خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نساجی اعتقاد دارد دراگان اسکوچیچ توانسته به خوبی تیم ملی را به هماهنگی و انسجام برساند.

به گزارش فوتبالی، ساکت الهامی درباره بازی فوق‌العاده حساس تیم ملی مقابل عراق گفت: بازی با عراق با سه بازی قبل بسیار متفاوت است. عراق همیشه در سخت ترین شرایط برابر تیم ملی ایران قد علم کرده است اما من امیدوارم که سه امتیاز را می‌گیریم هر چند که پیروزی در این بازی به راحتی بردن هنگ کنگ و بحرین نخواهد بود.

وی در مورد کیفیت بالای مهره‌های هجومی تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی واقعا در فاز هجومی بازیکنان بسیار باکیفیتی را دارد. سردار آزمون و مهدی طارمی در لیگ های معتبر اروپایی تجربه آقای گلی دارند و ستاره تیمهایشان هستند. با توجه به بازیکنان بااستعدادی که داریم ایران باید بهترین تیم قاره آسیا در جام جهانی باشد.

الهامی در خصوص ارتباط خوبی که بین بازیکنان و کادر فنی به وجود آمده، این توضیح را داد: کیفیت فوتبالی که تیم اسکوچیچ ارائه می‌دهد، از تیم مارک ویلموتس خیلی بهتر است و تیم ملی حالا دوندگی و هماهنگی بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم بازی با عراق نقطه عطف تیم ملی و اسکوچیچ باشد. جزو اولین مربیانی بودم که از اسکوچیچ حمایت کردم زیرا می دانستم کیفیت فنی خوبی دارد. در فوتبال امروز اسم بازی نمی‌کند و تجربه و کیفیت فنی مربی اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید اسکوچیچ در ابتدا کاریزمای کارلوس کی‌روش را نداشت اما حالا توانسته تیم خوبی بسازد ضمن اینکه دستمزد او را نمی‌توان با دستمزد ویلموتس و کی‌روش مقایسه کرد.

برخی کارشناسان می گویند در بازی با عراق باید از بازیکنان باتجربه‌تر و فیزیکی تر استفاده کنیم و برای مثال در پست دفاع چپ احسان حاج‌صفی به جای میلاد محمدی بازی کند. الهامی در پاسخ به این سوال گفت: من در تمرینات نیستم و قطعا اسکوچیچ بهترین تصمیم را می‌گیرد. در مورد حاج‌صفی با توجه به اینکه با او در تراکتور کار کرده‌ام، باید بگویم او تجربه و خلاقیت دارد و یک بازیکن چند پسته محسوب می‌شود که می‌تواند در پست دفاع و هافبک گره‌گشا باشد. فکر می کنم حاج‌صفی در بازی با عراق می‌تواند خیلی به تیم ملی ایران کمک کند و نقش محوری داشته باشد.


منبع : فوتبالی


الهامی: حاج‌صفی می‌تواند مقابل عراق نقش محوری داشته باشد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا