خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت دربی احترام می گذارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در پاسخ به تماس‌‎های صورت گرفته و سوالات رسانه‌ها در پی طرح بعضی مباحث مرتبط با بازی روز جمعه اعلام می‌دارد؛ به جامعه داوران فوتبال ایران و همچنین تصمیم فدراسیون فوتبال و کمیته و دپارتمان داوری در انتخاب آقای محمدرضا اکبریان، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت دربی، احترام می‌گذارد.

رونمایی رسمی از دانشگر برای دربی (عکس)

خبر مرتبط


دربی بزرگ فوتبال ایران، مهم‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین رقابت هر فصل فوتبال و ورزش کشور به شمار می‌رود و نیاز است که همه اهالی فوتبال به ویژه عوامل درگیر با این مسابقه، برای برگزاری هرچه بهتر آن تلاش کنند تا آرامش بر اردوی هر دو تیم حکم‌فرما شود.

سـ*ـیاست مدیریت باشگاه پرسپولیس بر اصل «آرامش به جای جنجال» استوار است. همچنین اعتقاد داریم نباید رفتارها، بیانیه‌‌ها، مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایی صورت بگیرد که واهمه تلاش برای اعمال فشار و تاثیرگذاری بر برگزارکنندگان مسابقات، به ویژه مداخله در امر داوری از آن استخراج شود.

پرسپولیس با ذهنی آرام و امیدوار به رعایت عدالت در همه سطوح، از جمله عدالت در امر مدیریت بازی، نظارت بر اتفاقات، عملکرد داوران و مسائل حاشیه‌ساز وارد دربی خواهد شد.

عدالت، آرامش، تمرکز و اخلاق، تنها واژه‌های محبوب و مورد انتظار باشگاه پرسپولیس است که امیدواریم قبل، حین و بعد از دربی رعایت شود.

برای رسیدن به نمود عملی این واژه‌ها، نیاز به همدلی و هماهنگی همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال ایران است. هر کسی باید نقش و مسئولیت خود در رقم زدن یک دربی زیبا، بدون حرف و حدیث، اتفاقات پشت‌پرده و عاری از حاشیه را بپذیرد و آن را اجرا کند.


باشگاه پرسپولیس: به انتخاب اکبریان برای دربی احترام می گذاریم/ سـ*ـیاست ما بر اصل آرامش به جای جنجال استوار است

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا