خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
سانسور شده






نام فیلم : تولد یک قهرمان Born a Champion 2021
ژانر : درام ، اکشن ، ورزشی
کارگردان : Alex Ranarivelo
بازیگران : Katrina Bowden, Dennis Quaid, Sean Patrick Flanery
محصول : آمریکا
زبان : فارسی
زمان : ۱۰۵ دقیقه
امتیاز : ۶٫۹/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۷۱۳ ، ۱۰۰۰ ، ۱۹۴۰ مگابایت

خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد پسر جوانی به نام میکی کلی است که یکی از اولین آمریکایی‌های دارنده کمربند مشکی در رشته جوجیتسوی برزیلی به حساب می آید. اما میکی برای ورود به مسابقات MMA غیرقانونی، به تمام چیزهایی که دوست دارد پشت کرده و …



درباره فیلم : فیلم سینمایی تولد یک قهرمان Born a Champion 2021 فیلمی اکشن ، درام و ورزشی محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی الکس راناریولو می باشد نویسندگی این فیلم را الکس راناریولو و سین پاتریک فلانری انجام داده است. در این فیلم کاترینا بودن، شان پاتریک فلانری، دنیس کواید، کاری گراهام، موریس کامپت، رنو ویلسون، پائول جی السی و … به ایفای نقش پرداخته اند. اولین بار در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۱ در آمریکا منتشر شد. امتیاز این فیلم ۶٫۹ در سایت imdb می باشد. این فیلم توسط کمپانی ESX Entertainment منتشر شد.

درباره بازیگر زن : کاترینا بودن؛ (به انگلیسی: Katrina Bowden) بازیگر و مدل آمریکایی متولد ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۸میلادی در شهر ویکاف، ایالات نیوجرسی است. وی در سریال قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه که یک سریال درباره ماجراهای اداره پلیس و دادستانی نیویورک بود. ایفای نقش کرد و در سریالهای بعدی خود ۳۰ راک محصول ۲۰۰۶ و بتی زشته؛ دختر جدیدنقش آفرینی کرد. کاترینا بودن، در فیلم سینمایی تاکر و دیل در برابر شیطان که فیلمی کمدی ترسناک محصول ۲۰۱۰ را بازی کرد. و در فیلم بعدی خود بنام پیرانا سه بعدی دی محصول ۲۰۱۲میلادی نیز ایفای نقش کرد.

درباره بازیگر مرد : شان پاتریک فلانری (انگلیسی: Sean Patrick Flanery‎؛ متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۶۵) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به دختر، اره سه‌ بعدی، پادزهر، فانتوم، بهترین مردان، عروس را ببوس و قهرمان ده اینچی اشاره کرد.


دانلود فیلم تولد یک قهرمان Born a Champion 2021

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود فیلم تولد یک قهرمان Born a Champion 2021

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا