خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیست اسکی لخ زورس در اتریش، مشهور ترین تفرجگاه جهان

پیست اسکی لخ زورس اتریش

کشور اتریش را همراه با آب و هوای سردی که دارد می شناسیم، جاذبه های گردشگری در این کشور به اندازه ای زیاد است که یکبار سفر به آن به اندازه کافی نمی تواند نیازهای جاذبه های این کشور را به شما بشناساند؛ پیست اسکی لخ زورس در تیرول واقع شده و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در این کشور به شمار می رود. این روستا برای کسانی که عاشق ماجراجویی و تفریحات پر هیجان هستند می تواند بهترین انتخاب برای سفر باشد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که فقط در زمستان جهت اسکی باید به این منطقه سفر کنیم! باید بگوییم که این مکان در تابستان ها هم یکی از بهترین گزینه ها برای سفر است زیرا با تفریحات گوناگونی که در آن امکان پذیر است می توانید تجربه بی نظیری را بدست آورید. در ادامه الی گشت بیشتر درباره ی پیست اسکی لخ زورس اتریش شرح خواهد داد؛ با ما همراه باشد.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، جاذبه ای که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم پیست اسکی لخ زورس است، این پیست اسکی یکی از لوکس ترین و مشهورترین پیست های اسکی در دنیا است و سالانه مسافران زیادی برای تفریحات گوناگون به کشور اتریش سفر می کنند. اینجا در زمستان حجم عظیمی از برف جمع می شود و چشم انتظار عاشقان اسکی می ماند. پیستی به ارتفاع ۱۳۰۰ تا ۲۸۱۱ متر بر روی رشته کوه آلپ که در زمستان مملو از برف، یخ و صدای خنده ی اسکی بازان است. منطقه لخ زورس درست در نقطه تلاقی کوه تیرول و کوه فروآلبرگ واقع شده است. در این منطقه تمامی افراد مشهور و کمپانی های مطرح دنیا در فصل زمستان حضور دارند و شاید یکی از دلایل شهرت آن همین موضوع باشد.

پیست اسکی لخ زورس اتریش از دو قسمت اصلی تشکیل شده؛ یکی لخ که در منطقه بلودنتس و در امتداد رودخانه ای به همین نام واقع است و دیگری منطقه همجوارش زورس است که بیشتر محلی است که هتل ها و تفرجگاه ها در آن قرار دارند.

این پیست مجهز به آسانسور هم است و به راحتی می توانید از پایین به بالاترین نقطه اش بروید. ۲۷۶ کیلومتر از این پیست در دامنه ی کوه و ۱۸۰ کیلومترش در ارتفاعات پر شیب تر قرار دارد.

تفریحات زمستانی در پیست لخ زورس

اسکی

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم این منطقه بهترین گزینه برای ورزش اسکی به شمار می رود، جالب است بدانید که کلاس هایی برای آموزش اسکی در این منطقه وجود دارد که می توانید علاوه بر تفریح آموزش درست اسکی بازی را در این مجموعه ببینید. در پیست اسکی لخ زورس امکان گذراندن تعطیلاتی آرام و روزهایی هیجان انگیز وجود دارد و تنها بسته به سلیقه ی شماست که چه نوعی از اسکی را بپسندید. لازم به ذکر است که تله کابین این مجموعه بسیار قوی و دارای ۸۷ کابین می باشد و در رفاه گردشگران نقش بسزایی دارد.

سواری با تیوب

یکی از مشهورترین تفریحاتی که می توانید در منطقه لخ زورس انجام دهید، تیوب سواری است. در این قسمت شما باید مسیری حدود ۱.۲ کیلومتر را با تیوپ طی کنید که لازمه ی آن شجاعت و توانایی تحمل هیجان بالا است، زیرا با سرعتی بسیار زیاد و موشک وار به پایین خواهید رفت، حدودا ۴ دقیقه طول می کشد که این مسیر را با تیوب طی کنید. البته نگران نباشید گروه های در تمام مسیر همراه شما هستند.

اسکیت روی یخ

اگر اسکی بازی را دوست ندارید و یا این که می خواهید تجربه اسکیت بر روی یخ را هم تجربه کنید می توانید این ورزش را در این مجموعه انتخاب کنید. زمینی بزرگ و یخی به اندازه ی ۳۰۰ متر مکعب در این پیست وجود دارد که می توانید اسکیت به پا در آن بازی یا سورتمه سواری کنید.

زمان فعالیت: چهارشنبه، جمعه، دوشنبه

تفریحات تابستانی در لخ

همانطور که گفتیم علاوه بر تفریحات زمستانی که در این منطقه امکان پذیر است، برای تابستان ها هم این منطقه تمهیداتی را در نظر گرفته تا گردشگران بتوانند پیست لخ زورس را برای سفر خود انتخاب کنند. بهترین زمان از ۲۳ ژوئن تا ۸ اکتبر (۱ مرداد تا ۱۶ مهر) است. شما می توانید به راحتی تا ارتفاع ۱۴۵۰ متری بالا بروید و از تفریحات تابستانی منطقه نیز استفاده کنید.

پیاده روی و کوه نوردی

لـ*ـذت پیاده روی، دویدن و بالا رفتن از کوه های زیبا در دل طبیعت قطعا با هیچ قابل مقایسه نیست. راه های پیچ در پیچ کوه های آلپ بهترین گزینه برای پیاده روی هستند و می توانید خون را در رگ های جریان دهید و عمق زیبایی و هوای پاک طبیعت را لمس کنید.

رانندگی در پیچ و خم های منطقه لخ زورس

اگر علاقمند به رانندگی در دل طبیعت بی نظیر منطقه لخ زورس در کشور اتریش هستید می توانید با کرایه اتومبیل لـ*ـذت تجربه این ماجراجویی را در این منطقه بدست آورید. برای رانندگی در منطقه لخ زورس می توانید به راحتی هر اتومبیلی که می خواهید را انتخاب کنید و هیچ گونه محدودیتی در مقابل شما برای انتخاب اتومبیل وجود ندارد. در مورد هزینه ای که برای اتومبیل رانی باید بپردازید هیچ گونه قیمت خاصی را نمی توان اعلام کرد زیرا بستگی به مسافت، زمان و فصلی که به این منطقه می روید دارد.

دیگر فعالیت هایی که می توانید در این منطقه داشته باشید عبارتند از:

صحره نوردی
دره نوردی
رفتینگ
کایاک سواری
پاراگلایدر سواری
تیراندازی
دوچرخه سواری در کوهستان
بازدید از دریاچه فرومن

منبع: الی گشت


پیست اسکی لخ زورس در اتریش، مشهور ترین تفرجگاه جهان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا