خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
تفریحات مجانی در آمستردام

کارهایی که می توانید مجانی در آمستردام انجام دهید

شاید فکر کنید آمستردام شهر گرانی است، شاید فکر کنید حتی آب خوردن هم در این شهر نیاز به پول زیاد دارد! اما در هر شهری کارهای مجانی و رایگان هم پیدا می شود حتی اگر آن شهر شهری اروپایی مثل آمستردام باشد. با الی گشت همراه باشید تا شما را با کارهایی که می توانید مجانی در این شهر انجام دهید آشنا کنیم.

در تور پیاده روی رایگان شرکت کنید

این تورها هر روز در ساعت ۱۱:۱۵ صبح و ۱۳:۱۵ ظهر از مقابل بنای یادبود ملی میدان دم حرکت می کنند، شرکت در این تور از لـ*ـذت بخش ترین راه های دیدن مناظر و زیبایی های شهر است، این تور ۳ ساعت طول می کشد و در آن از جاذبه هایی مثل قصر پادشاهی، خانه فرانک و … بازدید می شود.

در پارک وندل خنک شوید

محبوب ترین پارک آمستردام پارک زیبای وندل است که می توانید در آنجا پیاده روی یا دوچرخه سواری رایگان انجام دهید و یا فقط بر روی چمن ها و یا بر روی نیمکت های کنار دریاچه بنشینید.

قایق سواری کنید

اگر می خواهید قایق سواری متفاوتی را در آمستردام تجربه کنید به کنار قایق های پشت ایستگاه مرکزی بروید از اینجا می توانید با قایق به قسمت های مختلف شهر بروید، این قایق ها از ۶:۳۰ صبح تا ۹ شب فعال هستند.

کنسرت مجانی شماره ۱ – کنسرت مجانی وقت ناهار در تالار کنسرت

در سفر خود به آمستردام در وقت ناهار با فرهنگ این شهر بیشتر آشنا شوید، اگر از سپتامبر تا ژوئن که به فصل هنرهای فرهنگی معروف است به این شهر آمدید در یکی از کنسرت های رایگان وقت ناهار که هر چهارشنبه در ساعت ۱۲:۳۰ شروع می شود شرکت کنید، در این مجموعه ۳۰ دقیقه کنسرت عمومی اجرا می شود.

کنسرت مجانی شماره ۲ – کنسرت مجانی وقت ناهار در مجموعه تئاتر موزیکال

اگر از اکتبر تا ژوئن به آمستردام سفر کردید حتما در کنسرت وقت ناهار مجموعه تئاتر موزیکال شرکت کنید، در این ماه ها هر سه شنبه می توانید در یکی از اجراهای ارکستر فیلارمونیک هلند، گروه اپرای هلند یا … شرکت کنید.

گشت و گذار در منطقه بخاین هوف

این منطقه که گاهی به باغ مخفی توصیف می شود برای فرار از شلوغی شهر، محلی فوق العاده برای بازدید به حساب می آید. دور و بر این حیاط های مخفی کلبه های زیادی وجود دارد که یکی از آن ها قدیمی ترین خانه آمستردام است که در آن فقط خانوم های مجرد اجازه زندگی دارند. در محله بخاین هوف می توانید باغ ها و چمن های بسیار زیبا و کلیسایی قدیمی را هم ببینید.

از موزیک های زنده رایگان لـ*ـذت ببرید

در این شهر در کافه ها و محله های مختلف تفریحات زیادی می توان انجام داد، اگرمی خواهید موزیک زنده گوش دهید در طول هفته در جای جای این شهر موزیک های زیادی نواخته می شود، یکشنبه شب ها می توانید به کافه مولیگان بروید، کافه ای گرم و نرم و دنج با فضایی فوق االعاده، و چهارشنبه ها هم می توانید یه مالو ملو برود و موزیک راک گوش دهید.

بر روی زمین شطرنج ماکس ایوه شطرنج بازی کنید

چه شطرنج دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید باید حتما به کناره زمین شطرنج ماکس ایوه بروید. بازی شطرنج در مرکز ماکس ایوره مجانی است و در اینجا می توانید درباره تاریخ شطرنج چیزهای زیادی یاد بگیرید و می توانید یک مسابقه مجازی هم داشته باشید. اسم این محل از اسم تنها قهرمان شطرنج هلند گرفته شده و یک نمایشگاهی در این محل به او و کارهای او اختصاص داده شده است.

بازدید از محله اردن را فراموش نکنید

اردن یکی از محبوب ترین محله های آمستردام است که امروزه دانش آموزان، هنرمندان و متخصصان جوان زیادی در این محل زندگی می کنند، در این محل کافه ها و رستوران های زیادی وجود دارد و محلی است که هم در شب و هم در روز می توان از آن بازدید کرد.

منبع: الی گشت


تفریحات مجانی در آمستردام

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا