خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
سانسور شده






نام فیلم : Those Who Wish Me Dead 2021
ژانر : اکشن ، درام ، هیجانی
کارگردان : Taylor Sheridan
بازیگران : Angelina Jolie, Jon Bernthal, Nicholas Hoult
محصول : آمریکا
زبان : فارسی
زمان : ۹۶ دقیقه
امتیاز : ۶٫۱/۱۰
کیفیت : BluRay
فرمت : MKV
حجم : ۶۲۰ ، ۹۸۰ ، ۱۷۹۰ مگابایت

خلاصه داستان : در مورد آتش نشان داوطلبی با بازی آنجلینا جولی هست که پس از آنکه نمی‌تواند جان سه نفر را از آتش نجات دهد، به پسر ۱۲ ساله‌ای برمی‌خورد که دو قاتل او را تعقیب می‌کنند. آن ها به جنگل می‌گریزند ولی آن دو آدمکش جنگل را به آتش می‌کشند تا آن ها را بیابند.



درباره فیلم : فیلم سینمایی کسانی که آرزو دارند من بمیرم Those Who Wish Me Dead 2021 فیلمی در ژانر اکشن ، درام و هیجانی محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا به کارگردانی Taylor Sheridan می باشد. نویسندگی این فیلم را Michael Koryta , Charles Leavitt انجام داده است. در این فیلم Angelina Jolie, Jon Bernthal, Nicholas Hoult و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم اولین بار در ۱۴ May 2021 در کشور آمریکا اکران شد.

کتاب «کسانی که آرزو دارند من بمیرم» ماجرای یک پسر ۱۴ را ساله را روایت می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده و حالا به واسطه برنامه حفاظت از شاهدان تحت مراقبت نامحسوس پلیس است. در کتاب، قاتلان قصد دارند این پسر را به قتل برسانند و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت در فیلم Those Who Wish Me Dead شاهد صحنه‌های تعقیب و گریز زیادی باشیم.

استودیوهای Bron Studios و Film Rites مسئولیت تولید و بازاریابی فیلم Those Who Wish Me Dead را برعهده خواهند داشت. با توجه به اینکه شریدان هم‌ اکنون درگیر ساخت یک سریال جدید است و Born Studis نیز در ساخت فیلم مورد انتظار Joker نقش دارد، احتمالا پروسه ساخت «کسانی که آرزو دارند من بمیرم» تا چند ماه دیگر به طور جدی و متمرکز آغاز نشود. آنجلینا جولی را به عنوان بازیگر، آخرین بار در سال ۲۰۱۵ با بازی در فیلم خودش، یعنی By the Sea دیدیم. طی سال‌های اخیر او تنها به عنوان صداگذار شخصیت ببری (Tigress) در انیمیشن Kung Fu Panda 3 ایفای نقش کرده است، اما به نظر به واسطه این فیلم و Maleficent 2 با این فیلم به سینماها باز خواهد گشت.


دانلود فیلم Those Who Wish Me Dead 2021

 

fatemeh_off

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
2/12/19
ارسال ها
1,304
امتیاز واکنش
4,509
امتیاز
248
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
31 روز 7 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع


دانلود فیلم Those Who Wish Me Dead 2021

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا