خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که ایران و عراق شانس برابری برای پیروزی در بازی سه‌شنبه شب دارند اما کفه ترازو به سمت ایران سنگینی می‌کند

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی, درباره دیدار تیم ملی با عراق گفت: عراق در 42 سال گذشته همیشه رقیب جدی ما محسوب شده و از همان بازی های جام صلح و دوستی تا به امروز همیشه مزاحم تیم ما بوده و نشان داده که حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

مربی سابق تیم ملی ایران در ادامه افزود: اسکوچیچ مربی بسیار خوش شانسی است که این تعداد از بهترین بازیکنان فوتبال ایران را در اختیار دارد. با نگاهی به لیست تیم ملی مشخص است که دو سوم آنها در اروپا هستند و اکثرا در تیم های خود به صورت فیکس بازی می کنند. تجربه بازی در اروپا باعث شده تا لژیونرهای ما آبدیده‌تر شوند که این موضوع کمک بزرگی به فوتبال ایران خواهد بود و امیدوارم این روند حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اروپایی ادامه داشته باشد و کفگیر حضور بازیکنان ایرانی در اروپا به ته دیگ نخورد.

ابراهیمی دوباره سراغ صحبت درباره عراق می‌رود: عراق تیمی است که به هیچ وجه نباید با سایر تیم های گروه مقایسه کرد و حتی نتایج هر دو تیم مقابل سایر کشورهای همگروه هم نباید ملاک عملکرد آنها قرار بگیرد. در حال حاضر یک تیم خوب و هماهنگ در اختیار اسکوچیچ است که 2 مربی بسیار خوب مثل وحید هاشمیان و کریم باقری هم در کادر فنی او حضور دارند اما به این نکته توجه کرد که هنوز صعود ما قطعی و 100 درصد نیست و باید بسیار هوشمندانه مقابل عراق بازی کنیم.

مربی اسبق تیم ملی درباره یک مساله به اسکوچیچ و همکارانش هشدار داده است: فاصله دو مدافع میانی ما از همدیگر زیاد است در این بین شاهد هستیم که هافبک‌های دفاعی هم میل به هجوم دارند و با پیشروی در محوطه جریمه حریف قصد گلزنی دارند که با توجه به حضور هافبک ها و فورواردهای خوب در تیم ملی عراق این موضوع می تواند به ضرر ما باشد.صادق محرمی و میلاد محمدی هم لـ*ـب خط بازی می‌کنند و در بخش پوشش خط دفاعی عملکرد خوبی ندارند و بیشتر سعی می‌کنند پشتیبان مهاجمان باشند تا دفاع میانی که باید در بازی مقابل عراق به این نکات به صورت ویژه توجه کرد.

از دید ابراهیمی، آمادگی روحی روانی بازیکنان برای این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد: در این بازی آمادگی بدنی فقط مهم نیست و باید کادر فنی از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنند تا کاملا به حساسیت بازی توجه داشته و بتوانند عملکرد قابل قبولی در زمین داشته باشند. اگر از نظر روحی روانی آمادگی ذهنی بالایی داشته باشیم برتری مقابل عراق دور از دسترس نیست چون از لحاظ فردی و تکنیکی بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم.

ابراهیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما مقابل عراق در دفاع میانی از کدام دو مدافع باید استفاده کرد، گفت:هر 4 دفاع تیم ملی بسیار خوب هستند و سوابق بسیار خوبی در بازیهای بین المللی دارند. هر کدام که بازی می‌کنند باید با تمرکز بالا به میدان بروند هر چند تا به اینجا عملکرد شجاع و کنعانی‌زادگان بسیار خوب بوده اما نمیتوان توانایی‌های مجید حسینی و پورعلی‌گنجی را نادیده گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: حفظ توپ و تعداد پاسهایی که در خط هافبک بازیکنان به هم خواهند داد خیلی مهم است. باید مرکز زمین را از عراق بگیرند و اجازه دادن پاس عمقی به هافبکهای این تیم ندهند.عراقی‌ها اهل سانتر نیستند و در کناره‌ها نمی توانند خطرناک باشند و بیشتر میل به دادن پاس های عمقی دارند که باید با هوش و تمرکز بالا، وسط زمین را از چنگ عراقی ها در بیاورند.

آخرین بخش صحبتهای ابراهیمی، واکنش به انتقادهایی است که از احسان حاج‌صفی صورت گرفته است: احسان بازیکن بسیار مفیدی بوده و در چند سال گذشته همواره یکی از ارکان نتایج خوب تیم ملی در مسابقات بین المللی بوده است. هر چند سن و سال او بالا رفته اما سن یک عدد است و معتقدم این موضوع نمی‌تواند خیلی روی آمادگی او تاثیرگذار باشد.حاج صفی در زمان کی‌روش دفاع چپ و یا هافبک چپ بازی می کرد. ما به احسان در پست هافبک دفاعی نیاز داریم که بتواند در کنار نوراللهی یا عزت‌اللهی، به تیم کمک کند.


منبع : فوتبالی


نظر ناصر ابراهیمی درباره بازی ایران و عراق؛ اهمیت آمادگی روانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا