خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی این تیم درخواست کرده به هر شکل ممکن کمال کامیابی‌نیا را به دیدار سوپرجام برسانند.

به گزارش فوتبالی، کمال کمیابی نیا که پیش از بازی با ذوب آهن دچار مصدومیت شده بود با حضور در اردوی تیم ملی مصدومیتش تشدید شد تا مجبور شود منامه را به مقصد تهران ترک کرده و مراحل درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس پیگیری کند.

با توجه به اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی باید بازی سوپرجام را مقابل تراکتور در تاریخ 30 خرداد برگزار کنند سرمربی قرمزها از کادر پزشکی این تیم درخواست کرده است که کمال کامیابی نیا را به این بازی برسانند.

کمال کامیابی‌نیا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده و طبق اخبار دریافتی این مصدومیت، یک آسیب دیدگی کهنه محسوب می شود که مجددا تشدید شده است.

برهمین اساس پزشکان پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا کمال شرایط بازی مقابل تراکتور را پیدا کند. هرچند این احتمال وجود دارد او بازی حساس سوپرجام مقابل تراکتور را از دست بدهد.

در حال حاضر وحید امیری هم یکی دیگر از مصدومان پرسپولیسی ها محسوب می شود که وضعیت حضورش مقابل تراکتور مشخص نیست و به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.

منبع : فوتبالی


درخواست یحیی از کادر پزشکی قرمزها؛ کامیابی‌نیا را به سوپرجام برسانید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا