خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
سانسور شده






نام فیلم : سعادت Bliss 2021
ژانر : درام ، عاشقانه ، علمی تخیلی
کارگردان : Mike Cahill
بازیگران : Owen Wilson, Salma Hayek, Nesta Cooper
محصول : آمریکا
زبان : فارسی
زمان : ۹۰ دقیقه
امتیاز : ۵٫۳/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۶۰۸ ، ۸۶۱ ، ۱۶۵۰ مگابایت

خلاصه داستان : فیلم Bliss 2021 درباره‌ ی مردی به نام گریگ است که بعد از آنکه از همسرش طلاق می‌گیرد، از کارش نیز اخراج می‌ شود. او خیلی زود با زنی مرموز به نام ایزابل آشنا می‌ شود که در خیابان زندگی می‌ کند و طولی نمی‌ کشد که متقاعد می‌ شود که دنیای آلوده و شکسته اطراف آن‌ها یک شبیه سازی رایانه‌ ای است و …



درباره فیلم : فیلم سینمایی سعادت Bliss 2021 فیلمی درام ، عاشقانه و علمی تخیلی محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی مایک کیهیل می باشد نویسندگی این فیلم را مایک کیهیل انجام داده است. در این فیلم اوون ویلسون ، سلما هایک، خورخه لندبورگ جونیور، رونی چنگ، استیو زیسیس، جاشوآ لنرد، مادلین زیما، بیل نای، اسلاوی ژیژک، درن هورتن، یوجین یانگ، لورا لی و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم Bliss در ۵ فوریه در سرویس استریمی آمازون منتشر شد. امتیاز این فیلم ۵٫۳ در سایت imdb می باشد. این فیلم در جشنواره بین المللی California on Location Awards 2019 برنده جایزه بهترین فیلم مستقل شد.

درباره بازیگر زن : سلما هایک پینو (به اسپانیایی: Salma Hayek Pinault) (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۶) بازیگر، مدل و تهیه‌کننده مکزیکی-آمریکایی است. او فعالیت هنری‌اش را از مکزیک و با بازی در در مجموعه‌ای از تله‌ نوولا به نام ترسا آغاز کرد؛ و بعد از آن با بازی در فیلم کوچه میداک اولین تجربه سینمایی‌اش را پشت سر گذاشت و برای آن نامزد جایزه آریل شد. در سال ۱۹۹۱ به هالیوود نقل مکان کرد و با بازی‌ های درخشانی که در فیلم‌ های دسپرادو (۱۹۹۵)، از گرگ‌ومیش تا سحر (۱۹۹۶)، جزم‌اندیشی (۱۹۹۹)، و غرب وحشی وحشی (۱۹۹۹) داشت به شهرت رسید.

او در سال ۲۰۰۲ با بازی در فریدا در نقش نقاش شهیر مکزیکی، فریدا کالو توانست در جشنواره‌های زیادی نامزد دریافت جایزه شود. جشنواره‌ هایی چون؛ اسکار، بفتا، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه گلدن گلوب. این فیلم توجه منتقدان را به خود جلب کرد و یک موفقیت مهم تجاری بود. هایک با بازی در این فیلم برنده دی‌تایم جایزه امی شد. او همچنین برای معجزه مانودلا جایزه امی را دریافت کرد و برنده جایزه امی ساعات پربیننده بازیگر زن مهمان در مجموعه تلویزیونی کمدی شد. در سال ۲۰۰۷ بعد از دعوت به ای.بی. سی مجموعه درام-کمدی بتی بی‌ریخته را بازی کرد. پس از آن به ان‌بی‌سی دعوت شد و سریال کمدی ۳۰ راک را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ بازی کرد.

از فیلم‌ های اخیر او می‌توان به بزرگ‌ شده‌ ها (۲۰۱۰)، گربه چکمه‌ پوش (۲۰۱۱)، بزرگ‌شده‌ ها ۲ (۲۰۱۳)، قصه قصه‌ ها (۲۰۱۵) و محافظ مزدور (۲۰۱۷) اشاره کرد.


دانلود فیلم سعادت Bliss 2021

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود فیلم سعادت Bliss 2021

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا