقی ار باده از این دست به جام اندازد
عارفان را همه در شرب مدام اندازد
ور چنین زیر خم زلف نهد دانه خال
ای بسا مرغ خرد را که به دام اندازد

تعبیر:
نوبتی هم باشد نوبت توست که موفقیت شامل حالت شود و از این پیروزی اطرافیانت نیز بی بهره نمانند. مواظب دور و بر خودت باش عده ای می خواهند که چوب لای چرخ تو بگذارند. تو کوشش خودت را بکن، خداوند حیله ی آنها را خنثی می کند.

فال حافظ امروز #اردیبهشتی ها

شعر:
تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود
سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود
حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است
بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تعبیر:
فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

فال حافظ امروز #خردادی ها
‌‏
شعر :
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر:
از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

فال حافظ امروز #تیر ماهی ها

شعر:
دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس
نسیم روضه شیراز پیک راهت بس
دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش
که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس

تعبیر:
برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.

فال حافظ امروز #مردادی ها

شعر:
دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند
عتاب یار پری چهره عاشقانه بکش
که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند

تعبیر:
شما قدمی در راه خدا بردارید آن وقت می بینید که خداوند چطور تلافی عمل خوب شما را می دهد. اول اینکه بلا را از شما دفع کرده و راه را برایتان روشن می کند. بیماریتان را شفا می دهد. حاجتی دارید که با دعا به درگاه خدا برآورده می شود. انشالله.

فال حافظ امروز #شهریوری ها

شعر:
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد
ساحت انـ*ـدام بدن و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست
دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر:
شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

فال حافظ امروزمتولدين #مهرماهی

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد
باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد
از سر کشته خود می‌گذری همچون ياد
چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر:
گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

فال حافظ امروز #آبانی ها
‌‏
می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این
بر در میکده می کن گذری بهتر از این
در حق من لـ*ـبت این لطف که می‌فرماید
سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر:
همیشه کارهایتان را نیمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شما چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.

فال حافظ امروز #آذرماهی ها
‌‏
می‌دمد صبح و کله بست سحاب
الصبوح الصبوح یا اصحاب
می‌چکد ژاله بر رخ لاله
المدام المدام یا احباب

تعبیر:
در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

فال حافظ امروز #دى ماهی ها

شعر:
ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش
دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش
همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف
همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر:
تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

فال حافظ امروز #بهمنی ها

شعر:
روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر
خرمن سوختگان را همه گو باد ببر
ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا
گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر:
برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

فال حافظ امروز #اسفندی ها

شعر:
نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد
که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد
به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک
بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تعبیر:
نوید فتح و پیروزی خیلی زود به شما داده می شود و آنقدر خوشحال می شوید مثل اینکه بهشت و یک حوری به شما بخشیده اند. بخت با شماست و این بخاطر سجده در مقابل معبود الهی می باشد همیشه از خدا اطاعت کنید تا به پادشاهی برسید.


منبع:بانو ستاره


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
آخرین ویرایش:

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,154
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 35 دقیقه
فال روزانه حافظ

تاريخ :جمعه 28 آبان 1400

فال حافظ امروز #فروردینی ها

شعر:
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

تعبیر:
مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا" خود را بد نشان می دهی.

فال حافظ امروز #اردیبهشتی ها

شعر:
چو گل هر دم به بویت جامه در تن
کنم چاک از گریبان تا به دامن
تنت را دید گل گویی که در باغ
چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر:
حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

فال حافظ امروز #خردادی ها
‌‏
شعر:
یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست
خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

تعبیر:
ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال حافظ امروز #آذر تیرماهی ها

شعر:
کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست
در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست
چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان
همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر:
دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال حافظ امروز #مردادی ها

شعر:
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است
ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم سرخوش میگونت
ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:
روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

فال حافظ امروز #شهریوری ها

شعر:
به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد
تو را در این سخن انکار کار ما نرسد
اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده‌اند
کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر:
در انتخابی که کرده اید شک نکنید . رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

فال حافظ امروز #مهرماهی ها

شعر:
ای خونبهای نافه چین خاک راه تو
خورشید سایه پرور طرف کلاه تو
نرگس کرشمه می‌برد از حد برون خرام
ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

تعبیر:
از سر جنگ بد خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

فال حافظ امروز #آبانی ها
‌‏
شعر:
تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج
سزد اگر همه دلبران دهندت باج
دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش
به چین زلف تو مـ*ـاچین و هند داده خراج

تعبیر:
اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

فال حافظ امروز #آذرماهی ها

شعر:
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر
پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر
در لـ*ـب تشنه ما بین و مدار آب دریغ
بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر:
شما ارزش هر کس را به پول و مقام آنکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گنـ*ـاه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

فال حافظ امروز #دى ماهی ها

شعر:
دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را
دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز
باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر:
کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

فال حافظ امروز #بهمنی ها

شعر:
ترسم که اشک در غم ما پرده در شود
وین راز سر به مهر به عالم سمر شود
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر:
صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

فال حافظ امروز #اسفندی ها

شعر:
صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم
به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم
در میخانه‌ام بگشا که هیچ از خانقه نگشود
گرت باور بود ور نه سخن این بود و ما گفتیم

تعبیر:
صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان می باشد. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده ی راهتان می اشد و از این کار پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردنتان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه ی زندگیتان استفاده کنید که وقت طلاست.


منبع:بانو ستاره


⚛ تاپیک جامع فال روزانه حافظ ⚛

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا