خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,321
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولد فروردین (بره):

امروز می تواند روزی با بازدهی بسیار بالا باشد. شما در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی برای پیش بردن کارهایتان به سر می برید و همین باعث می شود که تلاش هایتان به نتیجه برسند. امروز همچنین روز خوبی برای تصمیم گیری در مورد اهداف بلند مدتتان می تواند باشد. دلتان می خواهد که در پنج یا ده سال آینده خودتان را کجا ببینید و کارهایی که اکنون انجام می دهید آینده تان را چگونه تحت تأثیر قرار خواهند داد؟ برنامه ریزی هایتان را انجام داده و به صورت هدفمند پیش بروید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید. غصه خوردن بابت اتفاقی که افتاده هیچ حاصل و فایده ای ندارد و کار بیهوده ای است. هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند. زندگی خود را بیهوده در طلب آرزو های ناممکن و محال به مخاطره نیندازید. فکر و یا شکی که مثل خوره روحتان را می خورد با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید تا دچار دردسر و حسادت نشوید.

● متولدین اردیبهشت (گاو):

از امروزتان تا جایی که می توانید لـ*ـذت ببرید. کنترل اوضاع را در دست بگیرید و از هر موقعیتی که سر راهتان قرار می گیرد بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. همه ی کارهایتان را با لبخندی به روی لـ*ـب هایتان انجام دهید و خونسردی خود را در هر شرایطی حفظ کنید. در حال حاضر انرژی فوق العاده ای در اختیارتان قرار گرفته است که نباید آن را به سادگی از دست بدهید. ایده ها و نظراتی که دارید را با اعتماد به نفس کامل با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید و خیالتان از اینکه حرف هایتان مورد استقبال آنها قرار خواهند گرفت راحت باشد. در مهمان هایی که امروز به آنها دعوت می شوید شرکت کنید و از تک تک لحظاتتان لـ*ـذت ببرید. خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت می شود، حضور در آن را مغتنم شمرده و با ملاقات آشنایان و دوستان فشار و استرس این اواخر را از خود دور کنید. یک جابجایی مکانی پیشرو دارید، که باید آن را به فال نیک بگیرید، خیری در آن است که با گذشت زمان متوجه آن خواهید شد.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز دیگران خیلی لجوج و سرسخت به نظر می رسند و قدرت انعطاف پذیری شما و تواناییتان در وفق دادن خودتان با دیگران به آزمایش گذاشته خواهند شد. شاید اطرافیانتان روی ذات مهربان و دلسوزتان حساب باز کرده باشند. به حرف هایشان گوش کرده و اگر کاری از دستتان بر می آید برایشان انجام دهید، اما به هیچ عنوان نگذارید از شما سوء استفاده کنند. امروز در مورد مسائل مالی حواستان را خوب جمع کنید تا به دردسر نیفتید. مثلا اگر به دوستانتان پیشنهاد رفتن به رستوران را بدهید ممکن است آنها فکر کنند که شما آنها را به صرف شام دعوت کرده اید. تازه اول ماه است، اگر حواستان را جمع نکنید هنوز ماه به نیمه نرسیده بودجه تان به آخر خواهد رسید. لازم نیست برای سفر و تجدید قوا فرسنگ ها دور بروید اگر چشمهایتان را درست باز کنید می بینید که شادی در نزدیکی تان است. اگر به کسی قول یا وعده ای داده اید به آن جامه عمل بپوشانید تا همچنان نزد دیگران محترم باقی بمانید. هرچه احساساتتان را به دیگران نشان دهید آنها بیشتر از شما و ایده هایتان حمایت خواهند کرد.


فال روزانه 7 تیر 1400

 
  • تشویق
Reactions: سیده کوثر موسوی

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,321
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین تیر (خرچنگ):

امروز در بالا و پایین رفتن از پله ها خیلی احتیاط کنید، زیرا اگر دقت نکنید یا بخواهید پله ها را دو تا یکی کنید این احتمال وجود دارد که زمین بخورید. البته این تنها گوشه ای از قضیه است و به طور کلی عجله کردن در روزی که پیش رو دارید به نفع شما تمام نخواهد شد و در انجام کارهایتان اشتباهات غیر قابل جبرانی را به بار خواهد آورد. به جزئیات و انجام کلیه مراحل یک کار دقت داشته باشید. امروز در خانه نمانید و به بیرون از منزل بروید تا با افرادی جدید آشنا شوید. با دوستانتان و حتی دوستان دوستانتان دیدار کنید و از بودن در جمع لـ*ـذت ببرید، مطمئن باشید ماندن در خانه خیلی لـ*ـذت بخش نخواهد بود و به ویژه نزدیک های غروب حسابی کلافه خواهید شد. تا بحال بخاطر نه نگفتن گرفتاری های زیادی گریبانگیرتان شده، اینک زمان آن فرارسیده که به خودتان بیایید و درخواست مطرح شده را اگر به صلاح خود نمی بینید با قاطعیت رد کنید. از هیچ چیز نترسید. یک نورسیده یا ورود مسافری به جمع خانوادگی تان موجب افزایش خیر و برکت در روزی تان می شود.

● متولدین مرداد (شیر):

امروز روز فوق العاده ای برای کمی ریسک کردن و یا سرمایه گذاری در زمینه ای می تواند باشد که شاید پیش از این به نظرتان کمی غیر منطقی می آمده است. شانس و ثروت به سراغتان آمده اند و این فرصت را دارید که تصمیمات موفقیت آمیزی را در زمینه مسائل اقتصادی بگیرید و حس ششمتان نیز به کمکتان آمده و شما را در جهت درست راهنمایی می کند. امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود، اما در حرف زدن با عشقتان باید خیلی بیشتر از همیشه دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید. دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.

● متولدین شهریور (سنبله):

شاید امروز احساس کنید که یک دیوار آجری در برابرتان قرار گرفته است و اجازه پیش رفتن را به شما نمی دهد. اما در واقع احساساتتان کمی آشفته هستند و دارید با خودتان و دنیای اطرافتان لجبازی می کنید. شاید اگر کمتر تقلا کنید همه چیز خیلی بهتر از انتظارتان پیش برود. یک نفر توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید او بهترین فرد به عنوان شریک زندگی شما خواهد بود و دلتان می خواهد هر چه زودتر قضیه را رسمی کنید. هرچند این تفکرات مثبت شما را به هیجان می آورند بهتر است کمی دست نگه دارید، ممکن است جنبه هایی از شخصیت این فرد هنوز برای شما ناشناخته باشند. کمی به خودتان و او فرصت بدهید تا شناختی کامل از یکدیگر به دست بیاورید. فکر بیماری آدم را بیمارتر می کند. اگر علائم بیماری شما را کمی نگران کرده، آزمایش دهید تا مطمئن شوید همه چیز روبه راه است. این اواخر شما نسبت به خودتان بسیار بی توجه بوده اید به خواسته هایتان بیشتر توجه کنید و عادات منفی ای که دارید ترک کنید. به مراسمی دعوت خواهید شد سعی کنید باب آشنایی و دوستی را با شخصی لایق بگشایید.


فال روزانه 7 تیر 1400

 
  • عالی
Reactions: سیده کوثر موسوی

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,321
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین مهر (ترازو):

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود و کارها تقریبا خوب و بدون هیچ گونه مشکل خاصی پیش خواهند رفت. احساسات شما می توانند موقعیت های مطلوبی را برای شما فراهم کنند، پس از آنها به خوبی استفاده کنید. شاید سرعت پیشرفت کارها چندان زیاد نباشد، اما شما می توانید از این شرایط به نفع خودتان استفاده کنید. سر حوصله به همه جزئیات دقت کنید و سعی کنید هیچ بخشی از معادله را نادیده نگیرید تا از وضعیتی باثبات و همراه با آرامش و آسودگی خیال لـ*ـذت ببرید. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که از منطقه امن خود خارج شده و با روی باز با فرصت های موجود مواجه شوید. اگر در روابط خود دست به ریسک کردن بزنید درهای جدیدی به روی شما باز خواهند شد. با شخصی که برایتان مهم است همین امروز تماس بگیرید، جهت بهبود و پیشرفت در کار جرقه ای در ذهن شما زده شده بهتر است آن را جدی بگیرید و بی تفاوت از کنارش نگذرید، این ایده می تواند مسیر زندگی تان را عوض کند. این روزها نسبت به اطرافیانتان مهربان تر رفتار می کنید این رویه ی شما تاثیر مثبتی بر روابطتان خواهد گذاشت.

● متولدین آبان (عقرب):

امروز روز خیلی خوبی برای شوخی کردن با دیگران، مخصوصا از نوع شوخی فیزیکی نخواهد بود و انگار دیگران اصلا اعصاب و حوصله این جور چیزها را ندارند، پس حواستان را جمع کنید و زیاد بامزه بازی در نیاورید. شاید اصلا بهتر باشد که زیاد از خانه بیرون نروید و سر خودتان را با کارهای خانه گرم کنید، یا هم یک نقاشی جدید را شروع کرده یا یک غذای جدید که تا به حال امتحان نکرده اید را بپزید. دیدن لبخند شما می تواند مایه آرامش تمام اهل خانه باشد، پس حتی اگر یک چیزهایی باب میلتان نیستند هم لبخند زدن را فراموش نکنید. ساعات پایانی روز زمان بهتری برای دیدار با دوستان و عزیزانتان خواهد بود و بهتر با دیگران کنار خواهید آمد. به دلیل مشغله فراوان این روزها روابط اجتماعی تان کم و کمتر شده، بهتر است به آن سر و سامان بدهید، شما اساسا فردی اجتماعی و پر سر و صدا هستید و این وضعیت در روحیه تان تاثیر خوبی ندارد، سعی کنید روزانه حداقل نیم ساعت از وقت خود را صرف پیاده روی کنید، هم به سلامت جسم تان کمک می کند و هم روحیه تان بهتر می شود.

● متولدین آذر (کمان):

امروز به دنیا لبخند بزنید! به خاطر چیزهایی که دارید و افرادی که دور و برتان هستند خدا را شکر کنید. تا جایی که می توانید احساس نزدیکی و صمیمیت را در فضای اطرافتان افزایش داده و به دیگران نیز منتقل کنید. اکنون برای شما زمانی فوق العاده است و اگر بتوانید ذهنتان را روی انجام کارهایی که می خواهید متمرکز کنید موفقیتتان در آنها قطعی خواهد بود. نظرتان درباره تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان چیست؟ اگر اهل فیلم نیستید هم به شما پیشنهاد می شود همراه با او به جایی خلوت رفته و بی آنکه خیلی حرف بزنید دست در دست هم قدم بزنید و از سکوت شب و احساسی که وجودتان را در بر گرفته است لـ*ـذت ببرید. اتفاقی افتاده، حتی اگر مسیر را اشتباه رفته باشید تجربه با ارزشی نصیبتان شده از زیبایی های زندگی لـ*ـذت ببرید و از توجه به دیگران غافل نشوید. بهتر است مکث کنید و اندکی صبورانه تر با موضوع پیش آمده مواجه شوید، لازم است موانعی که بر سر راهتان قرار دارد یکی یکی از میان بردارید. بیش از اندازه از خودتان توقع نداشته باشید.


فال روزانه 7 تیر 1400

 
  • عالی
Reactions: سیده کوثر موسوی

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,363
امتیاز واکنش
51,321
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
● متولدین دی (بز):

امروز از بعضی چیزها سر در نمی آورید و این موضوع ذهنتان را مشغول کرده است. خودتان را نگران نکنید، هیچ چیز پیچیده ای در جریان نیست؛ فقط باید مهارت شنیدن و گوش کردن به حرف های دیگران را کمی بهتر یاد بگیرید. البته همه تقصیرها هم به گردن شما نیست و هر دو طرف باید خودشان را تا حدودی تغییر بدهند، اما این تنها به شرطی صورت خواهد گرفت که هر دو طرف مشتاق به حل این مسئله باشند و به حرف های هم گوش کنند و احترام بگذارند. شاید خیلی سخت به نظر برسد، اما اگر امکان این کار را دارید امروز موبایلتان را خاموش کرده و پریز تلفن را بکشید و هر نوع ارتباط را تا جای ممکن با دنیای مدرن قطع کرده و به مغزتان استراحت بدهید. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابـ*ـطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز شاید مخالفت هایی زیادی با شما صورت بگیرد یا موانع مختلفی سر راهتان قرار بگیرند، اما اجازه ندهید این موضوع شما را دلسرد کرده و یا از میدان به در کند. اگر می خواهید از این وضعیت جان سالم به در ببرید نگرش مثبت خود را حفظ کنید و منطقی باشید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید تعادل مطلوبی در بسیاری از زمینه های زندگی خود ایجاد کنید، به شرط آن که افکار و احساسات طرف مقابلتان را درک کرده و به آنها احترام بگذارید. انجام کارهای خیر و کمک به افراد نیازمند به شما کمک خواهد کرد که کارهایتان را خیلی راحت تر از آن چیزی که انتظارش را دارید پیش ببرید. پس کمی دست و دل بازی به خرج داده و بخشی از پول، وقت یا انرژیتان را به بقیه اختصاص دهید. از تجربیاتتان استفاده کنید و اجازه ندهید که کسی شما را به بازی بگیرد، خوشبختانه تمامی امکانات لازم برای پیشرفت و ترقی شما محیاست، شما می توانید آینده درخشانی برای خودتان رقم بزنید و احتیاجی به حضور کسی ندارید. ملاقاتی خواهید داشت که می تواند مشکلاتی را برایتان به وجود آورد از مشاجره حد الامکان دوری کنید

● متولدین اسفند (ماهی):

امروز در دنیای شما بین نو و کهنه نبردی سخت در خواهد گرفت. نگرش قدیمی و محافظه کارانه شما کنترل خیلی شدیدی روی اوضاع دارد و مبارزه با آن و در پیش گرفتن رویکردی که تا پیش از این به نظرتان نامتعارف و عجیب بوده است کار بسیار دشواری خواهد بود. اگر می خواهید انقلابی به راه انداخته و همه چیز را تغییر دهید باید پیش از هر چیزی به درس هایی که گذشته به شما داده است نگاهی بیندازید تا با عبرت گرفتن از گذشته آینده خود را بسازید. البته این به هیچ عنوان نیست که باید اجازه دهید تجربیات تلخ گذشته شما را ترسانده و یا محدود کنند، فقط از آنها درس گرفته و با احتیاط به سوی اهداف خود پیش بروید و خیالتان هم راحت باشد. کاری ناتمام دارید که زمان زیادی از شروع آن گذشته اما هنوز به سرانجام نرسیده است، بهتر است این کار را به اتمام برسانید تا مقدمات کار بعدی برایتان فراهم شود. دل عزیزی را ناخواسته شکسته اید اما غرورتان مانع از عذرخواهی شماست بهتر است تا دیر نشده، هرچه سریعتر برای دلجویی اقدام کنید. مدتی است که انجام کاری فکرتان را به شدت مشغول کرده.

منبع: آفتاب


فال روزانه 7 تیر 1400

 
  • عالی
Reactions: سیده کوثر موسوی
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا