خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.A.H.Ř.Ą༻

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
16/10/20
ارسال ها
1,830
امتیاز واکنش
43,286
امتیاز
418
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
293 روز 10 ساعت 47 دقیقه
نویسنده این موضوع
مادهوری دیکشیت (هندی: माधुरी दीक्षित) (زاده ۱۵ می ۱۹۶۷ در بمبئی)، بازیگر سینمای هندی است. او یکی از بهترین و معروف‌ترین بازیگران هند است و در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ بسیار برجسته بوده‌است. در سال ۲۰۰۸ جایزهٔ غیرنظامی هند پدما شری توسط دولت هند به او اهدا شد. او توانسته از چهارده نامزدی خود در جشنواره فیلم فیر برنده شش جایزه از این جشنواره شود، که از نظر دفعات نامزدی در این جشنواره رکورد دار است.
مدوری دیکشیت
Madhuri dixit
माधुरी दीक्षित
مدوری دیکشیت در ۲۰۱۸
زمینه فعالیت
سینما، رقص
تولد
۱۵ مهٔ ۱۹۶۷ ‏(۵۳ سال)
بمبئی، مهاراشترا، هند
محل زندگی
بمبئی
ملیت
هند
نام(های)
دیگر
مدوری دیکشیت نه نه
پیشه
بازیگر، آواز خوان
سال‌های فعالیت
۱۹۸۴-اکنون
همسر(ها)
شریرام مادهو نه نه (۱۹۹۹-اکنون)
فرزندان
آرین و رایان
جوایز
پدما شری (۲۰۰۸)
زندگی قبلی
مادوری دیکشیت یک بومی بمبئی هند است. او در ۱۵ می ۱۹۶۷ در یک خانوادهٔ ماهاراشتایی به دنیا آمد. مدوری در دانشگاه بمبئی در رشتهٔ میکرو بیولوژی تحصیل کرده‌است. او از ۳ سالگی رقص کتهک را شروع کرد (رقصی که متعلق به مردم شمال هند است) و بعدها توانست یک آواز خوان حرفه‌ای شود.
استعداد
رقص
unforgettable در ۲۰۰۸
دیکشیت نه تنها برای مهارت‌های بازیگری اش، بلکه برای مهارت‌های رقص اش نیز شناخته می‌شود. او به خاطر رقص اش با آهنگ "Dhak Dhak Karne Laga" در فیلم پسر به عنوان "دختر Dhak Dhak" مشهور است. همچنین رقص‌های دیکشیت با آهنگ‌های "Ek Do Teen" (از فیلم اسید)، "Humko Aaj Kal Hai" (از فیلم سیلاب)، "Bada Dukh Deenha" (از فیلم رام لاکان)، "Chane Ke Khet Mein" (از فیلم انجام)، "Didi Tera Devar Deewana" (از فیلم من برای تو چه کسی هستم؟)، "Choli Ke Peechhe" (از فیلم تبه کار)، "Akhiyan Milaun" (از فیلم راجا)، "Mera Piya Ghar Aaya" (از فیلم یارانا)، "Kay Sera Sera" (از فیلم پاسخ)، "Badi Mushkil" (از فیلم بیمناکی)، "Maar Daala" (از فیلم دوداس)، "Aaja Nachle" (از فیلم بیا برقصیم)، "Ghagra" (از فیلم جوانی و دیوانگی) معروف است.
زندگی شخصی
دیکشیت در ۱۹۹۹ با دکتر سریرام مادهو نه نه، که در لوس آنجلس مشغول به کار بود، ازدواج کرد. او دو پسر به نام‌های آرین و رایان دارد. دیکشیت بعد از ازدواجش، نزدیک به ده سال در کلورادو زندگی کرد و در ۲۰۱۱ همراه با خانواده اش به هند بازگشت.
منبع: ویکی پدیا



بیوگرافی مادهوری دیکشت | بازیگر

 
  • تشکر
Reactions: ~ریحانه رادفر~ و LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا